I ciclisti di Izmir viaghjanu in i battelli cù tariffi simbolichi

I ciclisti di Izmir viaghjanu in i battelli cù tariffi simbolichi
I ciclisti di Izmir viaghjanu in i battelli cù tariffi simbolichi

I sforzi cuntinuanu à aumentà l'usu di e biciclette in İzmir. L'utilizatori di a bicicletta puderanu imbarcà in i battelli cù una tarifa simbolica di 5 kuruş. Inoltre, u serviziu di rimorchiu gratuitu serà furnitu per i veiculi chì si rompanu in arterie induve a densità di trafficu hè sperimentata. Questa bona nutizia hè vinuta da Eser Atak, Vice-Segretariu Generale per i Trasporti di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì era un invitatu di Radio Traffic Izmir.

Radio Traffic, chì mantene u pulsu di u trasportu İzmir per circa 2 anni, hà iniziatu un novu prugramma in İzmir. U primu invitatu di u prugramma "Trasportu in Izmir cù IZUM" era u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Eser Atak. Atak, l'invitatu di a trasmissione in diretta di Esra Balkanlı, hà datu una bona nutizia nantu à u trasportu. Dichjarà chì i ciclisti viaghjanu in i battelli per una tarifa simbolica, Atak hà annunziatu chì furnisceranu servizii di rimorchi gratuiti cum'è municipalità in alcune arterie. Nantu à l'agenda di Eser Atak, ci era ancu regulazioni per esse fatte in u trafficu è l'investimenti in u trasportu publicu.

E BICICLETTE GUARDARANU U FERRY CU TASSA SIMBOLICA

Dichjarà chì l'usu di e biciclette in İzmir hè aumentatu da 2% à 5% durante u periodu pandemicu, u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir per i Trasporti Atak hà dettu chì stu risultatu li fece felici. Hà datu a bona nutizia chì purtaranu i passageri chì ghjunghjenu à u battellu cù e so biciclette per una tarifa simbolica per incuragisce l'usu di e biciclette è sensibilizà. Atak hà dichjaratu chì riceveranu una tarifa di circa 5 centesimi da i ciclisti.

U SERVIZIO DI TORRE GRATUITU VENGA

I veiculi chì si rompenu in u trafficu causanu a congestione di u trafficu, in particulare durante l'ora di punta. Eser Atak hà dettu: "I veiculi difettusi sò un prublema per noi ..." è hà spiegatu chì stanu cunsiderendu una suluzione ancu per questu. Nutendu chì furnisceranu un serviziu di rimorchiu cum'è municipalità, Atak hà dettu: "Serà un serviziu chì tirarà i veiculi difettusi à u puntu più vicinu determinatu da a municipalità. Facemu questu per liberu. Ùn pudemu micca furnisce servizii di rimorchi gratuiti in ogni locu, u cunsideremu per Mustafa Kemal Sahil Boulevard, Yeşildere è Altınyol ". usatu e frasi.

Chì hè cambiatu in u trasportu à IZMIR DOPU L'EPIDEMIA?

Nutendu chì anu osservatu alcune differenze in u sistema di trasportu durante u periodu pandemicu, u Subsegretariu Generale per i Trasporti di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Eser Atak, hà dettu chì a ghjente di İzmir hà ghjustu riduciutu a rata di usu di u trasportu publicu. Atak hà sparte figure impurtanti per l'abitudini di trasportu cambianti.

"À u principiu di marzu, un totale di 1 milione 800 mila usu di trasportu publicu hè cascatu à 277 mila in April. A figura, chì hà cullatu à 550 mila in u ghjugnu, hà aumentatu à 1 milione per ghjornu in l'aostu. Comparatu à l'annu passatu, avemu una perdita di passageru di 30 per centu. Avemu vistu chì u 43 per centu di quelli chì anu utilizatu veiculi di trasportu publicu prima di a pandemia ùn anu micca cambiatu i so abitudini d'usu. A rata di quelli chì si sò alluntanati da i veiculi di trasportu publicu per via di a malatia era di 55 per centu. U 21 per centu di stu segmentu hè stata completamente tagliata da u trasportu publicu, è a mità di elli anu cuminciatu à aduprà veiculi privati. Questu significa chì una di ogni 4 persone chì anu utilizatu u trasportu publicu prima di a pandemia hà cuminciatu à aduprà un veiculu privatu. Avemu determinatu chì circa 125 mila veiculi novi anu unitu à u trafficu. A sentemu digià in e nostre strade. Avemu avutu u trafficu d'ottobre à nuvembre durante u periodu di lugliu-aostu. Questu hè veramente un scenariu di disastru per noi ... "

CHE SERÀ FATTA PÀ RILIVI U TRAFFICO ?

Eser Atak, circa l'opere da fà per facilità u trafficu; "Basatu nantu à a nostra ricerca, avemu decisu di piglià alcune precauzioni fisiche. Averemu punti tocchi in certi intersezioni. Travagliemu ancu per creà assi alternativi. In particulare Mustafa Kemal Sahil Boulevard, Yeşildere è Altınyol sò i 3 assi principali chì sò assai impurtanti per noi. Facemu piani per aduprà sti strade in modu più efficiente. Cerchemu di prevene l'intensità di rallentamenti per via di a maglia soprattuttu à i punti di unione. Avemu ghjuntu à a tappa finale è li annunceremu prestu ". usatu e frasi.

ARRANGIAMENTI DA ESSERE FATTI IN JOINTS

Enfatizendu chì ci sò densità in Mustafa Kemal Sahil Boulevard soprattuttu à a sera, Atak hà nutatu chì estenderanu un pocu di più i sacchetti di rifugiu in i punti problematici chì anu identificatu, à dì Karataş Junction, Göztepe Junction è Güzelyalı entrate. Nutendu chì certi arrangiamenti seranu ancu fatti in Marina Junction, Atak hà dettu: "Ci sarà un accordu cumpletu cum'è una transizione diretta à İnciraltı, i so prughjetti sò stati preparati. Ci sò prughjetti preparati nantu à Yeşillik Caddesi in Karabağlar, chì hè a nostra rispunsabilità.

Avemu u scopu di facilità u trafficu cù picculi tocchi. Avemu una squadra di successu chì travaglia nantu à arrangiamenti cum'è turni, intersezioni di goccia, turni "U". U nostru travagliu hè puramente scientificu ". hà fattu una dichjarazione.

ORA DI LAVORO STAGNA

A pratica di "l'ore di travagliu graduali", chì hè stata annantu à l'agenda di pocu tempu, era un altru prublema chì Eser Atak hà focalizatu:

"Non importa quante precauzioni pigliamu, avemu bisognu di passà à l'ore di travagliu graduali. L'ora di travagliu di u settore publicu è privatu è l'ora di iniziu è di fine di i corsi in u settore di l'educazione deve esse cambiata. Questu furnisce un rilassamentu in u trafficu è riduce l'affollamentu in u trasportu publicu. Cusì, a rata di persone chì utilizanu trasportu publicu aumenta. Si deve esse appiicata cum'è una precauzione in u trafficu, micca solu per a pandemia. Avemu scrittu una lettera à l'Uffiziu di u Guvernatore per l'arrangementu graduale di l'ore di travagliu. Manderemu un altru schedariu aghjunghjendu i novi risultati di ricerca. Fornendu flessibilità in l'ore di travagliu, risolveremu u prublema di tutti chì sò in strada à u stessu tempu.

INVESTIMENTI DI TRANSPORT PUBLIC

A Municipalità Metropolitana di Izmir piglia i so passi in cunseguenza, cunsiderendu chì l'elementu più impurtante di u trasportu sustenibile hè u trasportu publicu. Eser Atak, Vice Sicritariu Generale per i Trasporti, hà dettu chì anu investitu assai in u trasportu publicu. "Ogni investimentu chì fate in u trasportu publicu vi face attruverà più veiculi privati ​​​​che trafficu". Atak hà dettu: "U metro di Narlıdere, Buca è Gaziemir-Karabağlar è Çiğli Tram sò i nostri investimenti impurtanti di trasportu. Supportemu u nostru sistema di autobus. Novi autobus si sò uniti à a nostra flotta, è ci saranu più. Avemu investimenti in u trasportu marittimu. Vulemu aduprà a baia più attivamente ". utilizatu e so parolle.

INSIEME PER FILL-DRAIN SYSTEM

Dichjarà chì aumenteranu u numeru di battelli, Eser Atak hà dettu: "Passeremu à un novu sistema di trasportu cù u sistema di riempimentu di scaricamentu in ferries cù vitture. U nostru travagliu hè ghjuntu à u stadiu finali. Vulemu chì a ghjente sapia chì ci hè una nave chì l'aspitta quandu ghjunghjenu à u molo. Aumenteremu u numeru di voli ogni ghjornu da 207 à 272. Questu currisponde à un aumentu di 84 per centu in i servizii di traghetti. Urganizeremu un viaghju ogni 15 minuti à i moli induve i battelli di passageri sò largamente utilizati. Riduceremu i voli chì passanu ogni 45 minuti durante u ghjornu à ogni 30 minuti. Urganizeremu servizii di ring à alcuni di i nostri moli menu usati ". Hà cunclusu cù e so parolle.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*