U futuru di u trasportu aereu internaziunale valutatu

U futuru di u trasportu aereu internaziunale hè statu evaluatu
U futuru di u trasportu aereu internaziunale hè statu evaluatu

L'Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu di Spedizioni è Logistiche UTIKAD hà aghjustatu un novu à a so serie di webinar "UTIKAD International Air Transport Webinar" hà fattu u marcuri 8 di lugliu 2020. In u webinar, in quale l'industria hà dimustratu un grande interessu, l'effetti glubali è lucali di u prucessu pandemicu nantu à u trasportu aereu, i prublemi affrontati da e cumpagnie aeree, aeroporti, operatori di terra, magazzini aeroportuali è agenzie di trasportu aereu in questu periodu, e responsabilità hà pigliatu è e precauzioni chì anu pigliatu sò stati valutati è e predizioni nantu à u futuru di u trasportu aereu sò stati spartuti.

U webinar hè statu moderatu da u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Emre Eldener, u membru di u cunsigliu di UTIKAD è u presidente di u gruppu di travagliu di a linea aerea Mehmet Özal, u vicedirettore generale di Turkish Airlines (Cargo) Turhan Özen, u direttore generale di MNG Airlines Ali Sedat Özkazanç, u cunsigliu di u CEO di l'aeroporto İGA Melih Mengü è Funda Calisir, Manager Regionale di l'IATA Turchia, Azerbaijan è Asia Centrale, è hà participatu cum'è un oratore.

Funda Çalışır, Direttore Regionale di IATA Turchia, Azerbaijan è Asia Centrale, Hà spressu l'effetti di u prucessu pandemicu, chì hà affettatu u mondu sanu, nantu à u trasportu globale di carichi aerei cù e seguenti parolle.

"Mentre u travagliu chì avemu fattu u ferraghju scorsu ci hà dimustratu una perdita di 29.3 miliardi di dollari in entrate, sta cifra hà righjuntu 419 miliardi di dollari in ghjugnu. Quandu guardemu i dati chì avemu, aspettemu chì e compagnie aeree chjude u 2020 cù una perdita di circa 84 miliardi di dollari. In u mondu è nantu à a basa di u tunnellu, a più grande diminuzione di a carica aerea hè accaduta in aprile, è sta tarifa hè stata determinata cum'è 36 per centu. Stu ritmu hà migliuratu cù u tempu è si paragunemu stu maghju cù i figuri di maghju scorsu, si vede chì ci hè una cuntrazione di 31 per centu. Quandu guardemu i rivenuti di a carica aerea, pudemu dì chì ci hè statu un aumentu di 32 per centu cumparatu à maghju di l'annu passatu, ma a quantità di perdita subita da a carica aerea per via di a cuntrazione di a produzzione è di a diminuzione di a capacità attribuita. per a carica hè abbastanza alta.

Quelli chì anu pigliatu a parolla dopu à Çalışır Turhan Özen, vicedirettore generale di Turkish Airlines (Cargo), In a so presentazione, hà valutatu cumu u prucessu di pandemia hè andatu per e compagnie aeree cum'è seguente:

"Pensu chì capimu una volta di più quantu hè impurtante u trasportu di carichi aerei è a logistica aerea in u prucessu di pandemia globale. In u prucessu di pandemia; Senza a carica aerea è a logistica aerea, a lotta di Turchia è di altri paesi contr'à COVID-19 seria assai più difficiule. Cù e fruntiere chjuse è e pratiche di quarantena, gravi disrupzioni sò state sperimentate in a catena di supply.

U mercatu mundiale di carichi aerei hè previstu di riduzzione finu à u 19 per centu per via di COVID-32. Quandu guardemu à i primi 2020 mesi di 5 per a Turchia, vedemu chì l'esportazioni sò diminuite da 45,4 per centu è l'impurtazioni sò diminuite da 38,6 per centu, soprattuttu in Aprile. Quandu venemu à ghjugnu, quandu l'effettu di a pandemia hè diminuitu relativamente, pudemu dì chì sta diminuzione hà righjuntu u 20-25 per centu è avemu scontru una stampa un pocu più ottimista. Cù a nova normalità, speremu chì sarà ancu megliu ".

Ali Sedat Özkazanç, Direttore Generale di MNG Airlines, Hà dichjaratu chì Turchia s'hè adattatu assai rapidamente à u prucessu epidemicu. Özkazanç hà dettu: "Durante stu periodu, avemu cuntinuatu i nostri spedizioni in diversi paesi in u mondu. In questu prucessu, avemu avutu l'uppurtunità di dimustrà u statutu di esse una basa logistica per a Turchia, di quale avemu parlatu dapoi anni, è duvemu mantene a so continuità ". Spartendu i so pinsamenti nantu à Open Sky, Özkazanç hà dettu: "Se noi, cum'è Turchia, avemu da realizà Open Sky, duvemu attente à e cundizioni chì pudemu prufittà cum'è paese. Altrimenti, perderemu a nostra forza è i vantaghji attuali cun un accordu unilaterale ".

Melih Mengü, CEO di IGA Airporthà fattu valutazioni per l'aeroportu di Istanbul, unu di i più grandi aeroporti in u mondu. Mengü hà dettu: "Vedemu chì un totale di 105 mila tunnellate di carica hè stata trattata sia in l'aeroportu Atatürk sia in l'aeroportu di Istanbul u ghjugnu passatu. À questu puntu, pudemu dì chì ci hè una diminuzione di 10-12 per centu in paragunà à l'annu precedente, ma aspittemu di ricuperà a vechja capacità in un tempu più cortu di l'anticipatu è chì l'Aeroportu d'Istanbul ghjunghje à i so vechji figuri di lugliu. ."

Mehmet Özal, Membru di u Cunsigliu di UTIKAD è Capu di u Gruppu di Travagliu di l'Airline, Hà evaluatu u prucessu pandemicu in quantu à l'agenzii di merci aeree. Ancu s'è a varietà di u produttu di trasportu di merci aeree hà cambiatu cù u prucessu di pandemia, Özal hà dettu chì a dumanda di prudutti di cummerciu esteru da Turchia aumenterà di novu cù l'apertura di i mercati in Europa. è a continuazione di i prucessi di nurmalizazione.Pensu chì serà. In questu sensu, postu chì assicurà u bilanciu di u cummerciu esteru di Turchia è aumentà a so efficienza dipendenu da u trafficu di merci, avemu ancu bisognu di parlà di a necessità di strategie è pulitiche per assicurà i flussi di transitu ".

In i minuti seguenti di u webinar, i parlanti anu parlatu di u travagliu chì anu realizatu per gestisce u prucessu di a pandemia è anu fattu valutazioni nantu à u futuru di u trasportu aereu.

Funda Çalışır, Direttore Regionale di IATA Turchia, Azerbaijan è Asia Centrale, "Cum'è IATA, era a nostra prima priorità di generà soldi per e nostre compagnie aeree durante stu prucessu. Avemu pigliatu iniziative per posponà i tassi chì e nostre compagnie aeree anu da pagà. Per d 'altra banda, avemu pigliatu e misure necessarie per esse pronti operativamente à u puntu di vultà in u passatu ".

Turhan Özen, vicedirettore generale di Turkish Airlines (Cargo), "Da a fine di marzu, avemu cuminciatu à fà e nostre operazioni solu in l'aeroportu di Atatürk. In questu prucessu, avemu ancu fattu i nostri 32 aerei di passageri adattati per u trasportu di carichi è u trasportu di carichi aerei.

Avemu cuntinuatu i nostri trasporti, assicurendu cusì una rapida efficienza operativa è adattazione. Quandu simu ghjunti à a mità di maghju, cù u nostru numeru di frequenza settimanale chì superava 350, avemu tornatu à e nostre operazioni di Dual Hub cù e nostre strutture in dui aeroporti.

Esprimendu chì anu u scopu di cuntribuisce à u settore cù u so travagliu nantu à a digitalizazione durante u prucessu COVID-19, Özen hà sparte i prughjetti di Turkish Cargo in questu cuntestu cù l'audienza. Mencionendu chì Turkish Cargo hà purtatu u robot di intelligenza artificiale chjamatu CARGY in diretta, Özen hà dettu: "U nostru novu cumpagnu di suluzione digitale, u nostru robot virtuale, furnisce l'uppurtunità di interrogà u statutu di a spedizione 7/24 in lingua turca è inglese, listendu i Destinazione uriginale è infurmazione data di tutti i voli, è da u numeru di fattura aerea (AWB). È ancu; Avemu ancu attivatu u nostru quadrobot Alpha, Bravo, Charlie è Delta. In questu periodu, quandu i nostri impiegati travaglianu soprattuttu da casa, cuntinueghjanu à travaglià per fà transazzione automatizata attraversu i servitori. Cusì, furnimu una forza di travagliu per i travaglii manuali è ripetitivi ".

Parlendu dopu à Özen Ali Sedat Özkazanç, Direttore Generale di MNG Airlines,"Cum'è MNG Airlines, avemu cuntinuatu e nostre operazioni cù rotte più longu di notte è rotte relativamente più brevi durante u ghjornu. In questu modu, avemu duppiatu tramindui a nostra capacità è assicuratu l'efficienza in e nostre operazioni pianificendu destinazioni unidirezionali ". Özkazanç, chì hà ancu spartutu i so punti di vista nantu à cuntinuà a pratica di trasportà a carica cù l'aviò di passageru, hà sottolineatu chì in un tali casu, e regule deve esse chjaramente definite è chì hè impurtante chì l'aviò di carica ùn sia micca in daretu in termini di cumpetizione..Espristendu chì u sistema chì hè andatu per un bellu pezzu avà avà bisognu di evoluzione, Özkazanç hà dichjaratu chì anu bisognu di novi metudi è di novi perspettivi dopu un puntu.

Melih Mengü, CEO di IGA Airport.Hà dichjaratu chì anu apertu a terza pista di l'aeroportu di Istanbul è anu una grande capacità. Mengü hà dettu: "Ùn avemu micca emessu fattura di affittu à i nostri stakeholder di l'aeroportu in aprile è maghju, è in u periodu dopu, avemu riduttu l'affitti quantu pussibule. In u periodu à vene, pensemu di compie u travagliu chì avemu realizatu nantu à a digitalizazione specifica di a carica è di mette a disposizione di i nostri stakeholder.

Mehmet Özal, Membru di u Cunsigliu di UTIKAD è Capu di u Gruppu di Travagliu di l'Airline,"Cù a pandemia, avemu intensificatu u nostru travagliu è cuntinuamu a nostra cumunicazione cù tutti i nostri attori. Avemu trasmissu e nostre dumande sia naziunale sia internaziunale à l'istituzioni è l'urganisazioni publichi necessarii. Inoltre, cum'è UTIKAD, avemu cuntinuatu u nostru travagliu nantu à quali prucessi pudemu digitalizà nantu à a basa di tutti i modi di trasportu, senza rallentà durante stu periodu. A parte di a compagnia aerea pare abbastanza pronta per questi prucessi è avemu bisognu di sustegnu publicu à questu puntu ".

"UTIKAD International Air Transport Webinar" hè finitu dopu chì e dumande di i parlanti sò stati risposti. UTIKAD continuerà à informà l'industria logistica cù i so webinars nantu à diversi temi in u prossimu periodu.

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*