Emirates principia i voli per Istanbul da u 25 di ghjugnu

Emirates hà da inizià i voli à Istanbul da ghjugnu.
Emirates hà da inizià i voli à Istanbul da ghjugnu.

Aghjunghjendu 10 cità novi, cumprese Istanbul, per i passageri di Emirates, offre voli à 40 cità via Dubai.

Crea più opzioni di viaghju cù l'aumentu di freccia à e 14 rotte esistenti in ghjugnu.

I novi protokolli per facilità u viaghju di i citadini di l'UAE è di i residenti di l'UAE riflettenu l'approcciu ben pianificatu chì l'UAE hà pigliatu à a continuazione di viaghji è altre attività ecunomiche.

Emirates hà annunziatu chì offre voli regulari per i so passageri in altre 10 cità: Colombo (da u 20 di ghjugnu), Sialkot (da u 24 di ghjugnu), Istanbul (da u 25 di ghjugnu); Auckland, Beirut, Bruxelles, Hanoi è Ho Chi Minh City (tutti da u 1 di lugliu) è Barcelona è Washington DC (tutti da u 15 di lugliu).

I voli di Emirates da Sri Lanka, Vietnam è Pakistan portanu solu passageri à l'UAE è destinazioni successive.

Cusì, mentri u numeru tutale di destinazioni chì Emirates offre per i so passageri hè di 40, più opzioni sò offerte à i clienti chì volenu vultà in u so paese o chì anu da viaghjà.

I voli duie volte à settimana per l'aeroportu di Istanbul in ghjugnu seranu ghjovi è dumenica da u 25 di ghjugnu. U volu partirà da Dubai à 14:15 ora locale è ghjunghjerà à l'aeroportu di Istanbul à 17:55 ora locale. Se u volu hè da l'aeroportu di Istanbul, parterà IST à 19:25 ora locale è ghjunghjerà in DXB à 00:55 u ghjornu dopu.

Trè volte à settimana da u 2 di lugliu à u 12 di lugliu, i voli operanu à u listessu tempu ogni ghjovi, sabbatu è dumenica. Da u 15 di lugliu à u 31 di lugliu, hè previstu di operare cinque voli à settimana, u marcuri, ghjovi, vennari, sabatu è dumenica à u listessu tempu.

Adnan Kazim, Chief Commercial Officer di l'Emirates, hà dettu: "Cù u sustegnu è a cullaburazione di l'autorità di l'UAE, Emirates offre un viaghju fluidu è sicuru per i nostri passageri è aspittemu di lancià i voli à più destinazioni in e prossime settimane. L'annunziu recente di u guvernu di l'UAE per facilità u viaghju di i naziunali è i residenti di l'UAE palesa l'approcciu meticuloso chì u nostru paese hà pigliatu in quantu à l'attività ecunomica cuntinua. Cume Emirates ripiglià gradualmente u serviziu normale, a prima priorità serà sempre a salute è a sicurità di i so clienti, l'equipaggiu è e cumunità ".

Emirates lanciarà ancu voli à e seguenti cità in lugliu: Londra Heathrow, Manchester, Francoforte, Parigi, Zurich, Madrid, Amsterdam, Copenhagen, Dublino, New York JFK, Toronto, Kuala Lumpur, Singapore è Hong Kong.

I passageri ponu facilmente trasferisce da Dubai per riservà viaghji trà i paesi in u Mediu Oriente, l'Asia Pacificu è l'Europa o l'Americhe, sempre chì rispondenu à i requisiti di ingressu di viaghju è immigrazione in u so paese di destinazione.

Salute è sicurità prima:

  • À ogni passu di a strada, Emirates implementa un inseme cumpletu di misure per mantene i passageri è l'impiegati sicuri, sia in terra sia in aria.
  • Kits d'igiene gratuiti cumposti da maschere, guanti, disinfettanti per e mani è salviette antibacteriali seranu distribuiti à tutti i passageri di i voli di Istanbul.
  • In i voli chì partenu da Dubai, i kit di igiene sò dati à i banchetti di check-in.
  • L'usu di maschere hè obligatoriu in i voli.
  • U check-in hè necessariu per u bagagliu in cabina è i passageri puderanu portà solu elementi essenziali cum'è laptops, borsette, valigette o articuli per i zitelli à bordu.
  • U serviziu di veiculi privati ​​​​cu cunduttore cuntinueghja in i punti adatti in cunfurmità cù e regule d'igiene.
  • Nisuna sala di Emirates hè attualmente operativa.
  • U serviziu di check-in in linea ùn hè attualmente dispunibule.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*