Tram di moda rinnuvatu incontra i Istanbuliti

un tram di moda rinnuvatu si scontra cù i Istanbuliti
un tram di moda rinnuvatu si scontra cù i Istanbuliti

Nostalgicu, unu di i simboli di Istanbul  Kadıköy - I veiculi usurati di Moda Tram sò stati rinnuvati. A linea, chì i so servizii sò stati sospesi per via di u focu di coronavirus, cumencia à serve di novu l'Istanbulisti u luni 6 di lugliu 2020.

Metro Istanbul, una di e cumpagnie subsidiarie di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), u più grande operatore di sistemi ferroviari urbani di Turchia, hè diventata unu di i simboli di a cità per offre un trasportu più sicuru à i Istanbuliti.  Kadıköy - Rinnuvati i vagoni veterani di a Moda Tram Line.

A causa di l'epidemie di Coronavirus, chì hà affettatu u nostru paese è u mondu sanu, Kadıköy-I servizii nantu à a Moda Tram Line sò stati temporaneamente sospesi. Rails è treni rinnuvati Kadıköy- A linea di Tram Moda cuntinuerà i so servizii da u luni 6 di lugliu di u 2020.

Vecchi rails rimossi        

A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà acceleratu i so travaglii di rinnuvamentu di l'infrastruttura pianificatu per via di a diminuzione di a densità di trafficu durante u periodu epidemicu. In questu cuntestu, e strade sò state scavate per via di a custruzzione di 1500 metri di lunghezza di acque reflue è acque piovane realizate da İSKİ per risolve u prublema di l'acqua di scarico è di l'acqua di pioggia chì hè stata sperimentata dapoi anni in a strada Rıhtım. Kadıköy – I rails di a linea Moda Tram sò stati ancu smontati. Quandu u travagliu hè statu finitu, novi rails sò stati installati per rimpiazzà i vechji rails.

Risparmi di più di 100 mila lire

Arruinendu e maniche per rinnuvà i treni è ancu i rails, Metro Istanbul hà ottenutu un risparmiu di più di 100 mila lire eseguendu l'opere interamente cù e so risorse da i so propri maestri.

I treni sò stati rinnuvati l'ultima volta in u 2013

Kadıköy I treni, chì anu ricivutu danni à a carrozzeria per accidenti è attritu, perchè operavanu in una zona cù trafficu stradale pesante è assai parcheghju impropriu, cum'è Meydan, Altıyol, Bahariye Street, anu avutu a so carrozzeria rivisionata per l'ultima volta da una cumpagnia privata trà nuvembre 2012. è aprile 2013. À u tempu, u re-coating hè diventatu impussibile per ragioni cum'è i foils applicati più è più perdendu e so proprietà per via di e cundizioni climatichi, è i corpi di i veiculi cumincianu à esse dannighjati per via di l'ingressu di l'acqua da i spazii danni.

"Istanbul hè a toia"

In u scopu di u travagliu di rinnuvamentu; Dopu chì i vechji fugliali è vernici nantu à a superficia di i veiculi sò stati puliti cumplettamente, i cappucci sò stati rivisionati è i zoni dannighjati sò stati curretti, una superficia liscia è pulita hè stata creata è i treni puderanu esse ricoperti. Dopu à sti prucessi, i treni sò stati cuparti cù folios cù u slogan "Istanbul hè u vostru" è sò diventati pronti à serve l'Istambuli in una manera più robusta è sicura.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*