U 58 per centu cumpletu di Narlıdere Metro in u prucessu di Coronavirus

U percentuale di u metro narlidere hè statu finitu in u prucessu di coronavirus
U percentuale di u metro narlidere hè statu finitu in u prucessu di coronavirus

In u prucessu di cumbattimentu di l'epidemie di coronavirus chì hà affettatu u mondu sanu, Turchia hà scontru un novu mudellu di gestione in termini di municipalità. In questu novu periodu, induve a pianificazione è e priorità anu cambiatu cumplettamente, a Municipalità Metropolitana di Izmir hè ghjunta à u primu pianu cù e pratiche di "municipalità di crisi" chì hà implementatu. Malgradu a pesante carica finanziaria purtata da u prucessu, a Municipalità Metropolitana hà investitu 1,1 miliardi di lire da u principiu di l'annu è ùn hà micca disturbatu i servizii per a cità è i so citadini.

L'effetti di u prucessu di coronavirus, in quale a municipalità metropolitana di Izmir hà cuminciatu à piglià impurtanza prima chì u primu casu ufficiale in Turchia hè stata annunziata è a pratica di "municipalità di crisi" hè stata implementata cù l'accelerazione di a diffusione di l'epidemie, si sò ancu riflessi in u tavule ecunomiche. Cù e misure protettive sparse in tutta a cità è u sustegnu suciale chì ghjunghje à decine di millaie di persone, aumenti inaspettati sò stati sperimentati in u bilanciu di spesa di a municipalità. In l'ultimi trè mesi, un totale di 150 milioni di TL sò stati spesi in tutte l'attività è l'acquisti di materiale specifichi à u prucessu epidemicu glubale. Malgradu questu, i servizii è l'investimenti cuntinuavanu senza interruzzione, è una spesa d'investimentu di 1 billion 100 million TL hè stata fatta da u principiu di l'annu. Tuttavia, l'isolamentu suciale, chì hà affettatu negativamente a vita ecunomica, hà ancu riduciutu i rivenuti di a municipalità è i so affiliati. Da l'altra parte di a munita, ci hè una perdita d'ingudu di più di 200 milioni di lire per via di a diminuzione di l'usu di u trasportu publicu, a diminuzione di a cullizzioni di bills d'acqua, u rinviu di l'affittu, i tassi di publicità-publicità.

Da e maschere à l'aiutu suciale, tutti i bisogni sò stati soddisfatti

A municipalità metropolitana di Izmir hà purtatu una suluzione à u prublema di i citadini, chì hè diventata una di e più grandi crisi in u prucessu di coronavirus, ùn pudendu micca furnisce maschere, cù a formula "Maskematic". Un totale di 2 milioni di maschere, di quale 240 milioni 4,5 mila sò stati prudutti in a Fabbrica Vocazionale, sò stati consegnati à u publicu. Un totale di 270 mila materiali sò stati pruduciuti per stickers d'avvertimentu, posters è visuali informativi è distribuiti à i posti di travagliu è spazii suciali utilizati da u publicu.

Per guarì e ferite ecunomiche causate da l'epidemie, 40 TL in aiuti di soldi sò stati dati à 400 mila famiglie. Cù e donazioni, i pacchetti alimentari sò stati distribuiti à 155 mila 252 famiglie. I tavulini Iftar per un totale di 262 mila 552 persone, 422 mila 150 di i quali sò stati attraversu l'Epiceria di u Populu, è 82 mila 500 zuppe calde, ligumi è frutti in i quartieri prioritari è 5 mila 'Pacchetti di resistenza' sò stati consegnati à quelli in bisognu. 1 milioni di litri di latti sò stati distribuiti à 5 153 zitelli di 760-3,8 anni. L'acquisti per sustene i pruduttori cuntinueghjanu cù fagioli, carciofi è piselli. L'animali stray ùn sò micca scurdati, soprattuttu in i ghjorni di restrizioni, è 51 tunnillati di manciari sò stati distribuiti.

120 milioni di TL sò stati spesi in tutte l'attività d'aiutu per a sulidarità suciale. In più di maschere, disinfettanti è altre misure protettive, a quantità spesa da u bilanciu di a Municipalità Metropolitana è i so affiliati per l'aiutu suciale è tutte e attività specifiche à u prucessu pandemicu hà righjuntu 150 milioni di TL.

U flussu di entrate si ferma ma i servizii ùn sò micca firmati

U guvernu lucale di İzmir hà persu assai in termini di entrate di u bilanciu. Cù e restrizioni, a diminuzione di u nùmeru di passageri in u trasportu publicu, l'incapacità di leghje i metri di l'acqua, u posponimentu di l'affittu è i tassi di publicità anu causatu una diminuzione di i rivenuti. I rivenuti di u trasportu anu diminuitu da 85 per centu è i rivenuti di l'acqua da 55 per centu. A perdita di rivenuti totali superava i 200 milioni di lire. Tuttavia, malgradu tutte queste cundizioni straordinarie, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà cuntinuatu i so servizii pianificati à a cità senza interruzzione. Metropolitan, İZSU è ESHOT anu cuntinuatu i so investimenti spendendu 1,1 miliardi di TL in u periodu chì copre a maiò parte di u prucessu pandemicu da u principiu di l'annu.

Investimenti cuntinuanti durante u prucessu di coronavirus:

  • Ancu se e cundizioni in questu prucessu rallentavanu l'opere, u 58% di u Metro Narlıdere hè statu finitu. Un prestitu di 75 milioni d'euros hè statu furnitu per u prugettu.
  • I travaglii di l'Opera di Izmir anu cuntinuatu sottu e misure pigliate.
  • 68 autobus sò stati acquistati. A preparazione di l'offerta hè stata cumpletata per un totale di 134 autobus, 170 cù autobus articulati è 304 autobus solitari.
  • Unu di i 2 battelli di vitture acquistati hà unitu à a flotta.
  • I preparativi di l'offerta per u Tram Çiğli è l'acquistu di treni per a linea di tram anu cuntinuatu.
  • I lavori di fognatura, di rete d'acqua potabile è di pulizia di i corsi realizati da İZSU cuntinuavanu senza rallentà, dendu priorità à e zone cù trafficu pesante in i periodi normali.
  • Trasformendu i curfews in opportunità, a Municipalità Metropolitana hà acceleratu i travaglii stradali è infrastrutturali. Da u principiu di marzu finu à oghje; 273 mila tunnellate di pavimentazione asfaltata calda, 144 mila 854 tunnellate di travagliu di asfaltatura sò stati realizati. 227 mila m² di applicazione chjave di pavimentazione hè stata cumpletata. Cunnessione à Food Bazaar da a strada laterale di Mürselpaşa Street per alleviare u trafficu, Bayraklı L'arrangiamenti sò stati fatti à una grande velocità in Soğukkuyu, Konak Vezirağa, Çiğli Ata Sanayi è Bornova Nilüfer Street. I sforzi per espansione a reta di trasportu di bicicletta sò stati ancu accelerati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*