Lettera di a Torre di Galata da Imamoglu à u Ministru di a Cultura è u Turismu Ersoy

Lettera di a Torre di Galata à Ersoya, Ministru di Cultura è Turismu, da Imamoglu
Lettera di a Torre di Galata à Ersoya, Ministru di Cultura è Turismu, da Imamoglu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà publicatu una lettera in quantu à a decisione di trasferisce a Torre di Galata, chì hè sottu à a pruprietà di a municipalità, à u Ministeru di a Cultura è u Turismu. In a lettera aperta scritta da u sindaco İmamoğlu à u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, hè statu enfatizatu chì l'edificiu storicu hè stata a pruprietà di l'entità giuridica di a Municipalità di Istanbul dapoi u 1855 è chì a decisione hè incompatibile cù i seculi di a nazione. tradizione di fundazioni. Esprimendu chì u Ministeru hà pruvatu à catturà dece proprietà diverse di a municipalità è ùn hà micca ricursu à travaglià inseme, İmamoğlu hà dettu: "Sparteremu queste iniziative illecite è ingiuste cù u publicu è assicurà chì l'attitudini di u vostru ministeru sò cunnisciute da e persone legittimi. d'Istanbul". Esprimendu chì a decisione di liberazione di l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di Beyoğlu hè contru à a lege, İmamoğlu hà ancu ricurdatu chì u prucessu di a tribunale cuntinueghja.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluA lettera aperta chì hà scrittu à u Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hè a siguenti:

"Sgiò Mehmet Ersoy

TR Ministru di a Cultura è u Turismu, Ankara

Cum'è a Municipalità Metropolitana di Istanbul, i nostri sforzi per un bellu pezzu per sviluppà una cunniscenza cumpleta è un terrenu di cooperazione trà a nostra municipalità è u vostru ministeru nantu à l'usu è u funziunamentu di i beni culturali è monumentali in a nostra cità, in particulare a Torre di Galata, sfurtunatamenti, ùn anu micca pruduttu. un risultatu per u benefiziu publicu.

Invece di preparà un pianu maestru per l'avvene in quantu à i beni culturali è monumentali di a cità di Istanbul, cooperendu cù u vostru ministeru in ogni campu in cunfurmità cù stu pianu, è travaglià fiancu à fiancu per i ghjorni chì sia Istanbul sia u settore turisticu di Turchia. esse rivitalizzatu, i fatti storichi di u vostru ministeru, Semu ghjunti à un puntu induve i nostri risorse è i nostri valori sò persi per via di a so decisione è intervenzione contru à i principii universali di a lege è l'essenza di a cunniscenza di a fundazione.

L'attitudine di u vostru ministeru versu l'usu di a Torre di Galata hè sbagliata per trè ragioni principali.

1. U puntu righjuntu da l'iniziativi di u vostru ministeru hè storicamente sbagliatu è inghjustu. Perchè a Torre di Galata hè stata custruita in u VI. Hè statu unu di i più impurtanti beni iconichi di sta cità dapoi l'Imperu Rumanu, Rumanu Orientale (Bizantinu), Latinu è Ottumanu, chì accettanu Istanbul cum'è a capitale da u XNUMXu seculu. Invece chì u Ministeru di a Cultura è u Turismu è a Municipalità Metropolitana d'Istanbul rivendicanu inseme i beni culturali è turistici di Istanbul è implementanu prughjetti cumuni, piglià l'assi cù una vulintà unilaterale hè di catturà sia u futuru di sta cità cara, sia e tradizioni di u nostru statu. è u patrimoniu storicu sopra menzionatu - dannerà strutture monumentali.

Mentre i prughjetti di risturazione è cunversione preparati da a Municipalità Metropolitana di Istanbul in 2017 è appruvati da u cunsigliu eranu cunnisciuti da u publicu è a so esistenza hè diventata publica è ufficiale cù e decisioni di u Cunsigliu di Conservazione, a custruzzione di u museu ùn era micca permessa da Istanbul. Municipalità Metropolitana, prughjetti IMM appruvati da u Cunsigliu di Conservazione, casi di pruprietà disputati è bluccati in u quadru di e prucedure di evacuazione.

Se un museu è un itinerariu culturale hè previstu per esse custruitu in è intornu à a Torre di Galata, i ditagli di stu prughjettu, s'ellu hè statu appruvatu da u Cunsigliu di i Monumenti, perchè u cuntenutu di u prugettu, chì ùn hè micca statu divulgatu à u publicu, hè oculatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul è perchè ùn hè micca apertu per a valutazione à a tavola di saviezza cumuna. L'assunzione di una pezza di u patrimoniu storicu cum'è a Torre di Galata à un investimentu imprevisu è micca pianificatu pruvucarà risultati irreparabile, dannu à u travagliu è a funzione di u travagliu, è pò causà perdite publica per u destinu incertu di i risorsi publichi.

2. U puntu ghjuntu da l'iniziativi di u vostru Ministeriu hè sbagliatu è inghjustu in u quadru di i principii universali di u dirittu. Perchè a Torre di Galata hè stata a pruprietà di l'entità giuridica di a Municipalità di Istanbul dapoi u 1855, quandu a municipalità in u sensu mudernu hè stata ufficialmente stabilita in Istanbul è hè stata operata da a entità giuridica di a Municipalità di Istanbul o da i so affiliati in tuttu stu periodu. Basatu nantu à una interpretazione senza basa di i principii universali di u dirittu, l'articulu 2008 di a Legge di Fundazioni promulgata in u 30, chì hè aduprata com'è una ghjustificazione per l'acquistu di pruprietà invece di priservà i patrimonii culturali di a fundazione storica; è senza alcuna decisione di tribunale, a pruprietà di a Torre di Galata hè stata trasferita da a Municipalità Metropolitana di Istanbul à a Direzzione Generale di Fundazioni in Maghju 2019, è stu prucessu illegale hè basatu annantu à e dumande attuali di u vostru ministeru. A registrazione di u titulu di a Torre di Galata, chì hè una parte integrante di l'identità urbana di Istanbul, ùn pò esse fatta in violazione di documenti storichi è uccidendu a lege. A demanda presentata da a Municipalità Metropolitana di Istanbul in questa materia ùn hè micca stata cunclusa.

Hè naturali chì a confiscazione di a pruprietà di a Torre di Galata attraversu a Direzzione di u Registru di a Terra in violazione di i principii basi di a lege, ancu s'ellu ùn hè micca stata fatta durante l'antica amministrazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, serà vistu da u publicu cum'è un manuvra pulitica realizata da u vostru ministeru per limità e zone di muvimentu di a nova amministrazione è chì ùn si mette micca in a cunniscenza di l'unità di u statu.

3. U puntu righjuntu da l'iniziativi di u vostru ministeru hè contru à a tradizione seculare di fundazioni di a nostra nazione, hè sbagliatu è inghjustu in quantu à a legislazione di fundazione. Perchè a Torre di Galata ùn hè micca stata creata per mezu di una fundazione è ùn hè mai una pruprietà culturale di fundazione. Ancu s'ellu hè cunnisciutu da tutte e fonti storichi è documenti chì hè stata custruita in u 6u seculu, u trasferimentu di a pruprietà di l'IMM di a Torre di Galata à a Direzzione Generale di Fundazioni nantu à u libru hè sottumessu à ogni tipu di legislazione, pratiche; Hè contru à l'idea è i valori di a fundazione. Naturalmente, ùn hè micca statu pruvucatu da a Direzzione Generale di Fundazioni chì a Torre di Galata hè ghjunta per via di fundazioni. Hè irrazionale è illegale di trasfiriri a torra à a Direzzione Generale di Fundazioni senza cunfidendu un documentu validu è genuu. Per questu mutivu, piglià l'azzione basatu annantu à l'Articulu 30 di a Legge nantu à i Fundazioni hè assurdu è ignorante. Perchè l'Articulu 30 copre l'opere chì sò create interamente per mezu di fundazioni è sò beni culturali di fundazioni. L'affirmazione chì a torre hè una pruprietà culturale chjamata fundazione, chì ùn hè micca stata mintuvata da u 2008, hè stata messa in vigore 1 mesi dopu avè principiatu u nostru duvere, per una certa ragione. Avemu piena fede chì a lege hà da travaglià è u prucessu di a tribunale finisce cù a registrazione di a pruprietà di a Torre di Galata à a Municipalità Metropolitana di Istanbul.

In questi ghjorni, quandu u nostru paese si batte cù l'epidemie di Covid 19 è una profonda crisa ecunomica, è u turismu ùn pare micca esse capace di ghjunghje à a so intensità antica in un futuru vicinu, ùn hè micca pussibule di capisce tutti questi tentativi sbagliati è inghjusti di u vostru. Ministeru, cum'è s'ellu si trattava di cuntrabande di merchenzie da u focu, cum'è ùn si pudia capisce perchè a voce di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu ùn si sentia mentre si face azzione cum'è l'assassiniu.

A Torre di Galata, chì hè stata una di e strutture iconiche più impurtanti di Istanbul per 1.500 anni è hè stata a pruprietà di l'entità giuridica di a Municipalità di Istanbul per un minimu di 164 anni, ùn pò micca esse ingiustamente è illegale sequestrata.

Siccomu i dui partiti sò amministrazioni pubbliche è a disputa trà i partiti hè in a natura di una disputa chì deve esse risolta in cunfurmità cù a Legge N ° 3533, a lettera di l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di Beyoğlu in quantu à u nostru sfrattu da a Torre di Galata hè illegale è illegale, postu chì nisuna decisione di evacuazione serà fatta in cunfurmità cù l'articulu 2886 di a Legge N ° 75. In fatti, malgradu u fattu chì e Camere di Casu di u Cunsigliu di Statu è di a Corte Amministrativa Regiunale anu numerosi precedenti in questa direzzione, a nostra obiezione hè stata sfurtunatamenti respinta.

E dispusizioni di u vostru ministeru per confiscà e nostre pruprietà illegale è nantu à a basa di l'Articulu 30 di a Legge di Fundazioni ùn sò micca limitati à a Torre di Galata, è avete pruvatu à catturà 10 proprietà diverse di i nostri. Partaremu queste iniziative illecite è inghjuste cù u publicu è assicureremu chì l'attitudini di u vostru ministeru sò cunnisciute da e persone legittimi di Istanbul.

In cunsiderà e nostre valutazioni nantu à u sughjettu, aspittemu chì i sbaglii fatti sò corretti immediatamente, è vi vulete ghjorni sani è facilità in u vostru travagliu.

Ekrem İmamoğlu Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*