Demirağ OSB serà a basa d'investimentu di Sivas

Demirag OSB serà una basa d'investimentu per Sivas.
Demirag OSB serà una basa d'investimentu per Sivas.

U travagliu di l'infrastruttura cuntinueghja intensivamente in a Zona Industriale Organizzata di Demirağ, chì cumincià à serve cum'è una basa d'investimentu è di produzzione in Sivas.

Dopu à a determinazione di u calendariu di nurmalizazione, a cumpagnia pertinente hà cuminciatu à travaglià novu in l'OIZ dopu una pausa di 3 mesi. In questu cuntestu, u guvernatore di Sivas Salih Ayhan, u sindaco Hilmi Bilgin, u Sicritariu Generale di l'Amministrazione Provinciale Speciale Mehmet Nebi Kaya, u presidente di a Camera di Cummerciu è di l'Industria Mustafa Eken, TCDD Enterprise 4th Regional Manager Ali Karabey, Highways 16th Regional Manager Mustafa Horuz è u so entourage anu realizatu. u travagliu in u campu, andò in a zona per vede è inspeccionà.

I travaglii di l'infrastruttura ripresa in Demirağ OSB

U guvernatore Salih Ayhan, in u so discorsu quì; Ellu disse chì u mondu hà attraversatu un periodu difficiule durante l'epidemie è chì u travagliu in u campu hà cuminciatu di novu cù u principiu di u prucessu di nurmalizazione.

Dichjarà chì anu fattu una seria di visite per vede l'opere in a Zona Industriale Organizzata di Demirağ in situ, u guvernatore Ayhan hà dettu: "U travagliu cuntinueghja intensamente in Demirağ OIZ, chì hè estremamente impurtante per Sivas. Prima di vene quì, avemu tenutu a nostra prima riunione di u Cunsigliu di Amministrazione di a Zona Industriale Organizzata. Ci era 1 tematiche di attribuzione di terra nantu à l'agenda. Avemu fattu assignazioni di terra per un investimentu di 17 milioni di TL è impieghi per 75 mila persone. Bona furtuna à Sivas. In cunsiderà queste dumande, a capacità di u 2u OIZ hà cuminciatu à esse cumpletu gradualmente. "Avemu cuminciatu à esse selettivi avà." disse.

Luce Apparsu in u Tunnel

U guvernatore Ayhan hà dichjaratu chì Sivas serà unu di i centri impurtanti per l'impieghi cù a fine di Demirağ OIZ è hà dettu: "Ci hè luce in u tunnel. A cumpagnia hà da travaglià nantu à u travagliu chì vulemu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu. Supereremu questu inseme cù l'attori lucali. Demirağ OIZ serà un locu induve i camini fumanu è l'alimentu bolle nantu à i stufa. disse.

Paveremu a strada per l'investituri

U sindaco Hilmi Bilgin hà dichjaratu chì a Zona Industriale Organizzata Demirağ hè unu di i prublemi più impurtanti chì seguitanu in Sivas è hà dettu: "U nostru guvernatore, a municipalità, l'istituzioni, i deputati è l'urganisazioni non governamentali volenu chì a regione sia investibile u più prestu pussibule. Sempre sustenemu è continueremu à fà cusì. Tutti quelli chì producenu è furnisce impieghi devenu cuntribuisce. In u scopu di a pianificazione normale, ci hè statu un ritardu di 3 mesi per via di a pandemia. Spergu chì u nostru scopu hè di cumpletà l'OIZ è di custruisce fabbriche in 2021 ". disse.

Sivas diventerà un paradisu d'investimentu

In u so discorsu, u presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria, Mustafa Eken hà dettu; Dichjarà chì a regione serà un paradisu d'investimentu cù a fine di Demirağ OIZ in 2021, hà dettu: "U nostru guvernatore è u sindaco seguitanu bè u prucessu. Speremu, avemu da preparà stu locu inseme. Avaremu a strada per i nostri investitori. "Riduceremu ancu u disoccupazione da zero à zero". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*