Alstom inizia a produzzione di 100 treni Avelia Horizon per a SNCF francese

Alstom Avelia HorizonTGV
Alstom Avelia HorizonTGV

Avelia Horizon, chì serà chjamatu TGV M da SNCF, hè una joint venture trà e duie cumpagnie per cuncepisce un novu TGV di nova generazione. A cullaburazione hà iniziatu in maghju 2016 è a SNCF hà attribuitu à Alstom un cuntrattu di 26 miliardi EUR per 2018 treni u 100 di lugliu 2.7.

Alstom produce locomotive in La Rochelle è in Belfort. Alstom hà dettu chì aspetta chì a prima vittura elettrica sia finita in settembre, seguita da u primu trailer ram per esse cumpletu in Novembre.

E teste statiche di i primi veiculi accuminciaranu in l'estiu di u 2021. L'installazione di l'autobus principiarà in a caduta di u 2021. I testi dinamichi duveranu principià in maghju 2022, cù a consegna di i primi treni previsti per u 2023. A SNCF hà dettu chì aspetta chì i treni TGV m entrenu in serviziu in ghjugnu 2024.

Efficienza energetica

A SNCF dice chì i treni cunsumanu u 20% di menu energia cà i Tgv à dui piani esistenti, grazia à a so frenata rigenerativa, a so conduzione eculogica è a forma aerodinamica. I treni seranu fatti di materiali più amichevuli di l'ambiente è seranu riciclabili à 97%.

"U disignu si traduce in una impronta di carbonu di 32% cumparatu cù i treni esistenti", dice SNCF. "U costu di compra hè 20% più bassu di i treni convenzionali è i costi di mantenimentu seranu ridotti di più di 30%".

L'Avelia Horizon hè modulare è pò avè trà sette è nove vitture per trenu piuttostu cà l'ottu standard in i Tgv attuali. L'internu pò esse reconfiguratu in un ghjornu trà a prima è a seconda classe. I vagoni di putenza sò più brevi di i treni TGV Duplex esistenti, è i novi treni ponu accoglie sin'à 200 passageri, i stessi 20 m di lunghezza, 740% più cà oghje.

SNCF dice chì Avelia Horizon serà u primu TGV 100% cunnessu cù una rete Internet integrata ottimizzata capace di integrà e innovazioni future. U trasferimentu d'infurmazioni in tempu reale da diversi cumpunenti à bordu duverebbe aumentà l'affidabilità è permette u mantenimentu predittivu.

I treni novi averà 10% più vetru, un sistema di illuminazione modulare è un sistema di climatizazione riprogettatu. La SNCF précise qu'il s'agira du premier TGV conçu entièrement en collaboration avec l'association des usagers de fauteuils roulants UFR. In u risultatu, i passageri in sedia di rotelle puderanu muvimenti intornu à u trenu indipindentamente cù accessu à sedi è toilette à i dui livelli.

"Cù u mo futuru TGV m, avemu stabilitu una ambizione per u TGV di dumane: risponde megliu à e aspettative di i nostri viaghjatori, cù più cunfortu, flessibilità, accessibilità è eccellenza ambientale à u stessu tempu", dice Christophe Fanichet, presidente è CEO di SNCF Voyageurs.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*