U Ministru Karaismailoğlu hà truvatu una ispezione in u Centru Logisticu Palandoken

U ministru Karaismailoglu hà trovu una investigazione in u centru logisticu di Palandoken
Fotografia : Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a ceremonia di apertura di u sistema "CAT 3A" stabilitu in l'Aeroportu Erzurum. Enfatizendu chì Erzurum hà l'aeroportu più speciale dopu à Ankara è Istanbul in quantu à e so caratteristiche, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Ancu in cundizioni climatichi cattivi, i più grandi aerei puderanu sbarcà in l'aeroportu cunfortu".

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà fattu investigazioni à u Palandoken Logistics Center in Erzurum, chì serve di ponte trà l'Asia è l'Europa è face una grande cuntribuzione à a reta ferroviaria di Turchia. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu in una dichjarazione quì: "Hè destinatu à aumentà a capacità di trasportu di carichi à 2023 milioni di tunnellate in u 5 in u centru, chì face cum'è un ponte trà l'Asia è l'Europa è face grandi cuntributi à a reta ferroviaria di Turchia. "

U Ministru di i Trasporti hà inspeccionatu l'investimenti di Erzurum in situ

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à l'apertura di u sistema "CAT 3A" installatu in l'Aeroportu Erzurum. Dopu à a ceremonia di apertura, Karaismailoğlu hà visitatu l'Uffiziu di u Guvernatore di Erzurum è hà firmatu u Libru d'Onore di u Guvernatore, è hà scontru cù u guvernatore Okay Memiş per un tempu in u so uffiziu. U Ministru Karaismailoğlu, chì hà ricevutu informazioni dettagliate nantu à i prughjetti d'investimentu in a cità, hà esaminatu i travaglii stradali trà l'Hospital di Erzurum City è l'Uffiziu di u Guvernatore è hà ricevutu infurmazioni da u 12u Direttore Regionale di l'Autostrade, Esat Palamut Partal.

U Ministru Karaismailoğlu, chì hè diventatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana dopu avè fattu ispezioni à l'attraversamentu di a cità di Erzurum è à l'incrociazione di u ponte Mevlana di livellu diversu, si n'andò à a Presidenza Pruvinciale di u Partitu AK è si ncuntrau cù i membri di u partitu dopu avè ricevutu informazioni da u presidente Mehmet Sekmen nantu à i servizii in Erzurum. . Karaismailoğlu hà scontru cù u presidente provinciale di u Partitu AK Mehmet Emin Öz.

"Avemu investitu più di 11 miliardi di lire in Erzurum"

Parlendu à i ghjurnalisti durante a so visita à a Presidenza Pruvinciale di u Partitu AK, Karaismailoğlu hà ricurdatu chì hè ghjuntu à Erzurum in u ghjugnu è chì anu identificatu i prublemi in l'Aeroportu d'Erzurum, chì era in un prucessu difficiule. Esprimendu chì a ghjente di Erzurum hà scontru cù l'aeroportu più speciale fora d'Ankara è Istanbul prima di a fine di lugliu, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì i più grandi aerei ponu atterri cunfortu à l'aeroportu di Erzurum ancu in cundizioni climatichi cattivi. Esprimendu chì travaglianu duramente per migliurà a qualità di vita di i citadini, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu 22 prughjetti in corso in Erzurum. Spergu chì faremu u nostru megliu per finisce u più prestu pussibule. Avemu investitu più di 11 miliardi di lire turche in Erzurum. Quessi continueranu in u futuru. Issi prughjetti ghjunghjeranu à a fine, valuteremu i novi bisogni chì nasceranu è li prisentanu à u so serviziu in un prugramma, cum'è cunvene à a ghjente di Erzurum. "Ci era solu 50 chilometri di strade divise in Erzurum prima di i guverni di u Partitu AK, ma avà ci sò più di 600 chilometri di strade divise", disse.

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu ch'elli anu tenutu riunioni in l'Uffiziu di u Guvernatore è a Municipalità Metropolitana è hà determinatu i novi bisogni in cunfurmità cù i bisogni di Erzurum è hà pigliatu note, è dopu a visita di a Presidenza Provinciale di u Partitu AK, inseme cù u guvernatore Okay Memiş, Erzurum. U sindaco di a municipalità metropolitana Mehmet Sekmen, i deputati di u Partitu AK Erzurum Recep Akdağ è Selami Altınok, hè ghjuntu à u Centru Logisticu Palandöken in u distrittu di Aziziye cù u presidente provinciale di u Partitu AK Mehmet Emin Öz è i sindaci di u distrittu. À u Palandöken Logistics Center, hà ricevutu infurmazioni nantu à u centru da Tacettin Bayraktutan, Diputatu Direttore di Operazioni Ferroviari Statali, è hà fattu investigazioni. Karaismailoğlu, chì hà discututu a situazione attuale di u centru è hà ricevutu opinioni nantu à tematiche di priorità in modu chì puderia ghjunghje à una zona di serviziu più larga, hà ascoltatu e richieste per aumentà u putenziale di u centru è hà scambiatu infurmazioni nantu à novi regulamenti in modu chì pò esse. utilizatu più attivamente in u futuru.

A capacità di carica di u centru logisticu Palandoken aumenterà à 2023 milioni di tunnellate in 5.

Facendu una dichjarazione quì, Karaismailoğlu hà dettu: "Palandöken Logistics Center, una di e tappe impurtanti in a rete ferroviaria di Turchia, attira l'attenzione cù l'impurtante compitu logisticu chì intraprende in u cummerciu trà l'Asia è l'Europa. Palandöken Logistics Center, chì hè statu apertu in 2018 in Erzurum, chì hà una pusizioni strategica in quantu à u cummerciu di paesi cum'è Azerbaijan, Iran, Georgia, Nakhchivan Republica Autonoma è Armenia, hè una di e tappe impurtanti induve u trasportu di merchenzie hè realizatu. da l'Asia à l'Europa via a ferrovia. U centru, induve sò furniti i servizii doganali è suciali, è i servizii di logistica di basa, trasporta carichi da diversi paesi sia in Turchia sia in e cità induve si trovanu i porti marittimi, è li trasporta in u mondu. Hè destinatu à aumentà a capacità di trasportu di carica à 2023 milioni di tunnellate in u 5 in u centru, chì agisce cum'è un ponte trà l'Asia è l'Europa è face una grande cuntribuzione à a reta ferroviaria di Turchia.

Dopu avè visitatu u Centru Logisticu di Palandöken, u Ministru Karaismailoğlu, chì ùn hà micca trascuratu di riunite cù Erzurum AK Party Women's Branch, posa per una foto cù e donne di u Partitu AK.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*