Custruzzione grossa finita à u prughjettu di a terminal d'autobus Elmalı in Antalya

A custruzzione grossa di l'Elmali Bus Station hè finita.
A custruzzione grossa di l'Elmali Bus Station hè finita.

A custruzzione ruvida di u Prughjettu di a Terminal di Bus Elmalı di a Municipalità Metropolitana di Antalya hè stata finita. In u prughjettu, induve hè stata cuminciata a manufatta fina, i travaglii di gesso è pittura cuntinueghjanu in l'internu, mentre chì a produzzione di ceramica è di tettu suspendu hà righjuntu u 80 per centu.

U novu prughjettu di a stazione di autobus, custruitu da a Municipalità Metropolitana di Antalya nantu à una zona di 10 mila metri quadrati in Elmalı, cuntinueghja rapidamente. In a custruzzione di a nova stazione d'autobus muderna hè stata fatta un travagliu febbrile, chì hè stata cuminciata quandu l'antica stazione d'autobus, chì serve da l'anni 1970, era insufficiente. Sindaco Metropolitanu Muhittin BöcekA custruzzione grossa di u Prughjettu di a Terminal d'autobus Elmalı, induve u travagliu hà iniziatu in settembre 2019, hè stata finita da l'ordine di . In l'internu, a pruduzzione di pittura di gesso, ceramica è tetti suspesi righjunghji u 80 per centu. In u prughjettu di a stazione d'autobus, induve a fabricazione elettrica è meccanica cuntinueghja, i prucessi di rivestimentu compositu esternu, gesso, pittura è giaccatura sò stati cumpletati. L'assemblea di pannelli d'aluminiu cuntinueghja à l'esterno.

PRUDerà a so ENERGIA

U terminal d'autobus, chì hè in custruzzione nantu à una superficie di 10 mila metri quadrati da u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di Antalya, avarà una zona chjusa di 2700 metri quadrati. In u novu terminal, ci sò 8 piattaforme di autobus, uffizii di vendita di biglietti, spazii d'attesa semi-aperti è chjusi, sala di preghiera, refuggiu, PTT, ristorante, buttreghi cummirciali, polizia, pulizie municipali è uffizii amministrativi, stanze di staff, stanze tecniche è aperti. parcheghju. Cù questi equipaghji, u novu terminal servirà a ghjente di u distrittu è u turismu. U terminal, chì generà a so propria electricità grazia à i pannelli solari, si distingue ancu cù u so aspettu ambientalista.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*