U Ministru Karaismailoğlu spiegherà a digitalizazione orientata à i servizii

U ministru Karaismailoglu parlerà di a digitalizazione orientata à i servizii
U ministru Karaismailoglu parlerà di a digitalizazione orientata à i servizii

U Ministru di i Trasporti è l'Infrastrutture Adil Karaismailoğlu assisterà à una sessione speciale in u "Summit Digital Future in Transport and Infrastructure", chì hè urganizatu per assicurà a cooperazione trà u statu è u settore privatu in u prucessu di digitalizazione. Karaismailoğlu, chì assisterà à a cima à 20:00 oghje, farà dichjarazioni nantu à a visione futura di u so ministeru cù i prucessi di digitalizazione orientati à i servizii in modi di trasportu è prughjetti infrastrutturali. piccu, "https://dijitalgelecek.uab.gov.tr/Sarà trasmessu in diretta à ".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu parlerà in u secondu ghjornu di u "Futuru Digitale in u Cumitatu di Trasporti è Infrastrutture", chì hè urganizatu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture per rinfurzà a cooperazione trà u statu è u settore privatu in u prucessu di digitalizazione. riunisce i rapprisentanti più impurtanti di u settore. U Ministru Karaismailoğlu, chì farà valutazioni in a trasmissione in diretta moderata da u ghjurnalistu Hakan Çelik trà 20: 00-21: 30, darà infurmazioni nantu à i prucessi di digitalizazione orientati à u serviziu in i prughjetti di l'autostrada, a via marittima, a linea aerea, i ferrovie è l'infrastruttura è a visione futura. di u ministeru. https://dijitalgelecek.uab.gov.tr/ In a sessione speciale, chì serà trasmessa in diretta à www.karismailoğlu.com, i seguitori puderanu dumandà e dumande chì volenu trasmette à Karaismailoğlu attraversu u moderatore durante a trasmissione.

A Logistica, a mobilità è l'accessu sò discututi in u Summit

U summit, chì hè statu implementatu in u quadru di a campagna "Digital Awareness and Cyber ​​​​Homeland" iniziata da a Presidenza di a Comunicazione è iniziata u 23 di ghjugnu, finisce dumani sera. Mentre i temi intitulati "Logistica, Mobilità è Accessu" sò stati discututi in u summit induve i principali rapprisentanti di i settori si sò riuniti, i rapprisentanti di u settore si riuniscenu sottu a moderazione di u ghjurnalistu Ali Çağatay da 14.00 oghje. Oghje à u summit, u direttore generale di Türksat A.Ş Cenk Şen, u CEO di Vodafone Colman Deegan, u CEO di Hepsiburada Murat Emirdağ, u CEO di Turkcell Murat Erkan, u presidente di Türk Telekom Ümit Önal è u fundatore di Getir Nazım Salur parleranu.

L'ultimu ghjornu di u summit chì si terrà dumani, l'editore in capu di HBR Turchia Serdar Turan serà u moderatore. À u summit, u direttore generale di PTT Hakan Gülten, u direttore generale di Borusan Lojistik, Mehmet Kalay, u direttore generale di MNG Cargo, Salim Güneş, è u vicepresidentu di l'Unione Turca di Camere è Scambi di Commodity (TOBB) Tamer Kıran farà dichjarazioni nantu à "Digitalizazione è Logistica".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*