Dettagli di a Circular nantu à u Prucessu di Normalizazione Cuntrullata in Hotel

Dettagli di u prucessu di nurmalizazione cuntrullata circular in hotel
Dettagli di u prucessu di nurmalizazione cuntrullata circular in hotel

I dettagli di a circular intitulata "Processu di Normalizazione Cuntrollata in Strutture di Alloghju" preparata da u Ministeru di a Cultura è u Turismu sò stati annunziati.

Comu hè cunnisciutu, in u scopu di e misure per prevene a diffusione di l'epidemie di u Novu Coronavirus (COVID-19), chì hè stata inclusa in u scopu di a "Pandemia" da l'Organizazione Mondiale di a Salute, a fase di cuntrollu hè stata passata à u prucessu di nurmalizazione.

Dopu a lotta riescita contr'à l'epidemie, hè previstu chì l'attività di viaghju è di turismu serà ripresa in un prucessu sanu.

In stu cuntestu, per realizà l'attività turistica in modu sicuru, si deve piglià e seguenti misure è assicurà a so cuntinuità in e strutture di l'alloghju chì sò sempre attive o diventeranu operative.

REQUISITI GENERALI È DICHIARAZIONE

Durante l'attività di l'imprese turistiche, e misure annunziate da l'istituzioni o l'urganisazioni pubbliche pertinenti sò cumpletamente rispettate.

Un protokollu chì copre u COVID-19 è e regule / applicazioni d'igiene in tutta l'impresa hè preparatu, u protocolu hè valutatu à intervalli regulari, aghjurnatu cunsiderendu i prublemi scontri in pratica, e soluzioni purtate è e misure messe in pratica da istituzioni o urganisazioni pubbliche. In u scopu di u protocolu, quelli chì mostranu segni di malatia
L'approcciu di u persunale à u cliente è e prucedure da esse applicate sò ancu definiti. Inoltre, un pianu di distanza suciale per e zone di usu generale hè preparatu.

L'infurmazioni scritte in quantu à e misure è e pratiche COVID-19 sò datu à l'accolta di l'ospiti, è ancu infurmazioni visuali riguardanti e regule è e distanze suciali applicate / da seguità in i lochi induve l'ospiti è u persunale ponu vede facilmente in tutta a facilità. A marcatura di distanza suciale hè fatta in ogni locu induve a fila pò accade.

Se l'ospiti o u persunale cun suspettu di malatia sò identificati, l'autorità sò infurmati, u paziente hè isolatu da l'istituzione di salute finu à u trasferimentu, i servizii sò furniti da u persunale cù misure di sicurezza, se COVID-19 hè diagnosticatu, dopu a fine di u trasferimentu. sughjornu, a stanza di u cliente hè disinfettata è ventilata cù materiali in cunfurmità cù e norme.

ACCETTAZIONE DI INVITI

I servizii di l'alloghju accettanu ospiti à una capacità determinata, mantenendu e regule di distanza suciale.

À l'entrata di a stallazione, l'ospiti sò accolti cù una camera termale o applicazioni di misurazione di a temperatura senza cuntattu, tappeti di disinfezione (mats) è disinfezione di e mani. L'equipaggiu di prutezzione persunale cum'è maschere è guanti sò dispunibuli per esse dati à l'ospiti nantu à dumanda.

L'ospiti sò dumandati à informà nantu à i lochi chì sò stati in l'ultimi 14 ghjorni, e so malatie croniche, s'ellu ci hè, è s'ellu anu avutu COVID-19. Sempre chì hè pussibule, i pagamenti senza cuntattu sò accettati.

ZONE DI USU GENERALI

I segni in terra di l'elevatore è l'infurmazioni scritte in quantu à l'usu di l'elevatori in cunfurmità cù e regule di distanza suciale sò datu.

Sala da pranzu, sala di riunioni, sala di pasticceria, sala polivalente, sala di cunferenza, lobby, zona di ricezione, salotto, sala di ghjocu, sala di spettaculu, divertimentu, spazii d'animazione, bar, discoteca, unità di vendita, salottu / attesa / Tutti i spazii generali d'usu, cumprese l'alimentarii è e bevande, intornu à a piscina è i gruppi di canopy / chaise lounge nantu à a riva, sò disposti in cunfurmità cù u pianu di distanza suciale, i precauzioni necessarii in quantu à a distanza suciale sò pigliati, i marcati sò fatti è l'ospiti ùn sò micca accettati più. chè a capacità in cunfurmità cù u pianu.

L'ospiti chì stanu in a listessa stanza o da a listessa famiglia ùn sò micca obligati à a distanza suciale di l'altri in l'usu di u spaziu generale.

Unità cum'è sale di ghjocu, club di i zitelli, parcu di divertimentu, zona di ghjocu riservata per i zitelli ùn ponu esse messe in serviziu in a facilità.

U disinfettante di e mani o l'antisetticu hè dispunibule à l'entrate di e zone d'usu generale è i toilette generale di i clienti, è ancu in diverse parti di grandi spazii d'usu generale. E porte d'ingressu di i bagni publichi sò disposti cum'è sistemi di porte automatiche, se pussibule, è s'ellu ùn ponu micca esse disposti, e porte d'ingressu sò tenute aperte mettendu un schermu adattatu.

Se l'unità cum'è i gimnasti è i gimnasti sò messi in serviziu, un sistema di riservazione hè applicatu per assicurà un usu sicuru, u numeru di persone chì l'utilizanu à u stessu tempu è a so durata sò limitati, è a pulizia di e spazii d'usu è l'equipaggiu hè assicurata. cù materiali igienici chì rispettanu e norme dopu ogni usu. In questi spazii, prudutti cum'è sapone, shampoo, gel di doccia sò offerti à l'invitati cum'è dispunibuli.

Unità SPA cum'è bagni turchi, saune è unità di massaggi ùn ponu esse messe in serviziu in strutture chì ùn anu micca un Certificatu di Turismu Salute.

L'asciugamani di spiaggia di piscina sò offerti à l'ospiti in sacchetti chjusi o da u persunale.

A distanza trà e tavule induve l'alimentu hè servitu hè di 1,5 metri, è a distanza trà e sedie vicinu à l'altru hè 60 cm. U persunale di serviziu cura di mantene e regule di distanza è evite u cuntattu durante u serviziu.

In casu di applicazione di buffet apertu, plexiglass o barriera simili hè fatta per impedisce l'accessu di l'ospiti à u latu di l'ospiti di u buffet apertu, è u serviziu hè furnitu da u persunale di cucina.

I veiculi cum'è e macchine per tè/caffè, dispenser d'acqua, macchine di bevande in i spazii generali di usu sò sguassati o l'ospite hè servitu da u persunale di serviziu. Dopu ogni usu di l'ospiti di materiali cum'è tavulini, sedie, materiali di serviziu, zuccheru, sali, spezie, tovaglioli è menu, l'igiene hè fatta cù prudutti d'alcohol.

Sè pussibule, u zuccaru dispunibile, u salinu, spezie, napkins sò usati.

agenti

I cuntrolli di salute regulari di u persunale sò realizati, l'infurmazioni periodiche sò ottenute da u persunale per vigilà e persone cun cui vive in termini di COVID-19.

Tuttu u persunale hè furnitu cù una furmazione speciale nantu à l'epidemie è l'igiene.

Ci sò camere termiche o applicazioni di misurazione di a temperatura senza cuntattu, stuoie di disinfezione è disinfezione di e mani o antisettiche à l'entrata di u persunale.

U persunale hè furnitu l'uppurtunità di disinfettà e so mani cù l'equipaggiu di prutezzione persunale (cum'è maschere, maschere chirurgiche, guanti, visiere) adattati per u so cuntattu cù u locu di travagliu, l'ospiti è l'ambiente, è u so usu hè monitoratu,

Pulizia è igiene ogni ghjornu di i vestiti di u persunale sò furnite.

Ci hè cura di impiegà u stessu persunale quant'è pussibule in u stessu turnu.

I vestitori-doccia-toilette è i spazii cumunali di manghjà è di riposu di u persunale sò disposti in cunfurmità cù e cundizioni di distanza suciale, se ne necessariu, sò fatti arrangiamenti cum'è punti di riferimentu, strisce è barriere, sti spazii sò puliti è disinfettati in cunfurmità cù e regule. nantu à una basa regulare.

Se ci hè un alloghju di u persunale in situ o in un locu separatu, un massimu di 4

L'alloghju hè furnitu in camere singole, l'alloghju ùn hè micca fattu in u sistema di sala, e misure di pulizia, igiene è salute di l'alloghji è unità di cibo è bevande sò furnite in e cundizioni applicabili à l'unità d'ospiti, l'accessu micca persunale à queste unità ùn hè micca. permessu. E regule per mantene u cuntattu di e persone ammesse à a facilità temporaneamente per u fornimentu di merchenzie o altre ragioni (riparazione, mantenimentu, etc.) sò determinate è a so implementazione hè monitorata. Inoltre, queste persone sò furnite per realizà e so transazzione mantenendu a regula di distanza suciale è aduprendu l'equipaggiu protettivu.

In casu di rilevazione di segni di malatie in u persunale, hè assicuratu chì si applicanu à l'istituzione di salute più vicina.

PULIZIA E MANUTENZIONE GENERALE

A pulizia di tutte e zoni hè fatta cù materiali di disinfezione in cunfurmità cù e norme in cunfurmità cù a qualità di a superficia è à una frequenza adatta, è i registri di tracciabilità di queste applicazioni sò tenuti.

I pavimenti di toilette, toilette, urinali, lavandini, rubinetti è rubinetti, maniglie di porte sò spessu puliti, disinfettati è i registri di tracciabilità sò tenuti. U sapone liquidu hè sempre dispunibule.

Mantenimentu periodicu è sterilizazione di u sistema di ventilazione è di climatizazione è altri arnesi, equipaghji, materiali è equipaghji cum'è lavanderia è lavastoviglie sò furniti.

Superficie di cuntattu cù a manu cum'è maniglie di porte, corrimani, buttuni di ascensore, interruttori elettrici, post, telecomando di televisione, telefunu, carta di asciugamani, carta di stanza o chjave, i riscaldatori d'acqua in stanze sò spessu puliti cù disinfettanti è i registri di tracciabilità sò tenuti.

E stanze di i clienti, e superfici chì sò toccu a manu in e camere è l'equipaggiu cum'è u telefunu, u telecomando, u riscaldatore d'acqua, i manichi di a porta di a finestra sò puliti cù prudutti disinfettanti quandu u sughjornu di l'ospiti hè finitu. Quantu pussibule, i servizii dispunibuli è i formi d'infurmazioni sò usati in e camere.

A pulizia di a stanza di l'ospiti hè fatta da u persunale di maschere, cù guanti dispunibuli per ogni stanza di i clienti. Asciugamani, copripiumini, cuscini è lenzuola di u cliente o di a stanza di u persunale diagnosticatu di Covid-19 sò raccolti separatamente è lavati separatamente.

A ventilazione naturali di spazii chjusi hè spessu furnita. I filtri di l'aria condizionata / sistemi di ventilazione sò cambiati spessu.

I scatuli di rifiuti cù coperchi grigi sò posti in i spazii di u persunale è in i spazii generali di i clienti, si dice chì queste scatuli sò solu per materiali cum'è maschere è guanti, questi rifiuti ùn sò micca cumminati cù altri rifiuti durante a eliminazione.

A pulizia è l'igiene di a cucina è di e spazii cunnessi, ogni tipu di hardware è equipaggiu utilizatu in cucina, banchetti è spazii di almacenamentu sò assicurati regularmente.

I barrieri d'igiene, i dispositi di sterilizazione, l'arnesi è l'equipaggiu necessarii per l'igiene di e mani è di u corpu sò tenuti in l'area di produzzione alimentaria per spedizioni di materie prime è prudutti è in l'area di cucina. U persunale micca autorizatu ùn hè micca permessu di entre in e zone di cucina.

Tutti l'alimenti sò guardati in armari chjusi o coperti. Per prevene a contaminazione incruciata, l'alimenti preparati cù l'alimenti micca prucessati sò guardati in lochi separati in a cucina. Inoltre, ùn ci hè micca l'alimentu in cuntattu cù u pianu.

U persunale di cucina usa vestiti di travagliu è equipaggiu di prutezzione persunale durante u travagliu, lava è disinfetta e mani regularmente.

In a cucina, infurmazione visuale / scritta hè datu nantu à e regule è e boni pratiche d'igiene chì u persunale deve seguità.

In tuttu u stabilimentu (cumpresi bars è snack bars), i materiali di serviziu sò lavati in a lavastoviglie.

A pulizia è l'igiene di l'acqua di a piscina, di a piscina è di a spiaggia hè assicurata à a massima misura,

U nivellu di cloru hè guardatu trà 1-3 ppm in piscine esterne è 1-1,5 ppm in piscine interne. I registri di tracciabilità di e misurazioni periodiche sò tenuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*