L'usu di u trasportu publicu hè cresciutu di 67 per centu in Istanbul in maghju

L'usu di u trasportu publicu hè aumentatu in percentuale in Istanbul in maghju
L'usu di u trasportu publicu hè aumentatu in percentuale in Istanbul in maghju

Ci hè statu un aumentu di a densità di trasportu è u numeru di persone chì esce in carrughju in maghju; U 23,8 per centu di a pupulazione hè andata in carrughju. U numaru di viaghji in u trasportu publicu hè 67,8 per centu; Ci hè statu un aumentu di 60 per centu in i passageri di più di 78 anni. Ancu se e transizioni trà i dui lati anu aumentatu di 37,4 per centu, sò rimasti daretu à u livellu pre-Covid-19. Venneri, 29 di maghju era u ghjornu chì u più altu cruciamentu di u collu hè accadutu. Mentre u numeru di veiculi nantu à l'arterie principali diminuì à i livelli d'aprile à a fine di maghju, ci era una diminuzione di 6 per centu in a velocità media di i veiculi ogni ghjornu in i ghjorni di a settimana.

L'Uffiziu di Statistiche di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà valutatu l'evoluzione in u trasportu d'Istanbul in u Bulletin di Trasportu di Istanbul di Maghju 2020. In u bulletin, i valori d'aprile è di maghju sò stati paragunati cù i valori prima è dopu l'19 di marzu, quandu u primu casu di Covid-11 hè statu rilevatu in Turchia.

U 23,8 per centu di a pupulazione hè andata in carrughju in Istanbul

Mentre chì u 16,1 per centu di a pupulazione in Istanbul hè andatu in carrughju l'ultima settimana di marzu, sta rata hè aumentata da 30,4 per centu à 20,1 per centu in l'ultima settimana d'aprile è à 23,8 per centu in maghju. Trà l'1-5 di ghjugnu, 34,4 di i residenti di Istanbul sò andati in carrughju.

U numaru di viaghji in u trasportu publicu hà aumentatu da 67,8 per centu à a fine di maghju

U numaru mediu di utilizatori di biglietti intelligenti, chì era 4 milione 8 mila 1 trà 289-244 di maghju, hè diminuitu da 25 per centu trà 29-2,5 di maghju è diventa 1 milione 256 mila 347. U numaru di viaghji hà aumentatu da 29 per centu à 67,8 milioni 2 mila 168 u 866 di maghju. A rata di crescita per i passageri di più di 60 anni era di 78 per centu.

A mobilità di i veiculi trà 15.00 è 18.00 à u massimu

In i ghjorni chì u curfew ùn era micca pruibitu, l'ore più occupate eranu generalmente 17.00, mentre chì in i ghjorni chì u curfew era implementatu, a densità hè accaduta à 18.00.

U transitu di i veiculi trà i dui lati hè aumentatu di 37,4 per centu cumparatu à aprile.

Mentre chì u numeru mediu di i veiculi chì attraversanu a costa in aprile era di 238 mila 875 in i ghjorni di a settimana è in i ghjorni chì ùn ci era micca curfew, era 328 mila 220 in maghju.

U più altu numeru di traversate hè accadutu u venneri 29 di maghju

A transizione più occupata in maghju hè accadutu durante a settimana di maghju 11-17; U ghjornu più occupatu era u venneri 29 di maghju. 49,5 per centu di i traversi laterali sò da 15 ponti di lugliu Martyrs, 38,2 per centu sò da ponti FSM, 6,4 per centu sò da ponti YSS; 6 per centu venenu da u Tunnel Eurasia.

U numaru di veiculi nantu à e rotte principali era u listessu in aprile è maghju

Quandu i passaghji di i veiculi nantu à l'arterii principali sò esaminati, ancu s'è u numeru mediu di traversate à ora hè aumentatu da 11 per centu trà l'15-37,1 di maghju cumparatu à aprile, hè diminuitu à u livellu d'aprile trà 25-29 di maghju.

L'indice di densità di trafficu era 13 in maghju

In maghju, l'indice di densità di trafficu hè statu misuratu cum'è 19 in media, diminuendu di 58 per centu cumparatu cù l'indice di densità di trafficu pre-Covid-13. L'indice, chì era 30 in ferraghju è 21 in marzu (19 prima di Covid-31 è 19 dopu Covid-16), era 10 in aprile è 13 in maghju per via di l'effettu di i curfews.

À 18.00 l'indice di densità di trafficu era 43

Mentre u valore di l'indice misuratu à 18.00, quandu a densità era a più alta, era 19 prima di Covid-66, era misuratu cum'è 43 in media in maghju.

A vitezza media di i veiculi diminuite da 6 per centu

Nantu à a reta di l'autostrada principale di 3 chilometri, induve sò state realizate sondaggi, una diminuzione di 110 per centu hè stata registrata in a velocità media di i veiculi in l'ore di punta di a matina, meziornu è sera in paragunà à aprile. Una diminuzione di 6 per centu hè stata osservata in u periodu mediu di a settimana.

A velocità media nantu à a reta stradale, chì aumentava cù a chjusura di e scole, hà cuminciatu à calà cù l'iniziu di u prucessu di nurmalizazione in maghju. Malgradu questu, i valori di velocità sò sempre vistu sopra à a media di u principiu di marzu.

A velocità media di l'ora di punta di a matina di a settimana, chì era osservata cum'è 54 km / h à l'iniziu di marzu, hè stata calculata cum'è 67 km / h in i ghjorni di settimana senza curfew in maghju. In listessu modu, hè statu osservatu chì a vitezza media durante l'ora di punta di a sera di a settimana hà aumentatu da 46 km / h à 55 km / h.

U tempu passatu in u trafficu in i ghjorni di a settimana hà migliuratu da 15 per centu

U tempu di traversata di u ponte Fatih Sultan Mehmet à l'ora di punta in a sera di a settimana hè diminuitu da 72 minuti à 28 minuti in media paragunatu à l'iniziu di marzu (trà Bayrampaşa è Kozyatağı), è à u ponte di u 15 di lugliu (Halıcıoğlu - Kadıköy) hè cascatu da una media di 62 minuti à 30 minuti. In generale, u tempu mediu di u ghjornu passatu in u trafficu in i ghjorni di a settimana nantu à e rotte esaminate hà migliuratu da 15 per centu paragunatu à u principiu di marzu, restandu u listessu cum'è in aprile.

In u Bulletin, chì hè statu preparatu utilizendu i dati di a Direzzione di i servizii di trasportu publicu, BELBİM è IMM Transportation Management Center, studii di velocità è tempu sò stati realizati cù i sensori nantu à e rotte principali.

Pudete accede à u Bulletin di Trasportu di Istanbul di ghjugnu 2020 à statistical.istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*