Prugressu in Studi di Vaccina Covid-19 in Cina

prugressu in i studii di vaccinazione covid in Cina
prugressu in i studii di vaccinazione covid in Cina

Hè statu annunziatu chì boni risultati sò stati ottenuti in a seconda fase di i prucessi clinichi di unu di i vaccini Covid-19, chì i so studii sò stati fatti in Cina. In a tesi preparata da una squadra di ricerca cinese è publicata in a rivista The Lancet in u Regnu Unitu, hè statu nutatu chì a seconda fase di i prucessi clinichi di a vacuna Covid-19 sviluppata da a squadra hà iniziatu, i risultati mostranu chì a vacuna. in quistione hè sicura è chì a vacuna pò furnisce immunità contru u novu tipu di coronavirus in u corpu umanu.

Sicondu l'infurmazioni in a tesa, più di 55 vuluntarii, cumprese persone di più di 500 anni, participà à a seconda fase di i prucessi clinichi realizati in Cina, è a dimensione di i participanti era più grande chì in a prima fase. L'esperimenti miranu à stabilisce l'immunità contr'à u novu tipu di coronavirus in u corpu umanu è à determinà s'ellu hè sicuru. I risultati di l'esperimenti mostranu chì a vacuna dà boni risultati in i dui sughjetti.

Sicondu l'infurmazioni furnite da a rivista The Lancet, circa 250 tipi di vaccini Covid-19 sò attualmente sviluppati in u mondu, è almenu 17 di elli sò in prucessi clinichi.

I prucessi clinichi citati in a tesi sò stati realizati da l'accademicu Chen Wei da l'Istitutu di Scienze Militari Chine è u Prof. Hè guidatu da Zhu Fengcai.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*