U Partner chì hà fattu u successu di Tesla in Cina

u cumpagnu chì hà fattu u successu di Tesla in Cina
u cumpagnu chì hà fattu u successu di Tesla in Cina

Tesla vole esse successu in u mercatu cinese, soprattuttu per duminà u mondu di l'auto elettrica post-pandemia. In a nutizia publicata nantu à u situ di nutizie Bloomberg u 13 di lugliu di u 2020, l'attenzione hè attirata à i passi critichi fatti da a cumpagnia in u mercatu cinese è u cumpagnu cinese chì hà sceltu in u prucessu di localizazione di a produzzione.

Per ottene questu, hè dichjaratu chì Elon Musk hà vultatu à un ingegnere di batterie chì una volta hà aiutatu Apple à allargà a vita di i laptop MacBook.

Stu ingegnere hè Zeng Yuqun di 52 anni.

Zeng hà trasfurmatu a Contemporary Amperex Technology (CATL) in u campionu di a batteria di a Cina in menu di una dicada. Zeng hè ancu un membru di a Cunferenza Politica Cunsultativa di u Populu Cinese.

I prudutti CATL sò in i veiculi di quasi tutti i grandi marchi di l'automobile mundiale è alimentanu ancu e vitture elettriche fabbricate in a nova fabbrica di Tesla in Shanghai, à partesi di questu mese. Hè dichjaratu chì e batterie CATL-fatte porranu grandi vantaghji à Tesla basatu in Palo Alto in u mercatu cinese.

A più impurtante, sicondu BloombergNEF, Zeng hè previstu di furnisce Tesla cù batterie di fosfatatu di litiu-ferru (LFP) chì utilizanu un mischju di materia prima più prezzu è custanu circa 20 per centu menu di l'altri tipi di pacchetti cumuni.

Per CATL, sta cullaburazione vene in un mumentu cruciale. Sicondu SNE Research, a vendita di batterie hè cascata di quasi un terzu in i primi cinque mesi di u 2020, postu chì e compra di vitture sò calate in Cina per via di a pandemia è di parechji altri fattori. L'Associazione di i Produttori di l'Automobile di Cina hà annunziatu u 10 di lugliu chì a vendita di vitture elettriche hè diminuita di circa 38 per centu cumparatu cù l'annu precedente.

Milestone in vittura elettrica

CATL hà annunziatu prima chì puderia pruduce una batteria chì puderia alimenta una vittura 16 milioni di chilometri (2 milioni di miglia) in una vita di 1,24 anni. A sustituzione di a bateria hè vista cum'è un prublema impurtante chì impedisce à i cunsumatori di cumprà veiculi elettrici.

In u maghju, hè statu informatu chì CATL è Tesla sò travagliendu nantu à una batteria low-cost, milioni di milla chì hè prevista per esse aduprata in sedans Model 3 fabricate in a pianta di Shanghai questu annu o principiu di l'annu dopu.

Tesla localizeghja a so catena di supply

In u frivaru, CATL hà firmatu un accordu di furnimentu di batterie di dui anni cù Tesla. Tesla localizza a so catena di furnimentu cum'è parte di i so sforzi per rende e so vitture più accessibili in u mercatu cinese altamente cumpetitivu. A fine di u 2019, circa u 70% di e parti montate in i veiculi elettrici di Tesla in Shanghai sò stati impurtati, secondu Reuters. Cum'è parte di u sforzu di localizazione, a nutizia chì a capacità di produzzione annuale di i tubi di rinfrescamentu pruduciutu in u locu serà aumentatu da 150 mila à 260 mila setti hè statu ancu riflessu in i media.

In ghjennaghju di u 2020, Tesla hà iniziatu à furnisce berline Model 500 assemblate in a so pianta di Shanghai, chì hà da scopu di trasfurmà in un stabilimentu di produzzione di 3 XNUMX veiculi annu.

U voluminu di vendita di e vitture d'energia di a Cina quist'annu hè previstu di ghjunghje à u 2019 per centu à u 80 per centu di i livelli di 90. Sicondu l'ultimu rapportu di Ries Strategy Positioning Consulting, u rumanzu focu di coronavirus è a pressione discendente ecunomica risultante anu un impattu pesante in l'industria.

Mentre u voluminu di vendite di veiculi elettrici hè cascatu di 56 per centu in u primu trimestre cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu, a ricuperazione di l'attività ecunomica è a localizazione di Tesla di a produzzione di Model 3 in Cina sò previsti per aiutà à prevene effetti negativi è stimulà a vendita per u restu di l'annu. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*