Misure Kovid-19 pigliate in u trasportu di passageri stradali!

misure covid pigliate in u trasportu di passageri stradali
misure covid pigliate in u trasportu di passageri stradali

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì e cumpagnie impegnate in l'attività di trasportu anu cuminciatu à monitorà u trasportu stradale in tempu reale cù u Sistema Elettronicu di Tracciamentu è Inspezione di u Trasportu (U-ETDS), chì furnisce un monitoraghju elettronicu di e merci, carichi è movimenti di passageri chì portanu.

Karaismailoğlu hà dettu chì cù u sistema, u trasportu stradale hà cuminciatu à diventà misurabile per a prima volta in Turchia è hà dettu: "Cù u cumpletu di i prucessi di mandatu di dati à u sistema da i nostri trasportatori, un trasportu assai più efficiente serà pussibule in i nostri trasporti. paese. Inoltre, cum'è u mercatu di trasportu hè diventatu misurabile, i regulamenti necessarii anu cuminciatu à esse fatti più rapidamente ". utilizatu l'espressioni.

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, secondu a dati ricevuti da U-ETDS, si vede chì quelli chì viaghjanu in autobus rispettanu e misure Kovid-19 pigliate da u guvernu, è hà dettu:

"A causa di Kovid-19, u numeru di persone chì viaghjanu in autobus hè cascatu da 180 mila à menu di 300 per ghjornu. 1 mila 7 passageri sò stati trasportati nantu à i 873 mila 225 voli l'733 di marzu, quandu e misure sò state iniziate gradualmente, è 11 mila 7 passageri sò stati trasportati nantu à i 19 mila 156 voli l'821 di marzu. In u quadru di e misure pigliate, u numeru di voli diminuì gradualmente ogni ghjornu in i ghjorni dopu. U numaru di viaghjatori era in u intervallu di 800-900 persone per ghjornu in media in aprile.

E misure sò applicate meticulosamente in autobus

Indittendu chì e misure contr'à l'epidemie in autobus cuntinueghjanu senza interruzzione, Karaismailoğlu hà ricurdatu chì più di u 50 per centu di a capacità di trasportu di i passageri ùn hè micca pigliatu in tutti i veiculi di trasportu publicu urbanu è interurbanu in e pruvince è distretti.

Enfatizendu chì l'attenzione hè prestata à a pusizione di i passageri in u veiculu in una manera chì impedisce à i passageri di cuntattate l'un l'altru, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì e dati nantu à u settore di u trasportu domesticu di passageri sò ancu spartuti cù i ministeri è i guvernatori. Karaismailoğlu hà nutatu chì e misure cuntinueghjanu à esse implementate meticulosamente.

U nùmeru di spedizioni cresce cù i regulamenti legali

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì i risultati di e misure per prevene a diffusione di l'epidemie sò cuminciati à piglià, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Questa situazione ci mostra quantu sò adattate e misure chì avemu pigliatu. Tuttavia, grazia à e nostre misure di facilitazione per u settore è i regulamenti legali chì avemu fattu, avemu ancu impeditu à i nostri citadini di svegliarsi in stazioni d'autobus per a mancanza di voli. In questu modu, u numeru di passageri hà cuminciatu à aumentà di novu cù u numeru di voli di e cumpagnie di autobus ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*