U Ministru Varank hà introduttu u Logo di Certificatu di Pruduzzione Sicura Covid-19

U ministru Varank hà introduttu u logu di certificatu di produzzione sicura di covid
U ministru Varank hà introduttu u logu di certificatu di produzzione sicura di covid

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà nutatu chì una guida hè stata preparata per e precauzioni da piglià in i stabilimenti di produzzione inseme cù l'Istitutu di Standards Turchi (TSE), è hà annunziatu chì u Certificatu di Qualità di Produzione Sicura COVID-19 hà cuminciatu à esse datu à u cumpagnie chì cumpiendu e misure. Varank hà dettu: "E cumpagnie chì anu ricevutu u certificatu anu u logu TSE; puderanu aduprà in i so prudutti, documenti è publicazioni ". usatu e frasi.

Varank hà ancu spartutu u logu di TSE cuncepitu per u "Certificatu di Produzione Sicura Covid-19" cù u publicu per a prima volta.

U Ministru Varank hà assistitu à a Reunione di l'Assemblea di a Càmera di i Spedizioni via teleconferenza. In u so discorsu quì, Varank spiegò chì a Càmera di i Navimenti hè d'impurtanza critica sia per u sviluppu di u settore sia per l'aumentu di a cumpetitività internaziunale, è hà dichjaratu chì u 90 per centu di u cummerciu mundiale è u cummerciu esteru di u nostru paese hè realizatu attraversu u trasportu marittimu. . Nutendu chì u trasportu marittimu hè statu assai affettatu da a diminuzione di u cummerciu mundiale cù l'epidemie di Covid-19, Varank hà dettu: "A Turchia dà una prova di successu in questa crisa glubale, spergu chì continuerà à fà cusì da avà". disse.

CERTIFICATE DI QUALITÀ DI PRODUZIONE SURA

Nutendu chì una guida hè stata preparata per e precauzioni da piglià in i stabilimenti di produzzione inseme cù l'Istitutu di Standards Turchi (TSE), Varank hà dettu: "Demu u Certificatu di Qualità di Produzione Sicura COVID-19 à e cumpagnie chì cumpiendu e misure. L'imprese chì anu ricevutu u certificatu TSE logu; puderanu aduprà in i so prudutti, documenti è publicazioni. I membri di a Càmera di u trasportu anu ancu esse una parte di stu prucessu. Vi invitu à implementà e precauzioni in a guida è à registrà e vostre imprese cù u logu TSE ". disse.

10 COSTER SUPPORT

Dichjarà chì i cambiamenti sò stati fatti in u Regolamentu di Supportu di Interessi di Creditu di KOSGEB cù u decretu presidenziale per rinfurzà a flotta di e muntagne turchese, Varank hà dettu: "Avemu pensatu à sustene 10 coasters in u primu annu di u prugettu è vede cumu u prugramma hà da travaglià. Puderemu un massimu di 5 milioni di lire di supportu di finanziamentu di creditu annu per ogni nave per 3 anni. disse.

KOSGEB È IN ACTION

Dichjarà chì KOSGEB farà a riunione cù i banche, Varank hà dettu: "Di sicuru, i pruprietarii di muntagne ponu ancu scuntrà cù i banche. KOSGEB entrerà di novu per furnisce a garanzia KGF per u creditu chì avete ricevutu per a custruzzione di a muntagna. Stipuleremu chì i navi sò custruiti in i cantieri turchi. Aspittemu chì queste navi sò in a gamma di 3 à 12 mila tunnellate di pesu mortu ". usatu e frasi.

A FLOTTA COMMERCIALE MARITIMA SERA RIFURZATA

Varank, membri chì volenu prufittà di u sustegnu; Ellu hà dichjaratu chì deve trasmette u tunnellu di a muntagna, u costu probabile, a quantità di l'equità, a necessità di prestitu è ​​a quantità di u sustegnu finanziariu di prestitu dumandatu à KOSGEB. Varank hà dichjaratu chì i primi 10 prughjetti di coaster chì ponenu a più equità è esigenu u minimu sustegnu di interessu di prestitu seranu sustinuti è u prugettu di rinfurzà a flotta mercantile marittima serà iniziatu.

22 BILLION TL INVESTMENT

Nutendu chì l'industria di a custruzzione navale hè unu di i settori prioritari in quantu à l'impieghi è u valore aghjuntu, Varank hà dettu: "Avemu incuraghjitu un investimentu di 22 miliardi di lire in questa zona finu à avà è creatu impieghi per 45 mila persone. Cù questu; L'investimentu di 3 miliardi di lire in i campi di u cantiere navale, a custruzione di yacht è a pruprietà di a nave hè statu realizatu cù i nostri incentivi ". disse.

NUOVE CHIAMATE

U Ministru Varank hà spiegatu chì l'embarcazioni d'acqua hè unu di i settori strategichi in u Programma di Movimentu di l'Industria Orientata à a Tecnulugia è hà dettu: "Hè pussibule riceve supportu per i vostri prughjetti innovatori è innovatori attraversu stu prugramma. Annunceremu novi chjamati in altri spazii prioritari, cumprese imbarcazioni, in i prossimi mesi. disse.

CULTURA DI MARCA

Dichjarà chì u "Cusitatu Tecnicu di Tecnulugia Marina è Industria" hè statu stabilitu per aumentà a cumpetitività di e tecnulugie marine, a custruzzione navale è a subindustria cù u 11u Pianu di Sviluppu, Varank hà dettu: "U nostru Ministeru porta a presidenza di u Cumitatu. Vulemu chì a cultura di a R&D, l'innuvazione è a marca si sviluppeghja più in tutta l'industria. Per mezu di u cumitatu tecnicu, urganizeremu una furmazione puntuale è incuraghjemu l'imprese cù u putenziale di stabilisce centri di R&D ". hà fattu una dichjarazione.

REUNITA DI COMITATU TECNICU

Nutendu chì incuraghjenu l'usu di l'equipaggiu navale domesticu da i cantieri navali, Varank hà dichjaratu chì a prima reunione di u Cumitatu Tecnicu hè stata in u frivaru, è a seconda reunione serà tenuta in i mesi à vene.

TECHNOLOGIE DI BATTERIA ELECTRICA

Rimarchendu chì e tecnulugie di batterie elettriche seranu largamente aduprate in i sistemi di propulsione di navi in ​​u futuru, Varank hà nutatu chì u prublema di trasfurmà e navi chì portanu carichi è passageri in l'acque interne in navi elettriche hè stata realizata sottu a coordinazione di u Ministeru.

SERÀ CREATA UN RAPPORTU COMPRESU

Varank hà dichjaratu chì l'investigazioni di u campu sò state realizate da riunioni cù e cumpagnie è hà dettu: "Avemu travagliatu nantu à e liste cù i cantieri navali. Creemu un rapportu cumpletu. Partaremu stu rapportu cù tutti i stakeholders è e municipalità chì operanu linee di mare à a fine di settembre. disse.

NAVI SPECIALIZED OIZ

Rimarchendu chì u lanciu di a Zona Industriale Organizzata di Specializazione di Navi (GİOSB), stabilita in Yalova, hà da ghjucà un rolu impurtante in a riduzione di a dependenza straniera di u settore, Varank hà dettu: "Ci hè l'uppurtunità di attribuisce a terra da 3 mila 500 quadrati. metri à 150 mila metri quatratu per i investituri. Questa regione hè d'impurtanza strategica sia per u futuru di l'industria di furnimentu di navi è cù un voluminu di impieghi di 10 mila persone ". usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*