I posti laterali seranu lasciati vacanti nantu à i to piani?

Questu lascerà u sediu laterale viotu in l'aviò ?
Questu lascerà u sediu laterale viotu in l'aviò ?

Bilal Ekşi, Direttore Generale di Turkish Airlines (THY), chì hè stata sospesa per via di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Kovid-19) è hà da principià i voli di novu in ghjugnu, hà annunziatu chì ùn ci hè micca una decisione convincente chì i posti laterali resteranu vacanti. nantu à i piani.

Bilal Ekşi, Direttore Generale di Turkish Airlines (THY), chì hè stata sospesa per via di l'epidemie di u virus Corona è chì ripiglià i voli in ghjugnu, hà sustinutu chì ùn ci hè micca una decisione convincente chì i posti laterali resteranu vacanti in l'aerei.

Facendu una dichjarazione nant'à u so contu Twitter, Ekşi hà dichjaratu chì una decisione ùn hè stata presa chì i posti laterali seranu vioti nantu à l'aviò chì sò stati sospesi per via di l'epidemie di u virus Corona è ripartenu i voli in ghjugnu.

Ekşi hà dettu: "A quistione chì site curiosu! U sediu laterale serà viotu in l'aviò ?

Cevap:In l'aviazione è l'autorità sanitarie; A causa di ragioni cum'è i sistemi di ventilazione di l'aeronautica, i filtri HEPA è u fattu chì u risicu di contaminazione in u volu ùn hè micca altu in a ricerca scientifica, nisuna decisione convincente hè stata presa.

EnseñanzaEkşi hà ancu dumandatu: "Ci hè bisognu di applicà sedili laterali vacanti in l'aviò?" Hà rispostu à a quistione cusì:

"Per esempiu, l'Agenzia Europea di Sicurezza di l'Aviazione Civile EASA è u Centru Europeu per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie ùn anu micca fattu ubligatoriu se u numeru di passageri hè dispunibule in a guida publicata cumuna da ECDC"

U mondu hè instabile

Lascià posti vacanti nantu à i voli da fà durante l'epidemie di u virus Corona hè un tema chì hè discututu in u mondu sanu. Sicondu a nutizia in Retuers, un ufficiale di l'Autorità di l'Aviazione Civile di u Giappone hà dettu chì una decisione ùn hè ancu stata presa nantu à u sughjettu.

E cumpagnie aeree europee, invece, resistenu à lascià un postu viotu per via di l'aumentu di i costi è di a diminuzione di u numeru di passageri. Topi Manner, CEO di a compagnia aerea finlandese Finnair, hà dettu: "L'aviò ùn sò micca spazii induve a distanza sociale pò esse praticata. Hè necessariu di riduce u risicu. Hè una bona idea di portà una maschera per questu ", è hà signalatu chì ùn lascianu micca un solu postu viotu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*