EGİAD Invitatu di a 78a Reunione di l'Egeu Tunç Soyer Hè statu

L'invitatu di a riunione di egiad ege era tunc soyer
L'invitatu di a riunione di egiad ege era tunc soyer

U 78th Aegean Meetings, induve l'Associazione Young Businessmen di l'Egeu hà accoltu rapprisentanti impurtanti di a scienza, a pulitica, l'ecunumia, a cultura, a burocrazia è u mondu cummerciale dapoi a so creazione, è chì hè diventata una marca, hè stata tenuta da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Tunç Soyerhè accadutu cù a participazione di

L'Incontri di l'Egeu, induve l'ospiti sò ospitati in diverse zone, anu una cunniscenza di prima manu di parechji spazii, è l'agenda di u paese hè discututa è mantenuta nantu à a tavula cum'è una tradizione di 30 anni. À a Reunione di l'Egeu, chì hè stata tenuta in linea per a prima volta per via di Covid-19, EGİAD I membri di l'Associazione, i membri di u Cunsigliu di Cunsigliu, i rapprisentanti di l'istituzioni di stakeholder, i presidenti è i dirigenti di l'associazioni cummerciale, è e figure prominenti di a vita di a cumunità anu mostratu un grande interessu. EGİAD In a riunione, chì era ancu assistitu da u presidente di u Cunsigliu Consultivu Mahmut Özgener, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç Soyer hà fattu dichjarazioni impurtanti. Reunione EGİAD Hè cuminciatu cù u discorsu di apertura di Mustafa Aslan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione. EGİADAslan, chì hà datu un discorsu detallatu nantu à a visione di .

Grazie à Soyer per u so avvicinamentu di u municipalismu suciale

Ricordendu chì i tassi di morte restanu à livelli assai bassu cumparatu cù parechji paesi, Aslan hà dettu: "U numeru di novi casi hè sottu à un certu tassu cù e misure pigliate. Avemu da mantene a dimensione sanitaria di u prucessu cù a listessa cura, senza esse cumpiacente è trascuratà e misure di distanza suciale. In questa direzzione, per via di i so sforzi straordinarii in a lotta contru l'epidemie. Tunç Soyer Vogliu ancu ringrazià u nostru presidente. A nostra cumuna metropolitana hè veramente sempre in u campu, à fiancu à i nostri compatrioti, da a perspettiva di a municipalità suciale. U sgiò presidente stessu era sempre fora, sempre in publicu, è mentre noi seguitemu ellu è e so attività, a nostra testa volte volte ", disse.

EGİAD Covid-19 Shadow Over Our Brand Summit

Dichjarà chì a marca hè in u primu locu in l'attività di l'associu, EGİAD U presidente Mustafa Aslan hà enfatizatu chì si dispiace chì u Brand Summit, chì si preparava dapoi un annu per esaminà sta questione da una perspettiva larga, avia da esse rinviatu per via di Covid-1. Aslan hà sintetizatu u vastu travagliu preparatoriu in questu cuntestu cusì: Tunç Soyer Cù u sustegnu di u nostru presidente, avemu pensatu à urganizà un Brand Summit cù una larga participazione, è per quessa, avemu urganizatu u Adnan Saygun Art Center. Ancu à u principiu di marzu Tunç Soyer U nostru presidente, a so squadra è EGİAD Cum'è una delegazione, avemu visitatu u merre di Valencia è l'invitamu à a cima cum'è parlante. In questu viaghju, sottu a guida di u nostru presidente, İzmir è Valencia sò diventate cità sorelle. In seguitu, avemu fattu una visita à a Càmera di Cummerciu di Valencia in nome di a nostra Camera di Cummerciu İzmir, nantu à l'istruzzioni di u nostru presidente Mahmut, è un accordu cummerciale bilaterale entrerà in vigore in questa direzzione in un futuru vicinu. Circa 1 settimana dopu u nostru ritornu da Valencia à İzmir, l'applicazione di quarantena hè entrata in vigore per via di l'epidemie è avemu avutu a posponà u nostru Brand Summit. Spergu chì pudemu riprogrammà sta cima quandu tuttu torna à a normalità di novu ".

L'iniziativi civili è publichi cum'è un esempiu di travagliu coordinatu EGİAD Piglia a rispunsabilità

Nutendu chì tutti questi studii sò esempi di u travagliu visionariu è coordinatu di l'iniziativi civili è publichi di Izmir prima di l'epidemie, EGİAD U presidente Mustafa Aslan hà dettu:EGİADhè ancu una parte umile di; U grande Izmir Vision era digià nantu à a strada bona. Mentre ùn rinunciamu micca à i vantaghji di esse nantu à a strada bona è di sti verità, hè ovvi chì avemu da campà à longu andà. Perchè sta sfurtunata epidemia hà dimustratu una volta di più chì simu in a visione ghjusta cum'è cità, è chì l'innuvazioni è l'iniziativi chì perseguimu è catturamu sò indispensabili per a "nova nurmale". In ogni casu, prima di ghjunghje à issi ghjorni vantaghji chì parenu luntanu cum'è una cità; Ci sò assai più ostaculi è difficultà vitali, umanitarii è ecunomichi. Essa pruspettiva ùn hè micca esse capace di vede avanti mentre vede longu; hè di superà l'ostaculi davanti à ellu è ghjunghje à u bonu luntanu. In questu cuntestu, prima di ghjunghje à i vantaghji à longu andà chì aghju listatu per u nostru Izmir, avemu bisognu di superà i prublemi chì sò validi micca solu in Izmir ma in tuttu u paese (o ancu in u mondu sanu). A rispunsabilità in questu sensu hè a rispunsabilità di tutti i stakeholders chì si ponenu cum'è una iniziativa di cità. ancu noi EGİAD Pruvemu d'agisce cun a cuscenza di sta rispunsabilità è u duvere dapoi u principiu di l'epidemie ".

E nostre Attività Cuntinueghjanu cù u Desk di Crisi Covid-19

EGİAD Enfatizendu chì u cuntattu cù u Crisis Desk cù i membri cuntinueghja durante u prucessu epidemicu, Aslan hà trasmessu l'attività in seguitu: "Avemu chjamatu i nostri membri attivi è onorari unu per unu. Avemu statu in cuntattu cù l'Uffiziu di u Guvernatore è a nostra Municipalità Metropolitana. Avemu furnitu i materiali di salute raccolti da i nostri membri cun grande sensibilità à i nostri ospedali Dokuz Eylül è Ege University. Sicondu a lista chì avemu ricevutu da i nostri capi di quartiere in Konak, avemu personalmente consegnatu Pacchetti Ramadan à circa 400 famiglie. U mutivu per quessa ch'e aghju enfatizatu queste sò e persone chì facenu è cuntribuiscenu à queste attività. EGİAD hè di ringrazià i nostri membri in presenza di stimati presidenti. EGİAD Ciò chì hè statu fattu per a so famiglia hè un duvere, un duvere, è a necessità di portà a nostra bandiera, chì avemu fieru di mantene dapoi 30 anni affidendu i nostri anziani. I webinars chì avemu principiatu per ùn disturbà e nostre attività in u novu periodu ci anu ancu datu l'uppurtunità di tene più seminarii chè noi in i tempi normali ".

Avemu da mantene a nova era è a trasfurmazioni in l'industria

Indittendu chì Covid-19 rapprisenta l'iniziu di una nova era per u mondu, Aslan hà dichjaratu chì tutti l'abitudini è i stili di vita di l'omu anu cuminciatu à esse riprogettati è hà dettu: "Osserveremu chì u travagliu da casa hè diventatu generalizatu è hè diventatu sistematicu. in certi settori. Hè assai prubabile chì entremu in un periodu induve e cumpagnie metteranu in dubbitu l'adeguatezza di i so impiegati attuali. Serà di grande impurtanza per l'impiegati per sviluppà a so tecnulugia è e cumpetenze suciale. Cumpetenze cum'è l'intelligenza emotiva, a creatività, a riapprendimentu, l'imprenditorialità, l'empatia, l'usu di a cumunicazione è a tecnulugia avanzata, l'analisi avanzata di dati è u sviluppu di a tecnulugia veneranu in prima. In questa direzzione, avemu bisognu di disignà u nostru sistema educativu in un modu per furmà individui curiosi è ricercatori, per attivà è guadagnà capacità di pensamentu analiticu, liberu è creativo, è per furmà individui cù cumpetenze digitali adatti à a pruduzzione è a trasfurmazioni di a prossima generazione. industria. L'unicu modu per crià individui chì ùn sò micca cumpetitivi in ​​l'educazione, ma più cumpetitivi; u pensamentu liberu chì si sparghje à tutta a sucità è hà pigliatu à u so centru a ghjente civilizzata; Serà pussibule cù u so riflessu in u nostru sistema educativu ». Aslan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Noi, cum'è l'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu, crede in u putenziale di Turchia è u so avvene. Passemu per un periodu di cambiamenti chì affettanu radicalmente u nostru avvene in u mondu sanu. Mentre u novu ordine si forma dopu à l'epidemie, e pulitiche implementate da i paesi è a nova cooperazione glubale chì serà furmata determinaranu u futuru di l'ecunumia. In questu cuntestu, hè in e nostre mani di trasfurmà a nostra ecunumia trasfurmendu a distruzzione purtata da a nova era in certi spazii in distruzzione creativa. U cambiamentu di e catene di furnimentu hè una bona opportunità per u nostru paese, chì hè vicinu à l'Europa, un membru di l'Unione Doganale è hà una bona infrastruttura industriale. U fattu chì u sistema di salute di Turchia hà datu una bona prova in l'epidemie è chì aiuta à altri paesi hè un bonu principiu in quantu à migliurà a nostra maghjina, ma ùn hè micca abbastanza. Essendu vistu cum'è una ecunumia affidabile è stabile in u sistema di valori di l'UE, assicurendu certi standard in i diritti è e libertà fundamentali, avè un statu di dirittu forte, l'adeguatezza di l'infrastruttura digitale è avè una roadmap contr'à u cambiamentu climaticu sò trà i prublemi chì duvemu attribuisce impurtanza. à. I rializazioni di a nostra repubblica mette in luce u nostru avvene. Esceremu da sta crisa cù successu è più forte, faremu e decisioni ghjuste chì determinaranu l'avvene di Turchia, è rafforzeremu ancu u nostru postu in u mondu. EGİAD Cridemu sinceramente ".

In u prucessu di Pandemia EGİAD Un altru investimentu in Melekleri Investment Network

Affirmando chì, cum'è l'Associazione di Giovani Imprenditori di l'Egeu, anu mantenutu u prublema di l'imprenditorialità in cima à l'agenda dapoi u 2011, Aslan hà dettu chì İzmir è a Regione Egea sò a prima Rete d'Investment Angelica accreditata da u Sottosegretariatu di u Tesoru. EGİAD Nutendu chì a Rete di Investimenti Melekleri hà valutatu più di 2000 imprenditori finu à a data, è chì ùn hè micca stata inattiva durante u prucessu di pandemia, hà firmatu un novu investimentu è hà dichjaratu chì İzmir serà u capitale di l'innuvazione è l'imprenditorialità cù a so cooperazione.

Rimarchendu chì a Storica Fabbrica di Gas di Carbone hè posizionata cum'è "FABLAB" è İzmir cum'è "FAB CITY", Aslan hà finalmente nutatu chì credenu di tuttu u core chì İzmir serà a capitale di l'innuvazione è l'imprenditorialità in a "nova normale". Aslan hà ancu cuntribuitu 20 mila TL à l'applicazione "Pending Invoice" di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

Nefes Creditu Cuntinuà

EGİAD U presidente di u Cunsigliu Consultivu Mahmut Özgener hà dichjaratu chì İzmir hè a cità chì gestisce megliu u prucessu di pandemia cù a cooperazione di u Governatore di İzmir, a Municipalità Metropolitana di İzmir è diverse istituzioni, è hà dettu: "Dapoi l'11 di marzu, a nostra agenda principale hè stata di piglià una foto. di u prucessu di crisa. Tutti volenu esce da sta situazione in bona salute. Ma nunda serà u listessu cum'è prima. Semu avà in un novu periodu normale. In questu prucessu, u statu di l'ecunumia era ancu impurtante è u pacchettu di stabilità ecunomica hà avutu cuntributi pusitivi à u mondu cummerciale. U Nefes Loan furnitu cù e cuntribuzioni di TOBB hà assai alleviatu e PMI. A continuazione continuarà à esse datu cù limiti più grandi attraversu i banche publichi a settimana prossima. Continueremu à cumpiendu e nostre responsabilità in questu prucessu ", disse.

Cum'è Izmir Alliance, Superemu ogni difficultà

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà dichjaratu chì İzmir hà una grande alleanza è chì questa hè una ricchezza unica. Tunç SoyerEsprimendu chì cum'è İzmir, ponu superà tutte e difficultà grazia à questa alleanza, "Caru guvernatore, Municipalità Metropolitana, EGİAD Cù a cooperazione di e nostre istituzioni cum'è İZTO, pudemu superà ogni tipu di difficultà in manu.

150 milioni di TL in totale sò stati spesi in tutte l'attività è l'acquisti di materiale specifichi à u prucessu pandemicu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà ancu presentatu una ripartizione dettagliata di l'attività realizate cum'è Izmir durante u prucessu pandemicu. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà dichjaratu chì a municipalità metropolitana di Izmir hà cuminciatu à piglià impurtanza prima chì u primu casu ufficiale hè statu annunziatu in Turchia è chì a pratica di a "municipalità di crisi" hè stata implementata cù l'accelerazione di a diffusione di l'epidemie. Tunç Soyerhà nutatu chì un totale di 150 milioni di TL sò stati spesi in tutte l'attività è l'acquisti di materiale specifichi per u prucessu di pandemia in l'ultimi trè mesi. Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "A municipalità metropolitana di Izmir hà purtatu una suluzione à u prublema di l'incapacità di i citadini à furnisce maschere, chì hè diventata una di e più grandi crisi in u prucessu di coronavirus, cù a formula "Maskematic". Un totale di 2 milioni di maschere, di quale 240 milioni 4,5 mila sò stati prudutti in a Fabbrica Vocazionale, sò stati distribuiti à u publicu. Un totale di 270 mila materiali sò stati pruduciuti per stickers d'avvertimentu, manifesti è visuali informativi è distribuiti à i posti di travagliu è spazii suciali utilizati da u publicu. Per guarì e ferite ecunomiche causate da l'epidemie, 40 mila famiglie sò stati dati 400 TL in aiuti cash. Cù e donazioni, i pacchetti alimentari sò stati distribuiti à 155 mila 252 famiglie. I tavulini Iftar per un totale di 262 mila 552 persone, di quali 422 mila 150 sò stati attraversu l'Apertura di u Populu, sò stati consegnati à quelli chì anu bisognu, cù 82 mila 500 zuppe calde, ligumi è frutti, è 5 mila 'Pacchetti di resistenza'. 1 milioni di litri di latti sò stati distribuiti à 5 153 zitelli di 760-3,8 anni. L'acquisti per sustene i pruduttori cuntinueghjanu cù fagioli, carciofi è piselli. L'animali stray ùn sò micca scurdati, soprattuttu in i ghjorni di restrizioni, è 51 tunnellati di manciari sò stati distribuiti. 120 milioni di TL sò stati spesi in tutte l'attività d'aiutu per a sulidarità suciale. In più di maschere, disinfettanti è altre misure protettive, a quantità spesa da u bilanciu di a Municipalità Metropolitana è i so affiliati per tutte l'attività specifiche à l'aiutu suciale è u prucessu di pandemia hà righjuntu 150 milioni di TL.

U flussu di entrate si ferma ma i servizii ùn sò micca firmati

Dichjarà chì u guvernu lucale di Izmir hà patitu una grande perdita in quantu à i rivenuti di u bilanciu, Soyer hà enfatizatu chì i servizii cuntinueghjanu malgradu a cessazione di u flussu di ingressu, è hà dettu: "A diminuzione di u numeru di passageri in u trasportu publicu, l'incapacità di leghje i contatori d'acqua. , u posponimentu di l'affitti è i tassi di publicità-publicità hà causatu una diminuzione di i rivenuti. I rivenuti di u trasportu anu diminuitu da 85 per centu è i rivenuti di l'acqua da 55 per centu. A perdita di rivenuti totali superava i 200 milioni di lire. Tuttavia, malgradu tutte queste cundizioni straordinarie, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà cuntinuatu i so servizii pianificati à a cità senza interruzzione. Metropolitan, İZSU è ESHOT anu cuntinuatu i so investimenti spendendu 1,1 miliardi di TL in u periodu chì a maiò parte copre u prucessu pandemicu da u principiu di l'annu.

Investimenti cuntinuanti durante u prucessu di coronavirus:

  • Ancu se e cundizioni in questu prucessu rallentavanu l'opere, u 58% di u Metro Narlıdere hè statu finitu. Un prestitu di 75 milioni d'euros hè statu furnitu per u prugettu.
  • I travaglii di l'Opera di Izmir anu cuntinuatu sottu e misure pigliate.
  • 68 autobus sò stati acquistati. A preparazione di l'offerta hè stata cumpletata per un totale di 134 autobus, 170 cù autobus articulati è 304 autobus solitari.
  • U battellu di 2 vitture chì hè statu acquistatu hè statu messu in serviziu.
  • I preparativi di l'offerta per u Tram Çiğli è l'acquistu di treni per a linea di tram anu cuntinuatu.
  • A fognaria, a rete d'acqua potabile è i travaglii di pulizia di i corsi realizati da İZSU anu cuntinuatu senza rallentà, dendu priorità à e zone cù trafficu pesante in i periodi normali.

Trasformendu i curfews in opportunità, a Municipalità Metropolitana hà acceleratu i travaglii stradali è infrastrutturali. Da u principiu di marzu finu à oghje; 273 mila tunnellate di pavimentazione asfaltata calda, 144 mila 854 tunnellate di travagliu di asfaltatura sò stati realizati. 227 mila m² di applicazione chjave di pavimentazione hè stata cumpletata. Cunnessione à Food Bazaar da a strada laterale di Mürselpaşa Street per alleviare u trafficu, Bayraklı L'arrangiamenti sò stati fatti à una grande velocità in Soğukkuyu, Konak Vezirağa, Çiğli Ata Sanayi è Bornova Nilüfer Street. I sforzi per espansione a reta di trasportu di bicicletta sò stati ancu accelerati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*