Unye Port hà ricivutu u certificatu di cunfurmità di e merci periculose

unye port hà ricevutu u certificatu di cunfurmità di merchenzie periculose
unye port hà ricevutu u certificatu di cunfurmità di merchenzie periculose

A Municipalità Metropolitana di Ordu cuntinueghja à travaglià in u scopu di u Prughjettu di Sviluppu Portu di Ünye, chì faciliterà l'esportazioni in i paesi di u Mar Neru è e Repubbliche Turche.

In questu sensu, a Municipalità Metropolitana hà ricevutu u Certificatu di Conformità di Merchenzie Periculi per aumentà a diversità di carica di u Portu Unye. Cù u documentu ricevutu, hè assicuratu chì i navi di cisterna chimica (cargo liquidu in granu) ponu entre in l'area di u portu di Ünye, chì hè sottu à a gestione di a Municipalità Metropolitana di Ordu. A Municipalità Metropolitana, chì hà ancu stabilitu una Facilità di Manipulazione di Carichi Liquid Bulk in u portu, farà u trasferimentu di navi di carica quì. A Municipalità Metropolitana di Ordu, chì realiza u prucessu di manipulazione di materiali periculosi chjamatu metanolu, hè diventatu u primu portu à riceve un permessu di merchenzie periculosa in a regione.

"U PORTU CU U PERMISU SINGU PERICULU DI A REGIONE"

Affirmando chì Unye Port serà un portu esemplariu in u Mari Neru cù a so varietà di carichi, Aytekin Başköy, Capu di u Dipartimentu di Sviluppu di Risorse è Affiliati di u Municipiu Metropolitanu di Ordu, hà dettu: "Avemu ricevutu u Certificatu di Conformità di Materiale Periculu à e Stazioni Portuali di Ünye. operatu da a nostra municipalità metropolitana. Cù stu documentu, Unye Port divintò l'unicu portu di a nostra regione chì hà ricevutu un permessu di merchenzie periculosa. In cunfurmità cù u scopu di u nostru documentu, avemu cuminciatu à serve i navi chì portanu merchenzie periculose in u nostru portu. Ùn ci hè nisun prublemu per i trasportatori di bulk liquidu per entre in u nostru portu. A manipulazione di materiali periculosi di metanolu di a Cumpagnia Çamsan Ordu, chì hè u nostru primu travagliu, hè stata realizata cù successu. Dopu quì, purteremu carichi supplementari ligati à merchenzie periculose in u nostru portu. In questu sensu, i nostri sforzi per aumentà a capacità cuntinueghjanu. Da avà, u nostru portu diventerà un portu esemplariu in u Mari Neru cù a so diversità di carica ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*