Enfasi nantu à l'Usu Efficace di i Ferrovie di u Periodu Pandemicu da Pekcan

u ministru di u cummerciu pekcan deve fucalizza nantu à u cummerciu cù muniti lucali
u ministru di u cummerciu pekcan deve fucalizza nantu à u cummerciu cù muniti lucali

A 13a riunione di u Cunsigliu Cunsigliu, presiedutu da u Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan, hè stata fatta via videoconferenza.

In più di Pekcan à a cunferenza; U presidente TİM İsmail Gülle, u presidente DEİK Nail Olpak, u presidente TOBB Rifat Hisarcıklıoğlu, u presidente TESK Bendevi Palandöken, u presidente MÜSİAD Abdurrahman Kaan, u presidente TÜSİAD Simone Kaslowski, u presidente TMB Mithat Yenigün è u presidente YASED Aynşem assistenu.

In a riunione di u Cunsigliu Consultivu tenuta per a 3a volta durante u periodu pandemicu, sò stati discussi l'effetti di a pandemia di Covid19 nantu à u cummerciu, è ancu i passi da piglià in u prucessu di esce da a pandemia.

In u so discorsu quì, Pekcan hà dettu ch'elli crèdenu chì supereranu l'impattu negativu nantu à u cummerciu di a pandemia di Covid-19, chì affetta a Turchia è u mondu sanu, cù una accelerazione assai rapida cù u dinamismu è a determinazione cummerciale di l'affari turchi. ghjente.

Apuntendu chì certi paesi asiatichi è a Cina sò entrati in un prucessu di ricuperazione, Pekcan hà dettu: "Forse pudemu trasfurmà e nostre esportazioni in queste regioni prima. Questi paesi cuntinueghjanu attualmente e so attività normali. Tutti i paesi passanu per un periodu in u quale diventanu introverti. Dunque, ci vole à riunite più freti chè mai, à tutti i livelli, in i nostri cuntatti cù i nostri interlocutori. Avemu da esse in cuntattu cuntinuu cun elli, rinfurzà u nostru postu in questi mercati, è sviluppà approcci cumuni è prucessi per travaglià solu suluzione. Passemu per un prucessu induve e richieste sò postponate. Cum'è a ghjente in u mondu sanu per una festa quandu si ferma in casa, anch'elli anzianu di vultà à a normale. Di sicuru, l'imprese chì e strutture finanziarie è e funzioni di produzzione ùn sò micca danate da stu prucessu si ritruvà assai più veloce è risponde à a dumanda assai più veloce ".

"E Nove Opportunità è Esigenze Trasformeranu in Cummerciu"

Rimarchendu chì cù u Pacchettu Scudu di Stabilità Ecunomica annunziata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, misure impurtanti sò state prese per assicurà chì e cumpagnie, l'imprese è i cummercianti escenu da stu prucessu cù u minimu dannu, Pekcan hà fattu e seguenti valutazioni: "Speremu chì cù u ripresa in u mondu, Turchia entrerà in un prucessu di ricuperazione più veloce è truvà novi opportunità. Per aumentà a forza è a rapidità di a ricuperazione in u nostru cummerciu esteru, avemu bisognu di fà un bonu usu di a nova dinamica è di l'uppurtunità à l'esteru è seguite bè. In questu cuntestu, avemu ancu bisognu di diversificà i nostri mercati è prudutti ".

Indicà chì un scopu impurtante per a Turchia in u periodu à vene hè l'aghjurnamentu di l'accordu di l'Unione Doganale, Pekcan hà dettu:

"Cù u coronavirus, e vulnerabilità anu cuminciatu à sente assai seriu in Europa. L'Unione Europea hà bisognu di fà novi iniziative ecunomiche. Forsi si vulteranu un pocu più in l'investimenti è a produzzione, ma tendenu à circà l'alternative in e catene di furnimentu è preferiscenu fornitori affidabili, prevedibili è vicini quant'è pussibule. A presidenza tedesca hà da principià in lugliu. Una di l'attività di nurmalizazione serà di cuntinuà u nostru travagliu nantu à u prucessu d'aghjurnamentu di l'Unione Doganale è di inizià ufficialmente u prucessu di negoziazione. In questu prucessu, a participazione attiva di e nostre ONG in questu prucessu, cumpresi i so interlocutori in questu prucessu è assicurendu chì stanu da Turchia, avarà a strada per noi è serà assai utile. Cum'è u ministeru, stemu da e nostre ONG. "Seguimu e vostre richieste in quantu pussibule cù tuttu u nostru sustegnu, sforzi è relazioni cù altri ministeri".

In riferimentu à l'applicazioni cummerciale senza cuntattu, Pekcan hà dettu chì stu periodu hè un prucessu di espansione per l'usu efficace di a ferrovia, è chì l'alternative di logistica di novu mudellu deve esse studiata è studii deve esse realizatu per fà u trasportu più prezzu.

"L'enfasi deve esse datu à u cummerciu cù valute lucali"

Pekcan hà dichjaratu chì unu di i prublemi nantu à quale si concentranu sensibilmente hè di apre a strada per u cummerciu in valute lucali è hà dettu: "In questu periodu quandu i banche cintrali facenu espansione monetaria, avemu bisognu di dà più enfasi à u cummerciu in valute naziunali, tenendu in contu. cuntà i cambiamenti chì ponu esse vistu in i equilibri finanziarii glubali è l'instabilità chì ponu accade. "Per questu scopu, noi, cum'è u publicu, realicemu u travagliu necessariu, ma cum'è u settore privatu, aspittemu ancu sustegnu da voi". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*