A Storia di u Spiritu di u 15 di lugliu hè stata mantenuta viva in a Stazione Ferroviaria di Ankara

a storia di u spiritu di lugliu hè stata fatta in ankara garrida
a storia di u spiritu di lugliu hè stata fatta in ankara garrida

A ghjuventù di locomotiva di Turchia, è ancu u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, u Vice Ministru Enver İskurt è u Direttore Generale di TCDD Ali İhsan Uygun è i funzionari, anu assistitu à a celebrazione tenuta u 15 di lugliu 14 à a Stazione Storica di Ankara, u 2020 di lugliu. Ghjurnata di a Democrazia è a Unità Naziunale.

In u quadru di l'eventi urganizati per commemorazione di u 15 di lugliu, i ghjovani, chì anu visitatu prima e nostre istituzioni, chì anu ghjucatu un rolu impurtante in l'eliminazione di l'attentatu di colpu cù l'ufficiali di u TCDD, anu una volta di più vissutu u spiritu di demucrazia. a storica stazione ferroviaria di Ankara a sera di u 14 di lugliu.

À a cerimonia tenuta cù un numeru limitatu di participanti in u scopu di e misure di coronavirus determinate da u statu, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu è u Direttore Generale di TCDD Ali İhsan Uygun anu fattu i so discorsi.

In u so discorsu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu piena fiducia in a nostra ghjuventù, chì hà dimustratu una volta di più u so patriotismu u 15 di lugliu", è hà dichjaratu chì u modu per ghjunghje à una Turchia forte in u 2023, 2035 è 2053 obiettivi hè attraversu i ghjovani è l'opportunità chì li offre. In u so discorsu, u Ministru hà ancu mintuatu l'investimenti ferroviari; "Avemu aumentatu a nostra rete ferroviaria, chì era 2003 mila 10 chilometri in 900, à 2020 mila 13 chilometri in 831. Avemu u scopu di aumentà à 2023 mila chilometri in 18 ".

Dopu u Ministru Karaismailoğlu, u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dettu e seguenti parolle in u so discorsu. "A nazione turca hà sempre luttatu per priservà a so indipendenza è cuntinueghja à campà in unità è sulidarità. A nostra nazione hà aghjustatu una nova à e nostre grandi lotte cù u tentativu di colpu di u 15 di lugliu 2016. U 15 di lugliu, hà dimustratu una volta à u mondu sanu ciò ch'ellu pò fà per prutege e nostre terri.

Dopu à stu tentativu traditore, chì avemu eliminatu in unità è sulidarità, sottu a guida di u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, a Turchia hè diventata più forte continuendu a so rapida crescita.

À a fine di u so discorsu, u Direttore Generale Ali İhsan Uygun hà cummemoratu i Martiri di u 15 di Lugliu cù misericordia è hà spressu a so gratitudine à i nostri veterani. Hà prupostu ancu e so cundolenze à i parenti di i martiri.

A cerimonia, chì hà iniziatu cù Yasin-i Şerif insignatu per i martiri di u 15 di lugliu, hà cuntinuatu cù l'entrevista di Hayati İnanç. U prugramma hè ghjuntu à a fine dopu à a prestazione di opere di Uğur Işılak chì portanu u spiritu di u 15 di lugliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*