EGİAD Mettite l'Ecunumia nantu à a Tavula

egiad hà discututu l'ecunumia
egiad hà discututu l'ecunumia

Associu di i ghjovani imprenditori di l'Egeu EGİADUrganizatu un webinar nantu à "Macro Economic Outlook in Combatting the Epidemic" per discutiri è valutà l'effetti di l'epidemie di Covid19 nantu à l'ecunumia. EGİAD Per i so membri, u Sicritariu Generale Prof. Dr. L'economista capu di TÜSİAD Zümrüt İmamoğlu hà assistitu à u seminariu moderatu da Fatih Dalkılıç cum'è parlante. U seminariu hè statu apertu cù una presentazione dettagliata da u TÜSİAD Chief Economist Zümrüt İmamoğlu. EGİAD Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Mustafa Aslan. Aslan hà nutatu chì aspettanu chì e novi previsioni di crescita sò in a fascia di 0-2 per centu, assumendu chì l'epidemie serà purtata sottu u cuntrollu, è hà dichjaratu chì a prutezzione di l'ecunumia hè equivalente à a prutezzione di a salute. Dichjarà chì u rallentamentu ecunomicu causatu da Covid-19 ùn affetta micca tutti i settori in u listessu modu, Aslan hà dettu: "Mentre certi settori rallentano seriamente è soffrenu perdite, un aumentu hè osservatu in certi settori. Per esempiu, mentre chì parechji settori basati in u turismu cum'è u trasportu aereu è terrestre, l'intrattenimentu è a gestione di l'alberghi sò seriamente danati, ci hè un aumentu di settori cum'è materiali di pulizia, fabricazione di maschere, shopping online è sistemi di educazione à distanza. Questi cambiamenti seranu riflessi simili in l'impurtazioni è l'esportazioni. "Siccomu ci hè un rallentamentu seriu in l'attività economica generale, ci sarà una perdita macroeconomica netta in generale", disse.

U mondu hè affruntatu à una crisa ecunomica di una prufundità senza precedente

Enfatizendu chì ci deve esse modi per prutege l'ecunumia è a nostra salute da Covid-19 EGİAD U presidente Mustafa Aslan hà dettu: "A salute è l'ecunumia sò parti di un tuttu inseparabile per a massimizazione di u benessiri suciale. I risichi posti da l'epidemie à l'ecunumia mundiale, è ancu i so aspetti medichi, sò unu di i punti di l'agenda più parlati in questi ghjorni. A causa di l'epidemie, l'attività di produzzione hà rallentatu significativamente in u mondu, è parechji settori sò stati severamente danucati. Cum'è à u livellu glubale, l'ecunumia turca hè ancu affettata negativamente da l'epidemie. Turchia è u mondu sò affruntati à tempu una epidemia mortale è una crisa ecunomica di una prufundità senza precedente chì affetterà negativamente u benessere di miliardi di persone. Dunque, in quantu à e misure mediche è di salute publica da piglià per cuntrullà l'epidemie, l'effetti ecunomichi di queste misure anu da esse ancu cunsiderate ", disse.

L'economia turca face u risicu di cuntrazione

A pruduzzione tutale in l'ecunumia hè principalmente; Dichjarà chì succede in i settori di i servizii, l'industria, a custruzione è l'agricultura, Aslan hà dettu: "Mentre l'epidemie provoca perdita di redditu è ​​prublemi di rimborsu di u debitu in l'imprese, a diminuzione di elementi di redditu cum'è l'esportazioni è u turismu pò disturbà l'obiettivo di crescita equilibrata, aumentà u deficit di contu currenti è causanu pressione nantu à u scambiu. U crunch di liquidità in i mercati glubali appariscerà ancu com'è un altru fattore chì metterà pressione nantu à u scambiu. Sta situazione hà da creà difficultà à cumpiendu l'obligazioni di valuta straniera. In questu sensu, i rimborsi di u debitu straneru utilizatu da u settore privatu per finanzià grandi investimenti sottu u garanti di i banche statali sò ancu cunsiderati cum'è risicu. "L'ecunumia turca pò affruntà u risicu di sperimentà una cuntrazione ecunomica à cortu termine sottu à sti pussibuli effetti", disse.

Associazione Turchi di l'Industriali è di l'Impresentanti (TÜSİAD) Capu Economist Dr. In a so presentazione, chì hà iniziatu cù statistiche nantu à l'epidemie di virus in Turchia è altri paesi, Zümrüt İmamoğlu hà fattu valutazioni nantu à a situazione ecunomica attuale naziunale è glubale è i pacchetti di supportu annunziati. Dichjarà chì a Turchia hà gestitu bè u prucessu di pandemia, İmamoğlu hà dettu: "Türkiye duveria ghjucà bè e so carte. Turchia hà attualmente una bona storia per via di u so sistema di salute. Ancu s'ellu venenu novi ondate, hà un sistema di salute è una catena di furnimentu megliu per trattà da altri paesi. Questa hè una opportunità. Perchè avà, u sistema di salute hè nantu à l'agenda di tutti i paesi di u mondu. Pudemu vede bè queste novi opportunità è ammorbidisce a perspettiva di l'Europa in Turchia. "Pudemu fà un bonu usu di sta opportunità", disse. İmamoğlu hà ancu rispostu à e dumande di i participanti in l'ultima parte di a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*