18 mila cumpagnie sò state chjuse in a prima mità di l'annu per via di a pandemia

Mille cumpagnie chjuse in a prima mità di l'annu per via di a pandemia
Mille cumpagnie chjuse in a prima mità di l'annu per via di a pandemia

Sicondu i dati di l'Unione di Camere è Scambi di Merceria di Turchia (TOBB), u numeru di cumpagnie chjuse in a prima mità di u 2020 hè aumentatu di 12 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. U settore cù l'aumentu più altu in u numeru di cumpagnie chjusi cumparatu cù l'annu precedente era a minera cù 79%, mentre chì l'attività immubiliarii eranu in u sicondu locu cù 66% è l'imprese di trasportu è almacenamentu eranu in u terzu postu cù 40%. In i primi 6 mesi, 6 mila 905 cumpagnie di cummerci à l'ingrossu è al dettaglio sò stati chjusi nantu à una basa di pezzi, chì custituiscenu più di 30% di l'imprese chjusi totali. A chjusura di l'imprese, in particulare in settori cù grandi attori cum'è a custruzzione, hà creatu un effettu domino.

"2 mila 957 cumpagnie di custruzzione sò state chjuse"

Dichjarà chì ogni cumpagnia chì hè chjusa hà un impattu negativu nantu à i so stakeholders in diversi settori, Specialist Policy Economic Dr. Aziz Murat Hatipağaoğlu hà dettu: "Ci hè stata una seria cuntrazione ecunomica in u settore di a custruzione da marzu, quandu avemu scontru prima l'epidemie di coronavirus, finu à a normalizazione in ghjugnu. A chjusura di e cumpagnie di custruzzione hà affettatu direttamente l'industrii minieri, cave è immubiliarii. Questu era più evidenti in i pruprietari unichi, chì eranu più debuli finanziariamente. Solu in u primu mese di u 2020, 2 mila 957 cumpagnie di custruzzione chjuse, 1.934 d'elli eranu imprese di custruzzione individuali chì ponu esse classificate cum'è imprese. In u risultatu, l'affari di parechji fornituri hè ghjuntu à un fermu. Pensu chì tutti questi prublemi sperimentati in a prima mità di u 2020 ponu esse risolti in a seconda mità di u 2020 cù supporti statali ". disse.

"2020 hè un esame per cumpagnie"

Dichjarà chì e cumpagnie chì anu esce da stu periodu difficiule anu un grande potenziale per u periodu à vene, u Dr. Aziz Murat Hatipağaoğlu hà dettu: "L'aumentu di e dumande è a diminuzione di u numeru di cumpagnie chì risponderanu à queste richieste ponu permette à e cumpagnie di entre in a nova era guadagnendu momentu. Oltre à questu, cù l'epidemie di coronavirus, parechji paesi in a nostra geografia vicinu anu chjusu e so fruntiere è chjusu in l'internu, purtendu novi opportunità di cummerciale. U sviluppu di i prucessi di cummerciale di e nostre cumpagnie per l'esportazione hè statu unu di i più grandi insegnamenti di stu periodu. hà fattu una dichjarazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*