U viaghju storicu di SpaceX principia Falcon 9 lanciatu cù successu in u spaziu

Falcon hè stata lanciata cù successu in u spaziu
Falcon hè stata lanciata cù successu in u spaziu

SpaceX, fundata da l'imprenditore Elon Musk in u 2002, hà lanciatu cù successu a so prima navetta spaziale di trasportu umanu.

U razzi Falcon 9 è a capsula Crew Dragon, chì portanu Robert Behnken è Douglas Hurley à a Stazione Spaziale Internaziunale, sò stati lanciati à 22.22 ora di Turchia, cuminciò una nova era in u viaghju spaziale.

Dopu avè purtatu l'astronauti in orbita, u cohete Falcon 9 si separava da a capsula è sbarcò nantu à a nave in attesa in Irlanda.

U razzi Falcon 9 hà righjuntu l'orbita in 10 minuti, è Falcon 9 hà fattu un atterrissimu verticale in Irlanda.

U fucile Falcon 9 era previstu per esse lanciatu u marcuri 27 di maghju, ma hè statu postponatu à u sabbatu per via di e cundizioni climatichi inadatti.

U presidente americanu Donald Trump è u vicepresidentu Mike Pence sò ancu ghjunti à fighjà u lanciu di u missile in Florida.

Questa missione Demo-2 hè in realtà una missione di prova. L'astronauti lanciati à l'ISS resteranu nantu à l'ISS per un pocu tempu è tornanu à a Terra. Comu sapete di solitu, u periodu di serviziu di l'astronauti hè di almenu sei mesi. Siccomu a missione di u duo Hurley-Behnken hè una missione di prova, ùn anu micca un scopu maiò in l'ISS, fora di pruvà u Crew Dragon per a prima volta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*