Spagna Pajares Tunnel Security and SCADA Systems Risultati di l'offerta

Tunnel di Pajares
Tunnel di Pajares

A cumpagnia spagnola di infrastrutture ADIF hà vintu l'adjudicazione à u Consorziu Alstom, Indra è Constructora San Jose per a fornitura è a stallazione di sistemi di sicurezza è SCADA per 49,7 tunnel nantu à a nova linea Pajares di 12 km in Spagna in costruzione trà La Robla è Pola de Lena. Dopu avè firmatu u cuntrattu per un totale di 53 milioni d'euros, u Cunsorziu include ancu u Tunnel di Pajares di 25 km, chì face parte di a futura linea d'alta velocità León-Asturias !

U cuntrattu copre sistemi di ventilazione è di suppressione d'incendiu, porte incendi, radiu d'emergenza è sistemi di rilevazione di gas. Alstom furnisce l'alimentazione è i so sistemi seranu integrati cù u sistema SCADA di ADIF.

À propositu di Pajares Tunnel

U Tunnel Ferroviario di Pajares hè una coppia doppia di tunnel di ferrovia di 24.667 m di lunghezza custruita sottu u Passu di Portu di Pajares in i Monti Cantabri di Spagna. I tunnelli seranu nantu à a linea AVE da VALLADOLID à GIJÓN, ma ponu ancu esse utilizati da i treni di merci in u futuru. I tunnelli sò attualmente affettati da a massiccia infiltrazione d'acqua chì ritarda u so cumpletu. I tunnelli sò attualmente previsti per esse cumpletati in 2020 è aperti à u trafficu di passageri da u 2021. Ancu s'ellu inizialmente i dui tunnel sò adattati solu per a ferrovia d'alta velocità di calibre standard, i piani anu cambiatu a struttura media à u doppiu calibre ibericu per l'usu di a carica.

Eventualmente, l'elettrificazione di 25 kV AC serà necessaria, ma ùn hè micca chjaru se stu sistema serà installatu à a data di apertura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*