Adana Gaziantep è Bursa İzmir YHT Works cuntinueghjanu senza stop

adana gaziantep è bursa izmir yht studii cuntinueghjanu senza stop
Fotografia : Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà esaminatu i siti di custruzzione di a linea Ankara-Sivas YHT.

Dichjarà chì sò in un travagliu grande è dedicatu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Hè quasi tempu. Avemu vistu a luce à a fine di u tunnel. Avviamu rapidamente versu u nostru scopu ", disse. Esaminendu l'opere in Ankara Kırıkkale Road Construction Site, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì i travaglii cuntinueghjanu cù 22 prughjetti da esse cumpletati u più prestu pussibule senza rallentà.

Ci hè un travagliu grande è dedicatu, serà finitu

Esprimendu chì cuntinueghjanu à travaglià per novi prughjetti chì furnisceranu standard di serviziu più altu à i citadini è aumenteranu a qualità di vita, u Ministru Karaismailoğlu hà parlatu à i ghjurnalisti cusì:

"Oghje avemu fattu ispezioni in i cantieri di custruzzione di a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas (YHT) in prima ore di a matina. Eramu in Yerköy, è i travaglii cuntinueghjanu rapidamente ancu quì. Prima di a fine di questu annu, presenteremu u cunfortu di i treni d'alta velocità à tutti i nostri fratelli da Kırıkkale, Yozgat è Sivas in Ankara è Sivas. Avemu esaminatu i travaglii in questa direzzione in situ. Eramu cun tutti, da u travagliu di u cantiere à l'ingegnere. Ci hè un travagliu grande è auto-sacrificiu, spergu chì questu travagliu serà finitu. Ne resta cusì pocu. Avemu vistu a luce à a fine di u tunnel. Avviamu rapidamente versu u nostru scopu ".

I travaglii di Adana-Gaziantep è Bursa-İzmir YHT cuntinueghjanu senza piantà

Cù a linea Ankara-Sivas YHT, da Sivas à Istanbul HalkalıDichjarà chì hè pussibule viaghjà à Edirne in trenu à alta velocità senza interruzzione, è ancu à Edirne in trenu à alta velocità finu à u 2023, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru paese hà scontru cù u trenu à alta velocità uni pochi anni fà. I nostri citadini cunnoscenu u cunfortu di questu è ùn rinunzianu più. Cum'è Ankara - Eskişehir, Ankara-Konya cuntinueghja, stu travagliu cuntinueghja finu à Konya - Karaman. I travaglii di Adana-Gaziantep è Bursa-İzmir YHT cuntinueghjanu ancu ", disse.

Sottulineendu chì u valore di l'investimenti ferroviari serà megliu capitu in l'anni à vene, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì stanu travagliendu per stabilisce una ferrovia d'alta velocità di 2023 mila 3 chilometri in 500 è 5 mila 5 chilometri in i prossimi 500 anni.

Enfatizendu chì e ferrovie sò assai impurtanti in quantu à a logistica, Karaismailoğlu hà dettu: "In novu, u travagliu cuntinueghja nantu à e nostre linee di junction chì cunnetta i nostri porti è l'industria organizzata à e linee principali per u trasportu di merci è a logistica di merci. Ci sò sviluppi assai impurtanti in terra, in mare è in l'aria. Speremu, continueremu à riunisce prughjetti assai impurtanti cù i nostri citadini ", disse.

U Ministru Karaismailoğlu hà ancu fattu suggerimenti à i cunduttori chì partianu cù l'avvicinamentu di Eid al-Adha, per esse attenti è per rispettà e regule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*