A linea Ankaray serà allargata à Mamak cù 8 stazioni! Publicatu l'avvisu di gara

A linea Ankaray serà allargata à Mamak cù a stazione
A linea Ankaray serà allargata à Mamak cù a stazione

A Municipalità Metropolitana di Ankara cunnetterà u distrittu di Mamak, situatu in a parte orientale di a Capitale, à a linea ANKARAY chì corre trà l'Operazione di Terminal Intercity di Ankara (AŞTİ) è Dikimevi. L'offerte di prequalificazione per l'offerta "Final Project Services Tender" per u prughjettu di a linea Dikimevi-Natoyolu Light Rail System (HRS) saranu ricevute u 4 di ghjugnu 2020. A Direzzione Generale EGO, chì hà annunziatu l'offerta per a linea, chì serà di 7,4 chilometri, hà ancu spartutu i dettagli.

Facendu u primu passu per u Prughjettu Dikimevi-Natoyolu Light Rail System Line (HRS), a Municipalità Metropolitana riceverà e so offerte di prequalificazione u 4 di ghjugnu 2020.

A Direzzione Generale di l'EGO hà fattu u primu passu per a "Tender Finale di servizii di Prughjettu per l'Implementazione di a Linea A1 Line (ANKARAY) Dikimevi-Natoyolu Rail System Extension Line" è annunziatu. L'imprese chì volenu participà à u prugettu è sò interessate in u prugettu puderanu accede à l'annunziu detallatu nantu à l'offerta da u situ web di a Direzzione Generale EGO.

Trà l'imprese chì participeranu à a valutazione di prequalificazione, e prime 6 cumpagnie seranu determinate secondu l'ordine di puntuazione è dopu seranu invitate à l'offerta per u travagliu da fà. Dopu avè firmatu u cuntrattu cù l'impresa chì hà vintu l'offerta, u travagliu hè previstu per esse finitu in 8 mesi, è a tappa di l'offerta di u travagliu di custruzzione serà iniziata cù u prughjettu è i ducumenti di l'offerta pruduciuti in stu prucessu.

A RETE DI TRASPORTU DI SISTEMA FERROVIARI SI ESPANDE IN BAŞKENT

A linea Dikimevi-Natoyolu, chì serà cunnessa à a linea ANKARAY chì corre trà l'Operazione di Terminal Intercity di Ankara (AŞTİ) è Dikimevi, serà di 7,4 chilometri è sarà custituita da 8 stazioni separate.

In u scopu di i travaglii di custruzzione, a rivisione di a linea ANKARAY (AŞTİ-Dikimevi), chì hè stata messa in opera in u 1996, è a messa in opera di 1 stazione è 0,788 km linea da AŞTİ à Söğütözü (Una cunnessione à u A linea M2 Çayyolu hè prevista cù a messa in opera di sta linea). Quandu u travagliu di custruzzione hè finitu, serà messu in opera cum'è una linea di 16,8 chilometri è 20 stazioni trà Söğütözü è Natoyolu. In questu prucessu, a linea ANKARAY esistente continuarà à operare.

MAPPA DI RUTE DI METRO DI STRADA DIKIMAVI-NATO

MAPPA DI METRO DI STRADA DIKIMAVI-NATO E STOP

Mappa è fermate di u metro Mamak
Mappa è fermate di u metro Mamak

Per l'annunziu di l'offerta CLICCA QUI

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*