PTT hà emessu un timbru speciale annantu à l'apertura di a Moschea Hagia Sophia per venerà

Moschea di Santa Sofia à tema di timbru speciale
Moschea di Santa Sofia à tema di timbru speciale

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì caccià Hagia Sophia da esse un museu è apre a venerà cum'è una moschea hè una decisione impurtante chì entrerà in a storia è hà dettu: "Assistemu à un puntu di svolta impurtante chì lasciarà a so marca. nantu à a storia, induve 86 anni di bramosu risultatu in a riunione. Cù a pusizione determinata di u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, chì hà purtatu Turchia à a cima di a liga mundiale cù a so dirigenza è a so vuluntà, demu à Hagia Sophia l'identità chì hà mancatu. Cum'è in a prima preghiera di u venneri in u 1453, apreremu e nostre mani à u celu è i nostri cori à a preghiera u 24 di lugliu. "Per immortalizà stu mumentu storicu, metteremu in circulazione i nostri timbri cù u tema "Apertura di a Moschea di Santa Sofia per l'adorazione" è a busta di "primu ghjornu", disse.

U Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì a cunversione di Hagia Sophia in una moschea per a seconda volta dopu à a cunquista di Istanbul in u 1453 hà pigliatu u so postu trà e gloriose pagine di a storia, è hà dettu: "Laudatu à Diu, a cunversione di Santa Sofia da un museu. in una moschea è a so apertura à u cultu hè un signu di u putere di Turchia in l'arena internaziunale ", hè accadutu. "In cunfurmità cù u nostru impegnu à a nostra storia, a nostra credenza in a nostra nazione è u nostru rispettu per a fiducia di i nostri antenati, ùn avemu mai cumprumessi nantu à e nostre linee rosse, in particulare Santa Sofia, è ùn faremu micca da avà". disse.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì dopu à u Cunsigliu di Statu annullatu u regulamentu di u Cunsigliu di i Ministri di u 1934 chì permette à Santa Sofia di esse cunvertita da una moschea à un museu, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assicuratu chì Santa Sofia hè stata riapertura cum'è moschea è hà dettu: "U nostru presidente, chì hà pigliatu a Turchia à a cima di a liga mundiale cù a so dirigenza è a so vulintà. " Cù a pusizione determinata di u Signore Recep Tayyip Erdoğan, demu à Hagia Sophia l'identità chì hà mancatu. Cusì, Hagia Sophia hà da cumincià à serve cum'è una moschea per a seconda volta in a nostra storia, dopu à 86 anni. "Vogliu sprimà a mo gratitudine à u nostru presidente in nome di a nostra nazione per sta decisione chì vince u core", disse.

U Ministru Karaismailoğlu hà nutatu ch'elli eranu felici chì Hagia Sophia sia tornata in cunfurmità cù a so carta di fundazione, è hà dettu ch'elli eranu assai fieri di vede chì i citadini anu accoltu a riapertura di Hagia Sophia per u cultu cun gioia straordinaria.

Karaismailoğlu hà sottolineatu chì 86 anni di bramosu si sò finiti in a riunione è chì un puntu di svolta impurtante chì lasciarà a so marca in a storia hè statu tistimuniatu.

"U mondu tistimuniarà cumu priservemu è pruteggemu stu patrimoniu chì avemu ereditatu da i nostri antenati è u purtemu in u futuru", disse.

I timbri serviranu cum'è un ricordu di stu ghjornu speciale

Ricordendu chì u sultanu ottomanu Mehmet u Cunquistatore hà fattu a prima preghiera di u venneri in Istanbul l'29 di ghjugnu 1453, in Hagia Sophia, dopu a cunquista di Istanbul u 1 di maghju 1453, è hà annunziatu chì Hagia Sophia serviria cum'è una moschea sottu u regnu ottomanu, u ministru Karaismailoğlu hà dettu. , "Cusì cusì Cum'è oghje, apreremu e nostre mani à u celu è i nostri cori à a preghiera u 24 di lugliu di u 2020. "Per immortalizà stu mumentu storicu, mettemu in circulazione i nostri timbri cù u tema "Apertura di a Moschea di Santa Sofia per u Cultu" è u bustu di u primu ghjornu. In questu cuntestu, 2 tippi di stampi preparati da PTT sò stati stampati in 100. mille pezzi ognunu, è u bustu di u primu ghjornu hè statu stampatu in 2 mila 500 pezzi ", disse.

Ci sarà un missaghju di libertà

Karaismailoğlu spiegò chì in u primu timbru, Hagia Sophia hè statu rapprisintatu cù a siluetta di Istanbul perchè hè stata aperta per u cultu cum'è una moschea in i tarri ottomani dopu a cunquista di Istanbul, mentri l'altru timbru includeva uccelli volanti è figure chì rapprisentanu a libertà nantu à a Hagia. Sophia Mosque per dà u missaghju chì avia ritruvatu a so libertà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*