L'Eurasia Pacificu hà purtatu materie prime è prudutti intermedi da a Cina à Turchia in 12 ghjorni

Eurasia pacificu hà purtatu materie prime è prudutti intermedi da a Cina à u turchinu ogni ghjornu
Eurasia pacificu hà purtatu materie prime è prudutti intermedi da a Cina à u turchinu ogni ghjornu

Malgradu u periodu pandemicu chì hà affettatu u mondu sanu, Pacific Eurasia Logistics hà accoltu u sicondu trenu di merci di 43 container in Izmit Köseköy cum'è u spedizioniere ufficiale di TCDD.

In u quadru di l'iniziativa "One Belt One Road", China Railway Express, carricu di materie prime è prudutti intermedi, partì da Khorgos (Altınkol) à a fruntiera Cina-Kazakhstan u 23 di ghjugnu, via u Baku-Tbilisi-Kars (BTK). ) linea di trenu, in pocu tempu di ghjorni 12. Arrivò à Köseköy. Dopu avè abbandunatu a materia prima è i cuntenituri di i prudutti intermedii impurtati da i pruduttori turchi, China Railway Express utilizerà a traversata di u tubu di Marmaray è anderà in Italia è in Pulonia. China Railway Express pigliarà containeri d'esportazione da l'Europa è a Turchia è viaghjà di novu in Asia Centrale è Cina.

U CEO di Pacific Eurasia, Murat Karatekin, hà dettu chì, cum'è u spedizioniere ufficiale di TCDD in a linea BTK è u corridore nordu di l'Eurasia Pacificu, cù i cuntributi di i so stakeholder ADY Container è ADY Express, KTZ Express è JSC Georgian Railway, pudemu ghjunghje in Turchia in pocu tempu. tempu di ghjorni 12. Hà espresu a so satisfaczione in a consegna à . Murat Karatekin hà dichjaratu chì u periodu di 12 ghjorni hè assai impurtante è preziosu per l'industria logistica è hà dettu:

"Malgradu e cundizioni pandemiche, hè assai impurtante chì e spedizioni ùn sò micca affettate è stabilità in u trasportu ferroviariu. Quandu guardemu u settore logisticu durante u periodu pandemicu, vedemu chì u trasportu stradale è aereu hè ghjuntu à un arrestu, è i tassi di trasportu nantu à e rotte maritime anu culminatu. Ancu s'ellu ci hè statu un aumentu di u voluminu in u trasportu ferroviariu, i tassi di trasportu sò stati ridotti è a carica di i nostri esportatori è importatori hè stata ridutta in una certa misura.

L'avemu illuminatu. "A ferrovia, chì hè u mudellu di trasportu di ogni tipu di tempi difficili, hè diventata quasi l'unica opzione durante u prucessu pandemicu".

Dichjarà chì a logistica ferroviaria, in più di esse u mudellu di trasportu più affidabile durante u periodu pandemicu, hà attiratu l'attenzione soprattuttu per via di u brevi tempu di transitu trà Cina è Turchia, Murat Karatekin hà dettu chì i tassi di trasportu vantaghji è stabili sustenenu ancu u settore.

Murat Karatekin hà dettu: "Cum'è Pacific Eurasia, travagliemu cum'è l'agenzia turca ufficiale di a Federazione Russa Railways RZD Logistics, Georgian Railways MS Agency, Kazakhstan Railways KTZ Express è Azerbaijan Railways ADY Container è ADY Express. Semu ancu u Rappresentante Türkiye di XİAN Dry Port. Dunque, i nostri importatori è esportatori anu l'uppurtunità di uttene l'offerta di trasportu più vantagevule da noi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*