I Mega Prughjetti in Turchia venenu à u Puntu di Cumplimentu

mega prughjetti in Turchia sò ghjunti à u puntu di compie
mega prughjetti in Turchia sò ghjunti à u puntu di compie

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì u mondu hà postponatu prughjetti di infrastruttura impurtanti per via di l'epidemie, mentre chì a Turchia hà trasfurmatu l'epidemie in una opportunità. Hà nutatu chì Turchia, chì cuntinueghja i so prughjetti senza interruzzione, hè avà diventatu un playmaker in a so regione.

Evaluendu l'effetti di l'epidemie di Kovid-19 in u mondu sanu, Karaismailoğlu hà attiratu l'attenzione à a cuntrazione di u turismu è u voluminu di u cummerciu per via di e restrizioni di viaghju è di e misure di distanza suciale sperimentate cù u prucessu.

L'INVESTIMENTI TECNOLOGICU CONTINUATE SENZA FIRMA

Karaismailoğlu hà continuatu e so parolle cusì: "Avemu bisognu di perfeccionà a nostra infrastruttura prima per valutà in modu efficace l'opportunità glubale chì venenu davanti à noi dopu l'epidemie è trasfurmà queste opportunità in una ricchezza ecunomica permanente per u nostru paese è a ghjente. Per questu mutivu, cuntinuemu i nostri mega prughjetti, i nostri travaglii di custruzzione è riforma in terra, aria, mare è ferrovie, prucessi di digitalizazione in tutti i modi di trasportu, è investimenti tecnologichi chì migliurà a nostra infrastruttura di cumunicazione ".

"L'INVESTIMENTI IN INFRASTRUTTURA, L'INVESTIMENTI INDUSTRIALI, L'AUMENTU A PRODUZIONE AGRICOLA È U SVILUPPU SOCIOCULTURALE APRIRANU E SO OPPORTUNITÀ DI LAVORO"

E valutazioni di u Ministru Karaismailoğlu nantu à l'agenda sò i seguenti: "Hè chjaru chì u nostru paese hà da ghjucà un rolu di playmaker in a so regione in un cortu termini, in u cambiamentu di i equilibri di putere ecunomicu. Quandu avemu riesciutu à realizà i nostri mega-prughjetti, i nostri citadini tistimuniaranu l'impattu pusitivu di sti prughjetti nantu à a so qualità di vita suciale è ecunomica. Anu sperienze u sviluppu in ogni puntu di Turchia chì cunnetta cù l'altri è cù u mondu. I nostri investimenti infrastrutturali, l'investimenti industriali apriranu a strada per una crescita di a produzzione agricula è u sviluppu socioculturale ".

"E MISURE CHE PIACEMU IN ATTIVITÀ PORTUALI DURANTE L'EPIDIDE HA PERMETTEU U SETTORE DI PRINDU SERVIZI ININTERRUPTU SENZA UNA PERDITA SERIA"

"Cum'è Turchia, facemu i passi per nurmalizà dopu l'epidemie in quasi tutti i settori, in particulare in i settori di u trasportu è u turismu. Mentre a maiò parte di i paesi anu sospesu i servizii di trasportu transfruntieru di passageri, alcuni anu impostu restrizioni. Malgradu i negatività sperimentate in l'affari portu mundiale, ci sò stati vagi cambiamenti in i porti turchi. E misure chì avemu pigliatu in l'attività portuali durante l'epidemie hà permessu à l'industria di furnisce un serviziu ininterrottu senza alcuna perdita seria ".

"U NÚMERU DI PAESI CUN ACCORDI DI VOLU MUTUU CRESCE OGNI GIORNU CU A CONTRIBUZIONE DI MINISTERI PERTINENTE"

"Mentre u ritornu à a nurmale in i voli domestici cuntinueghja à tutta a velocità in Turchia, u numeru di paesi cù quale sò fatti accordi di volu reciproci internaziunali aumenta ogni ghjornu cù a cuntribuzione di i ministeri pertinenti. In u risultatu di stu travagliu duru, u lanciu di i voli diretti di u nostru trasportatore di bandiera Turkish Airlines cù l'Inghilterra hè statu un passu impurtante in quantu à u ritornu à a normalità in l'aviazione. In più di stu volu à l'Inghilterra, vogliu dà una bona nova chì da u 1 d'aostu, i voli à a Russia, l'Iraq, l'Arabia Saudita, l'India, u Sudafrica è Dubai cumincianu. In un futuru vicinu, Tunisia, Algeria, Egittu, Kirghizistan, Kenya, Uzbekistan, Kuwait è Abu Dhabi sò trà l'altri paesi chì cumincianu i voli ".

"Cum'è paese, damu i nostri prughjetti à a vita unu à unu"

"In u risultatu di a crisa finanziaria per via di l'epidemie, parechji paesi sò ricunsidendu prughjetti impurtanti di infrastruttura di trasportu cum'è strade, ponti è tunnel. Hè vistu chì parechji prughjetti impurtanti sò stati messi in ordine per via di l'epidemie in Cina, induve u più longu ponte di sospensione ferroviaria di u mondu hè statu custruitu recentemente. Cum'è un paese, implementemu i nostri prughjetti unu per unu ".

I MEGA PROJECTS VENENU À COMPLEMENTA IN TURCHIA PER I BELLI GIORNI DA SEGUIRE

"I cambiamenti suciali creati da l'epidemie, chì anu causatu una crescita brusca in u settore di a cumunicazione, anu fattu a cumunicazione elettronica è i servizii postali assai più impurtanti. Duranti u periodu quandu a ghjente era in quarantena, a necessità di una forte infrastruttura è di un serviziu ininterrottu hà criatu una dumanda straordinaria, in particulare nantu à e cumpagnie di telecomunicazioni, postu chì parechje cumpagnie anu cambiatu à l'ordine di travagliu remoto è l'educazione hè stata spustata in un ambiente virtuale. Per risponde à sta dumanda, cum'è u Ministeru, avemu implementatu un pacchettu di misure destinate à prutege a continuità è a qualità di u serviziu. In riassuntu, mentri l'epidemie hà affettatu negativamente i travaglii di trasportu è infrastruttura in u mondu, noi, cum'è Turchia, cuntinuemu i nostri investimenti è prughjetti senza interruzzione. Una infrastruttura di trasportu diffusa è una reta muderna di cumunicazione sò trà i cumpunenti più impurtanti di u sviluppu ecunomicu è suciale. Per i boni ghjorni chì venenu, purtemu parechji mega-progetti in u nostru paese, terra, aria, mare è ferrovie finu à u puntu di cumpletu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*