Certificatu Covid-742 à 19 Organizzazioni

Certificatu Covid-742 à 19 Organizzazioni
Certificatu Covid-742 à 19 Organizzazioni

Hasan Büyükdede, Vice Ministru di l'Industria è Tecnulugia, hà spartutu l'ultime cifre in quantu à l'attività di certificazione iniziata da l'Istitutu di Standards Turchi è hà dettu: "Avemu certificatu 627 stabilimenti cù pruduzzione sicura, 86 stabilimenti cù serviziu sicuru, è 29 scole cù a mo scola pulita. ." disse.

A Cerimonia di Presentazione di u Certificatu "TSE COVID-19 Safe Production, Safe Service, Safe Tourism and My School is Clean" A Cerimonia di Presentazione di u Certificatu hè stata tenuta in a Sala di Conferenza Ali Coşkun di a Camera di Cummerciu è Industria di Sakarya (SATSO). A cerimonia hè stata assistita da u Vice Ministru di l'Industria è Tecnulugia Hasan Büyükdede, u guvernatore di Sakarya Çetin Oktay Kaldirim, u sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya Ekrem Yüce, u presidente di l'Istitutu di Standards Turchi Prof. Dr. Adem Şahin, u presidente SATSO Akgün Altuğ, trà elli rapprisentanti di parechje camere, scambii è urganisazioni non governamentali anu assistitu. Parlendu à a ceremonia, Büyükdede hà dettu chì u guvernu avia pigliatu e misure necessarie sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan prima chì u coronavirus si sparghje in Turchia. Dichjarà chì cum'è u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, anu implementatu pratiche chì assicureranu a continuità in a produzzione, Büyükdede hà dettu:

WE EXPANDED À SETTORI

L'Istitutu di Standards Turchi hà preparatu a Guida di Igiene, Prevenzione è Controlu di Infezioni, chì include pratiche d'igiene è raccomandazioni di cuntrollu per prutege l'impiegati, i visitatori, i fornitori è u persunale di mantenimentu. Avemu allargatu i nostri studii di guida è di certificazione, chì avemu principiatu cù e nostre imprese industriali, à u nostru settore di servizii, scole è settore turisticu.

AMEMU CERTIFICATE A PRODUZIONE AFFIDABILE

I nostri guide ùn anu micca solu guidà l'urganisazioni in a so lotta contru l'epidemie. À u listessu tempu, hà furnitu a documentazione di u rispettu di l'urganisazione cù normi di produzzione affidabili è igienici, chì hè necessariu in u periodu post-epidemicu. Avemu verificatu l'urganisazioni in cunseguenza è verificatu s'ellu risponde à i normi chì avemu inclusu in a guida. In u quadru di i prugrammi di certificazione chì anu attiratu l'attenzione da i settori è i nostri citadini, avemu certificatu 627 istituzioni cù pruduzzione sicura, 86 istituzioni cù serviziu sicuru, è 29 scole cù u mo certificatu di scola pulita.

"Avemu monitoratu e nostre risorse"

U presidente TSE Prof. Dr. Adem Şahin hà dettu chì a rotazione di e roti di l'ecunumia durante l'epidemie chì minaccia l'umanità hè estremamente impurtante per l'individuu è per u TSE, di quale ellu hè u manager. Cum'è un Istitutu, "Chì pudemu fà?" Spieghendu chì cercanu una risposta à a quistione, Şahin hà dettu: "U nostru istitutu hà mobilizatu tutte e so risorse è opportunità in a lotta contru Kovid-19 in questu prucessu. Prima di tuttu, avemu fattu tutti i normi pertinenti accessibili à i nostri industriali. Avemu realizatu un studiu nantu à i standard di maschere di tela lavabile usate invece di maschere chirurgiche. Avemu determinatu u Standard TSE K 599 è l'amu prisentatu à e parti pertinenti.

"U NOSTRE APPROCUM FUNDAMENTAL hè di prutezzione di a salute di i partiti assuciati"

Şahin hà dichjaratu chì travaglianu per sustene l'industriali, per creà un sensu di fiducia in i cunsumatori è per assicurà a sustenibilità di a fiducia, è hà dettu:

"U nostru TSE hà preparatu u Kovid-19 Hygiene, Prevention Infection and Control Guide è un prugramma di certificazione di produzzione sicura basatu annantu à a responsabilità di esse una istituzione naziunale. Stu prugramma di certificazione hà alcuni approcci basi. A priorità hè di prutezzione di a salute di tutti i partiti pertinenti, in particulare l'impiegati, i fornituri, i clienti è i cunsumatori. Inoltre, hè di assicurà chì i cuntrolli sò mantinuti ininterrottamente ".

À a ceremonia, 27 istituzioni è urganisazioni sò stati dati certificati di pruduzzione sicura, serviziu sicuru, turisimu pulitu è ​​sicuru in a mo scola.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*