4 Scenarii per Apertura di Scole

scenariu nantu à l'apertura di e scole
scenariu nantu à l'apertura di e scole

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà dettu chì sanu chì toccanu u futuru di un zitellu cù ogni decisione chì facenu durante u prucessu pandemicu.

"Ùn avissimu mai permetterà una situazione induve qualchissia di i nostri maestri o zitelli seria in risicu. "Questu ùn deve ancu esse discutitu". U Ministru Selçuk hà dettu chì anu cunsultatu i medichi settimana per settimana prima di piglià una decisione è chì anu monitoratu a situazione in altri paesi ogni ghjornu. Selçuk hà dettu chì a decisione di a data di apertura di e scole hè diventata una "questione naziunale", disse Selçuk: "A sucetà deve crede è fiducia in questu, s'ellu ùn ci hè micca dati quandu si piglia una tale decisione, s'ellu ci hè qualchì prublema in u risicu. situazioni, ùn faremu mai una decisione in questa direzzione o in quella direzzione. "... Lasciate chì a sucietà crede fermamente in questu è in qualche manera assicuratevi chì vedenu chì facemu decisioni nantu à questi prublemi cun grande cura ". disse.

"Femu a decisione più sana per i nostri figlioli è i maestri".

Dichjarà chì u prublema di l'apertura di e scole deve esse avvicinatu "cum'è un ecosistema olisticu", Selçuk hà dettu: "Quandu guardemu e nostre relazioni cù u Cunsigliu Scientificu, quandu guardemu ciò chì succede in a sucetà, quandu guardemu i nostri maestri è amministratori. in e pruvince, a nostra fiducia in sè stessu aumenta. Dicemu: "Avemu stu travagliu, l'avemu perseguite". S'ellu ci vole à ùn apre, ci vole à fà ciò chì ci vole, s'ellu ci vole, à apre... Ci vuleria à mette in risaltu : U nostru scopu hè d'apre e scole è l'apreremu. Per quessa, facemu grandi sforzi per migliurà ogni tipu di cundizioni. A nostra intenzione principale hè di apre e scole perchè questu hè a cosa naturale. Mentre parlemu di nurmalizazione in ogni locu, serà di sicuru fora di quistione di avè una restrizzione cumpleta di i cinema, i bazars, i mercati, i carrughji, u sportu, l'arti, ecc., è e scole. "Seguemu questu è facemu a decisione più sana per i nostri figlioli è i maestri".

Quandu Ahmet Hakan hà dumandatu se e scole apriranu u 31 d'Agostu, u Ministru Selçuk hà dettu: "Ci preparamu per questu è simu pronti per questu. Moltu chjaru ". disse. Ziya Selçuk hà ricurdatu chì ci sò rumuri chì ci saria una splusione in u numeru di casi prima di LGS, è hà dettu: "Ùn ci era micca splusione dopu à LGS". disse. Dichjarà chì 1 milione 473 mila zitelli anu pigliatu l'esame, Selçuk hà dettu: "Un casu hè statu rilevatu solu in unu di i nostri figlioli. U sistema funziona cusì bè chì u risultatu di u zitellu chì hè pruvatu dopu meziornu hè mandatu à l'urdinatore à 1:10.00 di a matina. Ci chjamanu da u Ministeru di a Salute à 10.00 dopu 5:XNUMX. Si tratta di un solu zitellu. "Avemu pigliatu e nostre precauzioni immediatamente, appena a prima sessione hè finita". disse.

Standard epidemicu per e scole

U Ministru Selçuk hà nutatu chì anu preparatu standard di igiene per tutte e zone di e scole cù a guida di cuntrollu chì anu preparatu cù TSE è hà dettu: "Avemu da principià à implementà questu cù u protokollu chì firmaremu cù u nostru Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, u sgiò Mustafa Varank. " sparte a so cunniscenza. U Ministru Ziya Selçuk hà dichjaratu chì, inseme cù u Ministeru di l'Industria è l'Istitutu di Standards Turchi, anu preparatu standard per ogni puntu di tutte e scole in Turchia, da i so giardini à e stanze di i prufessori, da e maniglie di porta à i lavandini, è hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguita: "Liste di cuntrollu per questu sò stati preparati è un libru hè statu publicatu. Grazie à 2 mila ispettori è formatori, l'amministratori è i prufessori di ognuna di e nostre scole gestioneranu a scola attraversu queste liste di cuntrollu. Tutti anu sta lista, sia in forma di libru è digitale. Ogni locu hà i so particulari. Aula, corridore, ortu, fora di a scola, tematiche di casa... In un certu modu, ciò chì deve esse cunsideratu in a sala di i prufessori, ciò chì deve esse attentu à i toilette, chì sò i normi basi in quantu à i pavimenti bagnati, tutti questi sò ligati ...

Spieghendu chì anu abituatu e scole à questi standard durante u prucessu di LGS, Selçuk hà sottolineatu chì i normi sò stati stabiliti per ciò chì prestanu attenzione da l'entrata di a scola à a ricreazione.
I licei prufessiunali producenu maschere

Spieghendu chì i disinfettanti è e maschere necessarii durante u prucessu pandemicu sò pruduciuti da i licei prufessiunali, u Ministru Selçuk hà nutatu chì ùn anu più cumprà sti prudutti da l'esternu, è ancu li dà à i stranieri. Selçuk hà dichjaratu chì e macchine chì producenu maschere è i respiratori sò ancu pruduciuti in i licei prufessiunali. Selçuk hà dettu chì da sta settimana, anu mandatu 31/4 di i libri chì saranu mandati à e scole u 3 d'aostu.

"Ci sò 4 scenarii chì travagliammu"

U Ministru Ziya Selçuk hà spiegatu chì stanu travagliendu in 4 scenarii per u funziunamentu di u sistema educativu durante u periodu pandemicu. Dicendu chì in unu di sti scenarii, ciò chì serà fattu se e scole sò completamente aperte senza restrizioni, Selçuk hà dettu chì in u sicondu scenariu, e scole sò completamente chjuse è e lezioni cuntinueghjanu à esse datu in linea. Definisce u terzu scenariu cum'è "Diluted", Selçuk hà nutatu chì in questu scenariu, ci sò alternative cum'è a scola chì hè aperta in certi ghjorni, a dimensione di a classe chì vene à a classa in diversi ghjorni, riducendu l'ore di lezioni, diluting u curriculum, è fighjendu alcuni. di e lezioni in linea à a scola è alcune in linea in casa.

Selçuk hà spartutu chì u quartu scenariu hè di piglià precauzioni solu in pruvince risicate è di implementà u sistema senza restrizioni in u restu. U Ministru Selçuk, chì vulia chì questi scenarii ùn sò micca percepiti cum'è prublemi finalizzati, hà dettu: "Questu ùn hè micca una cosa finalizzata, questu hè un scenariu. Avemu da esse preparatu per ogni situazione. U Cabinet si riunisce sottu à a dirigenza di u nostru presidente, cum'è tutti i ministeri s'impegnanu in questu tema, cusì hè l'Educazione Naziunale. Dopu chì u nostru presidente vede tutte e dati, una decisione hè presa per discussioni è cunsultazioni in u Cabinet. Avemu fattu sta decisione cù a sucietà dicendu "Faremu questu". "U sparteremu quandu vene u tempu". disse.

"Stabbiliemu una infrastruttura incredibile in lezioni in diretta"

U Ministru Selçuk hà sottolineatu u successu di Turchia in l'educazione à distanza è hà enfatizatu chì a Turchia hè andata à un "livellu prufessiunale" in questu sensu è hà dichjaratu u seguente: "Avemu stabilitu una infrastruttura incredibile in lezioni in diretta. Turchia hè u solu paese in u mondu chì pò tene lezioni in diretta in tuttu u paese. Hè dispunibule in scole private o regiunale. Hè parzialmente presente in e cità. Parlu di a scala naziunale. Diciamu s'ellu si parla d'America, di tutta l'America, di tutta a Cina, di tutta a Francia. Avemu una tale opportunità in tutta a Turchia. U maestru pò fà lezioni in diretta. Pudemu fà questu. Avemu qualchi restrizioni. Semu cuscenti di quessa, simu cuscenti di e nostre carenze, è circhemu di risolve. U maestru pò vene à a scola ogni ghjornu è insignà a lezziò quì, cum'è s'ellu insignava à a scola, è u zitellu pò fighjulà in diretta da casa. Facemu questu. Semu pronti per questu. Ci hè solu un prublema cù l'accessu di certi zitelli da casa. "Cerchemu di risolve questu".

1 milione di mira in l'educazione in diretta

Dichjarà chì trè quarti di i studienti in Turchia anu accessu à l'educazione in diretta, Selçuk hà dettu: "Avemu finu à 1 milione in settembre. Questu hè un affari mundiale. "Semu assai fieri in questu rispettu". disse.

U Ministru Selçuk hà dettu chì in certi parti di Turchia, i televisioni sò stati distribuiti à i lochi chì ùn anu micca televisione, è chì anu datu l'urdinatori à i studienti chì ùn anu micca accessu à l'urdinatore in cambiu di malversazione.

Dumandatu per i so pinsamenti nantu à quali criteri si basa u risicu di l'epidemie per l'Educazione Naziunale, u Ministru Selçuk hà dettu: "Ùn pò micca sempre esse pussibule di fà una predizione per u futuru. Stu numeru hè u listessu in quellu ghjornu, ma quandu si vede a linea generale è u cursu di l'avvenimenti in u mondu... I dati riguardanti a diminuzione di a curva si mostra in ghjorni è simane. Ci hè Eid al-Adha. Se Diu permette, celebreremu ancu sta festa. Cambiarà a situazione se a maschere, a distanza è e regule di pulizia ùn sò micca seguite è ci hè un grande saltu dopu à sta festa? Cambiaranu e decisioni ? Dipende. Ùn parlemu micca di numeri. Parlemu in termini di principii. "I prufessiunali di a salute ci dicenu, in principiu, ciò chì avemu bisognu di attentu". hà fattu e so valutazioni.

Selçuk: "L'incertezza nantu à l'apertura di e scole ùn hè micca demotivante?" Rispose à a quistione: "A volte l'incertezza hè un invitu à luttà per alcuni. Qualunque cosa vene, avemu da travaglià è fà. Per certi, hè incredibilmente male. Questu hè un prublema chì hè assai ligata à a struttura di personalità. Avemu vistu chì l'attitudini di i so genitori sò furmati in cunfurmità. Questa incertezza hè di sicuru demotivante, di sicuru porta à l'inibizione. Avemu dettu: "Avete ragione". dicemu. Avemu stabilitu una linea di supportu psicosociale per voi, attivatu i nostri esperti di cunsigliu psicologicu è guida 24 ore à ghjornu, è publicatu guide per i genitori è i ghjovani. Avemu fattu centinaie di cose per allevà sta incertezza. Ci hè incertezza ? Ci hè. Questa incertezza esiste ancu per u Cunsigliu Scientificu. Hè ancu incerta per u mondu. Avemu da spalla questu inseme. Avemu da vene fiancu à fiancu, stà altu è dicemu "Avemu successu tutti inseme". diceremu. Se ùn avemu micca fiducia in l'altru, i nostri figlioli seranu dannuti in questa incertezza. "Se a famiglia hè preoccupata intornu à u so zitellu, u zitellu diventa più ansioso".

Espristendu chì cunsidereghjanu i figlioli di a nazione cum'è una fiducia, Selçuk hà dettu chì vedenu u cuncettu di fiducia in una manera diversa. Selçuk hà dichjaratu chì a fiducia hè una rispunsabilità divina è hè per quessa chì curanu i zitelli cum'è s'elli eranu a pumu di l'ochju. Enfatizendu chì l'azzione necessaria serà sempre presa annantu à i prublemi esistenti, Selçuk hà dumandatu à e famiglie per esse cunsulate. Selçuk hà spiegatu chì ellu hà fiducia in i so maestri è amministratori è hà dettu chì tuttu serà fattu inseme.

Precauzioni da piglià in autobus scolastici

U Ministru Selçuk hà dichjaratu chì sò stati realizati studii nantu à e precauzioni da piglià in l'autobus scolastici è hà dettu: "Avemu stabilitu un bordu di epidemie in ogni scola in quantu à a pulizia di ogni ghjornu di i veiculi di serviziu. Stu cunsigliu hè à u livellu di u distrittu è di a pruvincia... Un riprisentante di a direzzione provinciale di a salute... Un tribunale hè custituitu da subdirectori è prufessori in i scoli. Quessi sò l'aula di a scola, a pulizia di e maniglie di e porte, a pulizia di i toilette, i veiculi di serviziu è l'attrezzatura di giardinu, verificaranu s'ellu ci sò elementi mancanti in e liste di cuntrollu relative à queste. Si tratta di i servizii, di sicuru ... "

Educazione trasportata

U Ministru Selçuk hà ancu toccu à l'educazione trasportata è hà dettu: "Avemu una quantità assai seria di educazione trasportata. Chì si pò fà per cuntrullà è riduce stu trasportu ? Avemu un altru studiu nantu à e scole di u paese. Facemu altre priparazioni, cume permette à i zitelli di a scola primaria di cuntinuà a so educazione in i so paesi. Avemu una direzzione generale di servizii di supportu, chì si tratta di sti affari, è ci hè un travagliu separatu cun elli, a camera di servitori è altre urganisazioni rapprisentanti pertinenti, u Ministeru di Salute, etc. Funziona ancu quì. Ùn era micca chjaru. Siccomu a mità di a classa venerà, a mità di a classe sarà in l'autobus. L'epidemie hè à un certu livellu è se implementemu u travagliu part-time cum'è un scenariu, a mità di a classe hè u luni à u marti. Dunque, ci hè a mità di questu in u serviziu ". disse.

Maschere gratuite seranu distribuite à i studienti

Selçuk hà dichjaratu chì i prufessori è i studienti utilizanu maschere è hà cuntinuatu: "Daremu e maschere à i studienti è i prufessori gratuitamente. Avemu un standard di maschera lavabile quì. Questu hè u standard di u Ministeru di a Salute. Forniremu maschere lavabili à i nostri zitelli à quellu standard. I licei prufessiunali facenu ancu questu. Pudemu ancu fà N95. A daremu di novu quandu u tempu vene. Ùn daremu micca una volta à l'annu. I studienti ùn anu micca un prublema di maschera. A nostra aspettazione hè chì i studienti seranu mascherati in ogni locu. In ogni casu, certi di i nostri figlioli anu prublemi allergii chì qualchì volta anu difficultà à respira per mantene a distanza mentre ascoltanu lezioni. Avemu discututu questu cù u Cunsigliu Scientificu, è purteremu ancu u standard in LGS. "Avemu fattu R&D per una maschera chì ùn nebbia micca i vetri".

Dichjarà chì travaglianu ancu nantu à a fascia d'età è a sensibilizazione in l'usu di maschere, Selçuk hà dettu: "Avemu lezioni di scienze di a vita. Appena aperte e scole, ci serà una settimana di adattazione in u cuntestu di stu corsu è in generale. Ùn ci sarà micca classi in quellu ghjornu. Sta settimana serà una settimana di educazione, sviluppu di cuscenza è sensibilizazione. Chì classa è chì fasce d'età farà chì attività, chì ghjocu hà da ghjucà... A faremu ancu in i licei. Facemu questu attraversu u ghjocu. Questu serà interamente attraversu ghjochi di gruppu. Ci hè una lista di ghjochi senza cuntattu. Dumenica scorsa, eru cù i zitelli di i travagliadori agriculi, avemu ghjucatu cun elli in i campi. "Avemu assai ghjochi ligati à questu". disse. Selçuk hà infurmatu chì i video in relazione cù questu sò stati ancu preparati è hà dettu chì anu una lista di ghjocu pronti.

"I zitelli vanu à a scola per i so amichi"

Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk: "Hè ubligatoriu per i zitelli per riceve l'educazione in lochi fisichi? A tecnulugia hà sviluppatu, ùn pò micca esse datu l'educazione in casa?" Hà fattu a seguente valutazione nantu à a quistione: "Ci hè una scola in u mondu chjamata scola in casa. Cum'è qualchissia chì hà travagliatu in u campu di a psiculugia educativa dapoi anni, u cunnoscu chjaramente. A scola ùn hè micca solu u curriculum. A scola hè una tappa di a vita, un ambiente di socializazione, è una finestra d'uppurtunità per l'eredità di i valori. Avemu bisognu di pensà à i genitori. Esse un genitore 24 ore à ghjornu ùn hè micca faciule, i genitori sò stanchi. Ùn pudemu micca parlà di una tale cosa senza regulà u mondu cummerciale è mette altre opzioni in un ecosistema. Ancu s'è pudemu, ùn duvemu micca fà ancu s'è avemu avutu l'uppurtunità. U zitellu ampara da u zitellu. I zitelli vanu à a scola per u so amicu. A socializazione trà i zitelli hè impurtante. I zitelli basgianu u screnu. U screnu ùn hè micca abbastanza ". Enfatizendu chì u ligame spirituale trà u maestru è u zitellu hè assai impurtante, Selçuk hà dettu chì questu ùn passa micca per u screnu. Dichjarà chì esse faccia à faccia hè assai impurtante, Selçuk spiegò chì questu ùn hè micca un prublema di curriculum.

"L'educazione à distanza continuerà ancu s'è e scole sò aperte"

U Ministru Selçuk hà dettu chì anu stabilitu 3 canali televisivi, cumpresu u so cuntenutu, in una settimana dopu chì u primu casu hè statu vistu in Turchia è e scole sò state chjuse, è in questu prucessu, anu sparatu 3 mila 358 prugrammi cù u sustegnu di TRT per l'educazione à distanza. . Mencionendu chì un unicu prugramma hè statu preparatu in 5 ghjorni cù edizione è edizione, Selçuk hà nutatu chì a sparatura hè stata realizata in 10 studios in Istanbul è Ankara. Selçuk hà dichjaratu chì dopu à a sparazione di e prime lezioni, anu aumentatu u numeru di scatti di prova è truvaru maestri chì eranu amichevuli di càmera. Spieghendu chì anu apertu un prugramma di furmazione chjamatu "Insegnamentu nantu à a camera" per i prufessori per aduprà e tecniche currette davanti à a camera, Selçuk hà dettu: "L'educazione à distanza cuntinuerà ancu s'è e scole sò aperte. Ùn lasciamu micca. "Daremu tutte e lezioni dispunibili à a scola in televisione". disse.

U Ministru Selçuk hà dichjaratu chì 1000 di a squadra tecnica custituita da circa 674 persone chì anu participatu à a fucilazione di u prugramma sò prufessori, è chì sta squadra hà iniziatu a fucilazione di l'annu dopu. Selçuk hà ancu espresu a so tristezza per riceve a nutizia di a morte di u scrittore Asım Gültekin. Enfatizendu chì Gültekin hà fattu grandi cuntributi à u campu di a literatura, Selçuk hà dettu: "Quelli chì cunnosci è anu una grande cunniscenza nantu à a natura integrativa di a materia è u significatu sapanu ciò chì aghju pruvatu à dì, hè una gran perdita. Un gran esempiu hè davanti à noi. Chì Diu hà pietà di ellu, porghju e mo cundolenze à a so famiglia ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*