U presidente di BTSO Burkay: U novu nurmale, u più grande potenziale hè in u settore IT

btso president burkay new nurmalmente u più grande putenziale in u settore di l'informatica
btso president burkay new nurmalmente u più grande putenziale in u settore di l'informatica

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), İbrahim Burkay, hà scontru cù i membri di l'Associazione Imprenditori è Prufessiunali di u Settore di l'Informazione (BİSİAD) in una riunione di cunsultazione in linea. U sindaco Burkay hà dettu: "U più grande potenziale in a nova normale hè in u settore IT. Avemu u scopu di aumentà ancu u putere di u settore in Bursa cù u travagliu chì faremu in cunghjunzione cù BİSİAD. disse.

U presidente di BTSO Burkay hà scontru cù u presidente di BİSİAD, Dağhan Uzgur, è i membri di u Cunsigliu di BİSİAD in a riunione tenuta per videoconferenza. Dichjarà chì u settore di l'informatica è di u software hè diventatu l'elementi più strategichi di u cummerciu glubale durante u prucessu di novu tipu di coronavirus (Covid-19), u presidente Burkay hà enfatizatu chì e cità è i paesi chì aumentanu u so putere in queste zone utteneranu un momentu di crescita rapida.

U PROGETTU HİSER hè statu implementatu

U presidente Burkay hà dichjaratu ch'elli vulianu prufittà più di u putenziale in u settore di l'IT per accelerà u sviluppu di l'industria di fabricazione è aumentà a parte di i prudutti d'alta tecnulugia cù un altu valore aghjuntu in a produzzione è l'esportazioni. İbrahim Burkay hà dettu: "Ci hè una cunniscenza è una sperienza seria in u settore IT in Bursa. Aghjunghjendu questu inseme cù l'industria, avemu u scopu di portà prudutti di valore aghjuntu assai più altu à l'ecunumia. Ci sò studii realizati da BİSİAD per questu scopu. Cum'è BTSO, sustenemu ancu questi prughjetti. Avemu un travagliu seriu in i nostri università è ULUTEK. "Avemu implementatu u nostru Prughjettu HİSER in u settore inseme cù u nostru Ministeru di Cummerciu". disse.

SOFTWARE DOMESTIQUE EMFASIS

In riferimentu à l'impurtanza di e cumpagnie chì anu u putere di u software domesticu, u sindaco Burkay hà indicatu chì a sensibilizazione deve esse aumentata in questu campu. U presidente Burkay, chì compara tutti i settori senza software à un corpu senza mente, hà dettu: "Cum'è paese, avemu bisognu di creà una struttura industriale chì agisce cù a so propria mente, micca cù a mente chì ricevemu da l'esternu. Avemu da pruduce suluzioni alternative lucali è naziunali à u software internaziunale senza perde più tempu nantu à sta questione. Altrimenti, avemu da aduprà e piattaforme imposte à noi. disse.

AVERIAmu Sviluppà PIATTAFORME DI SHOWROOM VIRTUAL FAIR DIGITAL

Dichjarà chì tutti l'avvenimenti naziunali è internaziunali sò stati annullati durante u periodu epidemicu, u presidente Burkay hà cuntinuatu: "Fiere, riunioni di cummerciale bilaterali, delegazioni cummerciale sò stati fisicamente sospesi. Tutti questi seranu urganizati digitale. A capiscitura chì e persone ùn cumercianu micca senza vede o toccu hà avà cambiatu cumplettamente. Questu hè chjaramente vistu in a recente crescita di e-commerce. Parechje cumpagnie anu ottinutu a crescita chì anu miratu per i prossimi 10 anni in quasi 3 mesi. Avemu bisognu di sviluppà queste piattaforme. Avemu bisognu di una fiera digitale è di un showroom virtuale. "Cum'è paese, avemu bisognu di pruduce queste soluzioni".

Avemu fattu prughjetti riesciuti cù l'ONG SECTORALI

Dichjarà chì BTSO hà più di 600 membri in u settore IT, u presidente Burkay hà dichjaratu chì anu da pruduce servizii per tutti i membri è hà dettu: "Ci hè bisognu di l'ONG settoriali per determinà a visione è pruduce prughjetti nantu à questu tema. Cum'è una camera, servemu veramente cum'è coordinazione. Avemu avutu assai successu in tutti i prughjetti chì avemu fattu cù l'ONG settoriali finu à avà. Hè cusì chì vedemu a cooperazione cù BİSİAD. "Semu pronti à sustene u travagliu da fà cù tutti i nostri mezi". disse.

ASPETTEMU DISCRIMINAZIONE PUSITIVA DA INDUSTRIALISTI BURSA

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione BİSİAD, Dağhan Uzgur, hà dettu chì l'associu, chì hè stata creata in u 1997, era u primu SİAD in u campu di l'informatica. Dichjarà chì 100 di i 85 membri attivi di l'associu sò cumpagnie IT, Uzgur hà nutatu chì anu realizatu un travagliu impurtante per u sviluppu di u settore. Spieghendu chì ci sò imprese assai preziose in u settore IT in Bursa è chì Bursa hà cuminciatu à creà una forte percepzione in u settore, Uzgur hà dettu: "U travagliu attivu hè realizatu, soprattuttu in Ulutek. À questu puntu, pensemu chì l'industriali di Bursa anu preferitu u software pruduciutu da cumpagnie di Bursa è attribuisce più spaziu à l'imprese IT in i so prughjetti. Aspittemu una discriminazione positiva da i nostri industriali in quantu à u software domesticu. Sta situazione dà morale è curagiu à e nostre cumpagnie. Bursa hè veramente una cità assai vantaghjina in termini di IT. "Se pudemu uttene u sustegnu di l'industriali, pudemu ghjunghje à punti assai megliu". disse.

PUBBLICAMU DI TRANSFORMA U SECTORE IN STRUTTURA VISIONARIA

U membru di u Cunsigliu di BTSO è u membru di u Cunsigliu di BİSİAD, İdris Doğrul, anu enfatizatu chì anu u scopu di trasfurmà u settore IT in una struttura visionaria sottu u paraplu di BTSO. Dichjarà chì Istanbul è Ankara si distinguenu cum'è i principali appaltatori in IT, Doğrul hà dichjaratu chì Bursa hà avà bisognu di disegnà una visione è hà dettu: "Cum'è BİSİAD, avemu fattu a nostra analisi SWOT. Avemu dati forti. Pudemu creà un ecosistema forte inseme cù BTSO per Bursa per diventà una cità IT ". disse.

STUDI DI CERTIFICAZIONE IN INFORMATICA

U presidente di u 48u Cumitatu di BTSO (Informatica è Tecnologie di l'Informazione) è u membru di u Cunsigliu di BİSİAD, Mustafa Serkan Aksoy, hà dichjaratu ch'elli anu realizatu un studiu per e cumpagnie in u settore di l'informatica per passà u prucessu di certificazione è anu nutatu chì vulianu cooperà cù MESYEB è BUTEKOM in u prughjettu. Aksoy hà ancu dichjaratu ch'elli aspettanu supportu per u prughjettu Software Valley è a creazione di una struttura per i ghjovani à Ulutek.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*