I dettagli di a Nova Cità da esse stabilita intornu à Kanal Istanbul sò chiariti

I ditaglii di a nova cità chì deve esse custruitu intornu à u canali Istanbul sò diventati chjaru
I ditaglii di a nova cità chì deve esse custruitu intornu à u canali Istanbul sò diventati chjaru

L'offerta per u prughjettu Kanal Istanbul, chì hè stata annunziata cum'è un "prughjettu pazzi" da u presidente è u presidente di l'AKP Recep Tayyip Erdoğan in 2011, ùn hè ancu stata fatta. In ogni casu, i ditaglii di a nova cità chì deve esse custruita intornu à u canali, chì si dice chì alleggerà u trafficu di i navi in ​​u Bosforu, culligandu u Mari Neru à a Marmara, cumincianu à esse chjaru. In a prima fase, chì copre Arnavutköy, i campi seranu aperti per u sviluppu. Alberghi, fieri, centri tecnologichi è logistichi s'alzaranu sopra à elli.

U Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà appruvatu trè di i piani maestri di scala 1/5000 in sette tappe è i piani di zoning di implementazione di scala 1/1000 chì determinaranu a custruzzione in a regione.

I terreni agriculi seranu aperti per a custruzzione

I piani di zonificazione chì copre a prima fase di u prughjettu Yenişehir aprenu i terreni agriculi in Arnavutköy per a custruzzione. U focu di a prima fase di 39 milioni di metri quadrati hè u cummerciu è u turismu. L'area di 2 milioni di metri quadrati attribuita in Yeniköy, à l'est di l'entrata di u Mar Neru di Kanal Istanbul, serà u centru logisticu. Hè previstu di trasferisce a maiò parte di a logistica di a cità in questa regione supportendu a cità di carica sviluppata in l'aeroportu di Istanbul cù porti di container è magazzini.

Tecnulugia è spazii fieri seranu stabiliti

Hè destinatu à stabilisce una basa tecnologica nantu à una zona di 2.2 milioni di metri quadrati attribuiti in Tayakadin vicinu à l'aeroportu. L'area di 1.4 milioni di metri quadrati, chì servirà u turismu di fiera è di cungressu, serà ancu assuciata cù l'aeroportu è a zona di sviluppu tecnologicu.

Hospital, centru di riabilitazione, paesi di salute

In u pianu preparatu, un locu induve l'attività di turismu di salute pò esse realizatu hè statu cuncepitu in a regione Baklalı. In questu campu, ci saranu ospedali, centri di riabilitazione, paesi di salute, case di anziani per l'anziani, chì serviranu à una scala naziunale è internaziunale è incorpore tutti i rami di specializazione.

E splutazioni seranu stabilite per u turismu ecologicu

Una zona di 1.5 milioni di metri quadrati in una zona vicinu à u Lavu Terkos in u nord-ovest di l'area di pianificazione hè stata riservata cum'è zone di turismu, cummerciale è residenziale. E splutazioni seranu stabilite in questa zona induve l'attività animale è agricula hè intensa. Hè destinatu à realizà u turismu agriculu in questa zona induve ci saranu giardini di hobby, spazii di recreazione, percorsi in bicicletta, parchi blu, campi di i zitelli è di furmazione. In a prima fase di l'area di custruzzione di a riserva di Yenişehir, una zona di 1 milione 393 mila metri quadrati hè stata attribuita cum'è zona turistica è cummerciale. In una parte di sta zona, ci sarà una zona di campeghju è strutture chì permetteranu di sport di natura.

source: T24

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*