A prima data di volu di l'Aviò di Combattimentu Naziunale tira in avanti

A prima data di volu di l'aviò di cummattimentu naziunale hè attirata in prima
A prima data di volu di l'aviò di cummattimentu naziunale hè attirata in prima

U presidente di a presidenza turca di l'industria di difesa Prof. Dr. İsmail DEMİR hà fattu dichjarazioni annantu à u prugramma di l'Aviò di Combattimentu Naziunale durante a so trasmissione in diretta.

In a dichjarazione fatta da u presidente DEMİR, "U nostru Prughjettu di l'Aviazione Naziunale di Combattimentu (MMU) avia digià un calendariu indipendente da u F-35. Allora u prughjettu stessu ùn era micca dipendente di u F-35. Tuttavia, questi sviluppi in u prucessu F-35 anu revelatu a necessità di accelerà più u nostru prucessu di sviluppu MMU. In altre parolle, u F-35 è u prughjettu MMU ùn sò micca cunnessi, ùn avemu micca principiatu cum'è una alternativa à l'F-35, ma questu hè un bisognu è pò esse bisognu di certi cambiamenti in a definizione di l'aeronave è e so funzioni di missione.

Avete certi limiti per spinghje u periodu di sviluppu è tuttu hà una fase di maturazione. Pudemu solu accelerà questu cù certi criterii. L'approcciu di bloccu hè statu aduttatu in questu rispettu. Di sicuru, avemu i parametri di rendiment finali. Questu; Cum'è in tutti i prughjetti di l'aeronautica in u mondu, micca solu a quinta generazione, questu hè u metudu chì hè sempre appiicatu ancu in i prughjetti d'aviò assai più vechji. Ci hè un accostu cum'è prima un disignu cuncettuale, dopu prototipi è versioni di prova creati per pruvà u cuncettu, è dopu blocchi chì cuntenenu certi elementi principali.

Ùn vulemu micca fà una determinazione cumpleta di ciò chì e carenze seranu in a quinta generazione in u stadiu di blocchi. Perchè ci sò assai prublemi tecnichi detallati. Quì, per esempiu, pudemu principià cù u mutore. Dicemu chì prima avemu da principià cù un pruduttu off-the-shelf nantu à u mutore. Pudemu dì chì certi sottosistemi ponu principià cù qualchi prudutti off-the-shelf. Ma stu bloccu avvicina; In u prucessu di maturazione di l'aeronave, l'esperienze purtate da e teste è l'usu è i risultati da quì necessitanu un prucessu cum'è u ritornu à a fase di cuncepimentu è fà certi cambiamenti. In questu rispettu, l'approcciu di bloccu hè un sughjettu chì hè assai accunsentutu è a natura di l'affari ". dichjarazioni sò state incluse.

In riferimentu à u calendariu di u prughjettu di l'Aviazione Naziunale di Combattimentu, u presidente DEMİR hà dettu: "Avemu determinatu 2023 cum'è a data di partenza di l'aeronave da l'hangar, chì chjamemu roll-out in un sensu. Allora in questa data; Parlemu di un aviò in quale l'aviò hè in un sensu incarnatu, a forma di l'aeronave pò esse vistu, i so sistemi ponu esse integrati, è forsi pudemu piglià fora di l'hangar è eseguisce nantu à a pista. Questu serà un roll-out chì permetterà di eseguisce diverse teste nantu à questu. Ci saranu parechje versioni, è cù e so teste, avemu u scopu di u primu volu à a fine di u 2025 - ci prova di spinghja u 2026 in avanti. Più tardi, pensemu di fà diverse spedizioni cù diversi blocchi in periodi cum'è 2029, 2031 è 2033 ". disse. - Fonte: Industria di difesa ST

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*