17 mila 9 persone anu scaricatu l'applicazione HADİ in 453 ghjorni

L'applicazione di segnalazione mobile di Monitoring Status Animal (HAYDİ), chì hè stata implementata da u Ministeru di l'Affari Interni per prevene i crimini contr'à l'ambiente, a natura è l'animali è per aumentà a sensibilizazione annantu à questu tema, hà attiratu l'attenzione di l'amatori di l'animali. Mentre 17 mila 9 persone anu scaricatu l'applicazione à i so telefunini mobili in i primi 453 ghjorni, e squadre anu rispostu immediatamente à 203 rapporti veri ricevuti attraversu l'applicazione.

Mentre l'Uffiziu di l'Ambiente, a Natura è a Proteczione di l'Animali hè statu stabilitu in e direzzione di l'ordine publicu di 81 dipartimenti di polizia provinciale di u Ministeru, l'attività di furmazione di u persunale chì travaglià in questu campu cuntinueghja.

Inoltre, per via di u travagliu cumunu realizatu da u Dipartimentu di a Sicurezza Pública di a Direzzione Generale di a Sicurezza è u Dipartimentu di Tecnulugia di l'Infurmazione è di a Comunicazione, l'applicazione mobile HAYDİ hè stata recentemente messa in serviziu per chì i citadini ponu signalà rapidamente i crimini cummessi contru à ambiente, natura è animali.

I citadini ponu accede à l'applicazione chì scaricanu in i so telefunini mobili via l'Apple Store è Play Store inserendu u so numeru ID TR è a data di nascita. Dopu à u login, l'applicazione hè attivata inserendu u codice di verificazione mandatu à u vostru telefuninu.

203 Rapporti originali sò stati intervenuti

28 mila 17 persone anu scaricatu l'applicazione HAYDİ, chì hè stata messa in serviziu u 9 di lugliu, à i so telefunini mobili in i primi 453 ghjorni. Un totale di 203 rapporti sò stati ricevuti, 230 di quali eranu genuine è 433 di quali eranu falsi.

L'11 d'Aostu, in Kahramanmaraş, un rapportu hè statu fattu via l'applicazione HAYDİ chì 3 cani sò stati purtati per esse uccisi in una camionetta in u distrittu di Türkoğlu.

In a ricerca realizata; Hè statu determinatu chì 3 cani vagabondi sò stati cullati cù l'equipaggiu appropritatu, ùn ci hè statu fattu dannu à l'animali, sò stati consegnati à u Centru di Riabilitazione di Animali Stray di Kahramanmaras, i cuntrolli di salute necessarii sò stati fatti da u veterinariu, ùn ci era micca cundizione di salute negativa è sò stati tenuti à u centru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*