Karaismailoğlu hà esaminatu Tatvan Ring Road è u più grande ferry di Turchia

U ministru Karaismailoglu hà esaminatu a strada circundante di tatvan
U ministru Karaismailoglu hà esaminatu a strada circundante di tatvan

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu: "Avemu realizatu prughjetti di trasportu è infrastruttura di circa 2003 miliardi di lire in Bitlis, sottu a guida di u nostru guvernu è presidente, dapoi u 7. Attualmente, avemu prughjetti in corso per 4,5 miliardi di dollari in a nostra pruvincia. Avemu finitu u so investimentu di 2,5 miliardi TL, è simu cumpletendu l'altri ". disse.

U sicondu ghjornu di a so visita à Bitlis, Karaismailoğlu, chì hà fattu inspezioni in u situ di custruzzione di a strada di Tatvan Ring, hà ricevutu informazioni da l'autorità nantu à i travaglii è hà pigliatu ritratti cù i travagliadori.

Karaismailoğlu, chì hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti dopu avè visitatu u situ di custruzzione, hà dichjaratu ch'elli sò situati in a sezione induve u specchiu di i portali di u tunnel serà apertu.

Ellu disse chì ci hè un prughjettu cù un tunnel di tubu doppiu di 10.2 2 chilometri in a Tatvan Ring Road, chì hè longu 500 chilometri. Karaismailoğlu hà dettu:

"I prublemi in u trafficu di a cità in Tatvan seranu eliminati quandu a custruzzione di sta strada circundante hè finita è a ghjente di Tatvan serà liberata. Ùn ci sarà nunda di congestione. Avemu travagliatu annantu à questu. Seguimu un prughjettu impurtante chì a ghjente di Tatvan aspetta. Speremu di finisce stu prughjettu à a fine di l'annu prossimu. Perchè avemu travagliatu in una geografia difficiule. L'offerta hè stata fatta, a preparazione di u prugettu, e prucedure di espropriazione eranu tutte

Avemu prughjetti assai impurtanti in tuttu Bitlis. Sottu a dirigenza di u nostru guvernu è u nostru presidente, avemu realizatu prughjetti di trasportu è infrastruttura di circa 2003 miliardi di lire da u 7. Attualmente, avemu prughjetti in corso per 4,5 miliardi di dollari in a nostra pruvincia. Avemu finitu u so investimentu di 2,5 miliardi TL, è simu cumpletendu l'altri ".

"I prublemi di l'anni finiscinu unu à unu"

Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu una apertura impurtante oghje. Apriremu u Ponte Begendik nantu à u Botan Stream cù u nostru presidente. U Ponte Begendik hè unu di i ponti più impurtanti è più grandi in Turchia in a so zona. Hè u ponte più largu di u so tipu, cù una span media di 210 metri, una lunghezza tutale di 450 metri, unu di i ponti più alti di Turchia in termini di altezza, 165 metri di altu. Fatte in geografie assai difficili, i prublemi di l'anni si finiscinu unu à unu. Oghje, 70 chilometri di strade di cunnessione seranu messu in serviziu inseme à u ponte. Ci sò parechji prughjetti impurtanti in a regione. Oghje ne apremu solu unu. Quandu i prughjetti assai più impurtanti sò compii in i ghjorni à vene, i metteremu à u serviziu di u nostru populu. Ci sò travaglii assai impurtanti in ogni angulu di u nostru paese, in u livante, u punente, u nordu, u sudu. Seguimu issi investimenti cun impazienza per apre i nostri prughjetti à u serviziu di i nostri citadini. Oghje simu in Bitlis, dumane seremu in un'altra regione ".

Dopu, Karaismailoğlu si n'andò à a municipalità di Tatvan è hà scontru cù u sindaco Mehmet Emin Geylani per un tempu.

In seguitu, Karaismailoğlu si trasfirìu à a Direzzione di Ferry di Van Lake di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), induve hà fattu ispezioni nantu à u più grande Ferry di Turchia.

Dopu l'investigazioni, Karaismailoğlu hà dettu à i ghjurnalisti: "Semu nantu à u Ferry TCDD chì opera in u Lavu Van. Tatvan hè un locu assai impurtante per noi in termini di logistica. Cum'è Turchia, simu in un puntu assai impurtante in u campu di a logistica. I nostri treni di merci di navi sò trasferiti da quì à l'Iran. Tatvan è Bitlis sò in una pusizioni assai impurtante. U nostru travagliu nantu à u molo nantu à a riva di u Lavu Van in Tatvan cuntinueghja. Avemu prughjetti assai impurtanti in tuttu Bitlis. Semu quì per seguità. Avemu fattu l'investigazioni necessarie è datu l'istruzzioni necessarii ".

Karaismailoğlu hà attraversatu à a cità di Begendik di Siirt per via di terra per assistisce à a ceremonia di apertura di u Ponte Botan Stream Begendik, induve u presidente Recep Tayyip Erdogan assisterà via cunnessione in diretta.

Durante a so visita, u Ministru Karaismailoğlu era accumpagnatu da u guvernatore di Bitlis Oktay Çağatay, u deputatu di Bitlis Vahit Kiler è Cemal Taşar, u sindaco di Bitlis Nesrullah Tanğlay, u presidente provinciale di u Partitu AK Engin Günceoğlu, i sindaci di u distrittu è i membri di u partitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*