Kocaelispor Vince à Akçaray Stations

Kocaelispor vince à Akcaray stops
Kocaelispor vince à Akcaray stops

A municipalità metropolitana di Kocaeli hà turnatu u tramway verde è neru per Kocaelispor, chì conta i ghjorni per dichjarà u so campionatu ghjucendu e partite restanti u 18 di lugliu dopu a pausa datu à e lighe per via di l'epidemie di coronavirus. Prima di l'iniziu di i partiti, e squadre di a Municipalità Metropolitana cuminciaru à pitture i pontoni di cimentu di u tramway, chì anu chjamatu "Campionship Road", verdi è neri. Inoltre, mentri Akçaray era equipatu di culori verdi è neri, ci sò stati cartelli di i partiti in quale Kocaelispor hà vintu sta stagione nantu à i cartelloni à 14 di e 13 fermate da a Bus Station à Izmit Train Station.

A STRADA TRAM hè ORA "STRADA CAMPIONATA"

A Federazione Turca di Football (TFF) hà pigliatu a decisione di rientra in a nostra vita u 12 di ghjugnu. Sta decisione significa chì Kocaelispor hà da vultà in u campu è scuntrà cù a cità. A municipalità metropolitana di Kocaeli pittura i pontoni di cimentu di u tramway, chì chjama "Campionship Road", verdi è neri. Tutta a strada di u tram sarà prestu culurita cù pontoni verdi è neri.

AKÇARAY GREEN TURNED IN BLACK

A Municipalità Metropolitana hà vultatu i tramvii, chì anu attiratu un grande interessu da u ghjornu chì cuminciaru i so servizii in a nostra cità, in culori verdi è neri. Sia u tramway chjamatu "Championship Road" è i culori verdi è neri di i tramvii anu attiratu una grande attenzione nantu à e social media.

I VICTORI DI KOCAELİSPOR SONT À AKÇARAY STOPS

L'altru ghjornu, u Metropolitanu hà appiccatu cartelloni per Kocaelispor, chì era vicinu à diventà un campionu, nantu à i cartelloni in 14 di e 13 fermate da u Bus Terminal à l'Izmit Train Station. Mentre chì una foto di ogni partita vinta sta stagione hè stata sparta in 13 tappe, u slogan "End of the Road Championship" hè statu purtatu in prima.

GUARDANDO LA 14ª STOP Curiosità suscitata

À a 14a tappa in a Stazione Ferroviaria di Izmit, i cartelloni sò stati lasciati in biancu. Mentre i ritratti pigliati da i partiti in quale Kocaelispor vincìu u campiunatu, sò stati truvati nantu à i cartelloni à 13 stops, l'absenza di qualcosa à a 14th stop hà suscitatu a curiosità.

"MUSTRARÀU U NOSTRE KOCAELİSPORT CHE NOI MISSU"

I citadini anu ancu espresu i so sentimenti dichjarendu ch'elli amanu a Strada di u Campionatu è i cartelloni appiccicati à e tappe. Kenan Erkan, natu è cresciutu in Kocaeli, hà dettu: "Aghju campatu in Kocaeli dapoi 63 anni è aghju sustinutu u nostru Kocaelispor da quandu mi ricordu. Vogliu sprime u mo ringraziu infinitu à u nostru sindaco Tahir Büyükakın è a gestione di u club. Ci mostraranu u nostru vechju Kocaelispor chì ci manca. Vulemu chì a nostra squadra sia annunziata in ogni locu. U nostru presidente hà ancu avutu i ritratti di e partite chì avemu vintu mette nantu à i tappe. U nostru presidente hà pensatu assai bè, è ringraziemu ancu per questu ".

"CELEBRAMU I NOSTRI CAMPIONATI IN QUESTA STRADA"

Akif Yılmaz, 55 anni, hà dettu: "Kocaelispor hà fattu pienghje assai a ghjente di Izmit, ma grazia à u nostru presidente, hà sustinutu a squadra finu à a fine è hà tenutu tutte e so promesse. Kocaelispor hè ghjuntu in lochi assai boni. A squadra hà avà una bona gestione. Quandu andemu in altre cità, aghju vistu l'annunzii di e squadre di quella cità in tali tappe, era invidiosa. Grazie à u nostru presidente, l'hà purtatu ancu quì. Era fantastico, grazie mille. A tramvia diventò a "Campionship Road". Avà celebremu i nostri campionati nantu à sta strada ", disse.

"U NOSTRE PRESIDENTE FAI GRANDI SACRIFIZI"

Atilla Şişman, 36 anni, chì vive in Mehmet Ali Pasha, hà dettu: "U nostru presidente Tahir Büyükakın face grandi sacrifici per Kocaelispor è i fan. Grazie assai veramente per questu. Pittura di sti tramvii verdi è neri ùn hè micca per tutti. U nostru presidente hà dettu "Faraghju". Diu ti benedica. Amu veramente u nostru presidente ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*