Dichjarazione di l'Autostrada Aydın Denizli da u Ministru Karaismailoğlu

Autostrada Aydin Denizli
Autostrada Aydin Denizli

Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, "Dopu à compie u prucessu di licitazione u più prestu pussibule, spergu chì u nostru scopu hè di apre sta strada prima di a fine di 2 anni". disse.

Karaismailoğlu, chì hè ghjuntu in a cità per fà qualchi cuntatti, hà visitatu u guvernatore di Aydın Hüseyin Aksoy in u so uffiziu.

Karaismailoğlu, chì diventò dopu u presidente provinciale di u Partitu AK, hà dichjaratu chì a Turchia è u mondu stanu luttendu cù a pandemia di Kovid-19. U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a Turchia hè stata riescita da stu prucessu, è chì u nostru paese si ferma malgradu a guerra di maschere è e difficultà ecunomiche in tutti i paesi.

Dichjarà chì e misure necessarie sò state pigliate contr'à Kovid-19 in i cantieri di custruzzione di u Ministeru, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu rispettatu e regule di maschera, distanza è pulizia. Avemu mantinutu i nostri cantieri in piedi. Avemu cuntinuatu u nostru travagliu nantu à una basa regulare. Mentre custruemu u Ponte Çanakkale in Çanakkale è u Ponte Botan in Bitlis in Siirt, cuntinuemu prughjetti assai preziosi in Aydın, in ogni parte di u nostru paese. disse.

Karaismailoğlu, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à l'autostrada Aydın-Denizli da esse custruitu, hà cuntinuatu cusì:

"Avemu finitu cù successu l'offerta di l'autostrada Aydın-Denizli. Ancu s'è stu prucessu hà pigliatu assai tempu, era necessariu di furnisce e cundizioni cumpetitive per fà u megliu travagliu è per l'imprese impurtanti di u nostru paese è di u mondu per aspirà à stu travagliu. Avemu finitu stu prucessu in u megliu modu. Era una cumpetizione assai bona. Imprese assai preziose anu manifestatu interessu in questa offerta. In altri palori, mentri i paesi si interroganu ancu e so ecunumie dopu un prucessu epidemicu cusì, l'interessu mostratu in una offerta cusì grande in u nostru paese hè u risultatu di a dimensione è u valore di u nostru paese. L'offerta per a nostra autostrada hè avà finita. Cumpitemu e prucedure. Dopu avè finitu u prucessu di licitazione u più prestu pussibule, spergu chì tuttu u nostru scopu hè di mette sta strada in serviziu prima di a fine di 2 anni.

Enfatizendu chì aghjunghjerà valore à u valore di Aydın dopu chì u prugettu hè finitu, Karaismailoğlu hà dettu: "Hè un prughjettu chì cuntribuisce assai à a produzzione è l'impieghi, u turismu, l'agricultura è l'esportazioni in a regione Aydın-Denizli.

I nostri prughjetti in u trasportu è l'infrastruttura ùn deve esse vistu solu cum'è un investimentu. Allora s'è no spendemu una unità quì, a so ghjunta hè forse deci o vinti unità. Perchè hà assai valore aghjuntu. Hè per quessa chì i nostri prughjetti sò cusì preziosi. I nostri prughjetti portanu vitalità è vita induve andanu. Aumenta a qualità di vita è u standard di vita di e persone chì campanu quì ". usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*