Riavvia di i travaglii di piattaforma è di segnalazione in Izmit 42 Houses Area

I travaglii di a piattaforma è di signalazione cumincianu di novu in a regione di e case di Izmit
I travaglii di a piattaforma è di signalazione cumincianu di novu in a regione di e case di Izmit

Nuvelle fermate sò state custruite in u locu di l'antica 42 fermate in a regione 2 Evler, chì hè nantu à a nova linea per esse aduprata da u trenu suburbanu chì viaghja trà Arifiye è Pendik. U travagliu, chì hè statu suspesu per circa 10 ghjorni, hè previstu di ripiglià.

Sicondu a nutizia di Muharrem Şenol da Özgürkocaeli; A custruzzione di a nova piattaforma è a catenaria di l'electricità è e linee di signalazione per a strada in a regione Izmit 42 Evler hè stata dapoi un bellu pezzu. U numeru hè statu aumentatu à dui aghjunghjendu una nova linea à a linea di treni suburbani Adapazarı Arifiye-İzmit-Pendik, chì hè stata fermata in 2012 per via di l'operazione di Trenu Alta Velocità è riapertura in una sola linea in 3 dopu un 2015. - annu di pausa. U travagliu nantu à a seconda linea cuntinua sempre in a regione 42 Evler di Izmit.

A COMPANYA PIGLIA A PAUSA

I travaglii di a piattaforma è di signalazione elettrica sò stati realizati in a zona induve sò stati posti i rails. Tuttavia, per via di l'infurmazioni ottenute, u travagliu hè stata interrotta per 10 ghjorni per via di u disaccordu trà a cumpagnia di u cuntrattu è TCDD. Hè dichjaratu chì a cumpagnia è TCCD anu firmatu di novu è a custruzzione di u travagliu serà ripresa in pocu tempu. L'opere, chì sò previste per esse finite in Aostu, ponu ancu falà un pocu più.

U CALENDARI CALENDÀ

Mentre u travagliu infrastrutturali di e duie piattaforme cuntinueghja, nisun travagliu hè statu fattu nantu à e linee per avà. L'infrastruttura di e plataforme hè stata cumpletata. A produzzione di a piattaforma hà iniziatu ancu in a superstruttura. U travagliu in a zona hà cuminciatu u 20 di ferraghju. A custruzzione di a piattaforma, induve travagliavanu 20 persone, era prevista per esse cumpletata in l'aostu, ma dopu à i sviluppi, u calendariu pare appiccà un pocu più.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*