Chip Tracking Project per Kangal Dogs da l'Agenzia di Sviluppu

Un prughjettu di seguitu cù un chip per i cani di bobina da l'agenza di sviluppu
Un prughjettu di seguitu cù un chip per i cani di bobina da l'agenza di sviluppu

Coils, chì a fama hà longu sopra à l'Anatolia, è chì prutegge e mandri contra l'animali salvatichi in i cuntinenti Africa, America è Australia, sò seguiti cù patatine fritte. L'Agenzia Centrale di Sviluppu di l'Anatolia (ORAN), una di l'agenzii di sviluppu 26 chì realizanu prughjetti di sviluppu lucale sottu u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, stabiliscerà un "Centru di Pruduzzione, Formazione è Prutezzione di Cani Kangal" in Sivas, induve tutte e pussibulità di tecnulugia. sò usati. A genetica di i kangali di razza pura serà prutetta in u centru, chì hè pianificatu nantu à una terra di 43 decare. I coils chì saranu cultivati ​​in u centru seranu tracciati cù patatine fritte è i so pedigrees seranu estratti. In u centru, chì hà da cuntribuisce significativamente à u sviluppu di a regione, 400 bobine di razza pura registrata seranu prudutte ogni annu. U centru hè prevista per apre in 2021.

INTRODUCEREmu SİVAS MEGLIU À U MONDU

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà fattu un postu nantu à u centru da u so contu di e social media. U Ministru Varank, in u so missaghju video, hà dettu: "Protegemu i cani kangal amichevuli di l'Anatolia cù a tecnulugia di chip cù u so curaggiu, intelligenza è forte intuizione. Avemu da presentà Sivas à u mondu megliu cù a facilità muderna chì deve esse stabilita cù u sustegnu di a nostra agenza di sviluppu ". hà fattu dichjarazioni.

COMBINAZIONE DI DINAMICA LOCAL

L'Agenzia Centrale di Sviluppu di l'Anatolia ORAN, chì svolge e so attività sottu a coordinazione di a Direzzione Generale di l'Agenzie di Sviluppu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, hà pigliatu azzione per prutege a razza Kangal Dog. In cunfurmità cù questu scopu, ORAN hà iniziatu un novu prughjettu unendu e forze cù dinamiche lucali, cù l'Amministrazione Pruvinciale Speciale di Sivas, l'Università Cumhuriyet, l'Unione di u Serviziu di Kangal Village è a Direzzione Provinciale di l'Agricultura è a Foresta di Sivas.

Prughjettu 7 MILIONI TL

Cù stu prughjettu, un Centru di Produzione, Formazione è Conservazione di Cani Kangal serà stabilitu annantu à circa 43 decares di terra in a località Çelebiler Village Meraküm di u centru di Sivas. ORAN copre 7% di u costu di u prugettu cù un budgetu di 75 milioni di TL.

TRACKING CU CHIP

A funzione più impurtante di u centru serà l'allevu di cani di razza pura è a prutezzione di i so geni. I bobine in crescita seranu tracciate cù un chip. I patatine fritte chì seranu posti sottu à a pelle cuntenenu infurmazioni cum'è a data di nascita di e bobine, i nomi di i so genitori, è chì tipu di malatie anu. In casu di perdita di l'animali, seranu tracciati grazia à stu chip.

CI SERÀ CARTE D'IDENTITÀ

In u centru, i pedigree di i kangali seranu disegnati. Ogni cane pruduciutu averà una carta d'identità. Cusì, a razza di cane kangal è a purità di sta razza seranu mantinuti, cuntrullati è rappurtati. In u centru, i studii nantu à a diversità genetica seranu realizati, è l'opportunità d'osservazione à longu andà seranu furnite à l'accadèmici chì volenu fà ricerca.

PLUS VALUE PER U Sviluppu Regiunale

E manifestazioni internaziunali saranu in u centru, chì includenu ogni tipu d'equipaggiu, hà spazii di furmazione è furnisce servizii veterinari. U centru hè previstu di cuntribuisce ancu à u turismu di a cità. Quelli chì veneranu in a regione per visità u centru; Rilasciarà l'ecunumia lucale cù attività cum'è alloghju, manghjà è beie, shopping è souvenirs. Crea un valore aghjuntu à u sviluppu regiunale.

SOSTENIBILITÀ FINANZIARIA

A sustenibilità finanziaria di u centru serà assicurata cù a vendita di cuccioli è altri rivenuti. In a prima fase, 13 persone chì s'impegnanu in funzioni cum'è veterinari, assistenti di laboratoriu è sitter specialisti di cani seranu impiegati in u centru.

A PROPRIETÀ DA U SITE WEB

In a prima fase, in u centru cù una capacità di 80 cani, 60 di i 20 bobine di criatori seranu masci è 60 femine. I cuccioli ponu esse aduttati attraversu u situ web dopu avè finitu u so 2u mesi. A capacità di u centru dopu cresce à 400.

A RECORAZIONE SERA PREVENTUTA

U guvernatore di Sivas, Salih Ayhan, chì hà fattu investigazioni nantu à a custruzzione di u centru, hà dettu: "Grazie à u nostru centru, i nostri cani seranu tracciati induve sò in u mondu, grazia à stu chip speciale. E cundizioni di vita seranu verificate. Serà assicuratu chì a razza hè sustinibili in modu sanu. U nostru cucciolo Kangal serà identificatu appena hè natu. Grâce à un certain logiciel, toutes les étapes qu'il a traversées seront suivies, et la corruption de la course sera évitée. disse.

SUPPORTU À PICCOLI BESTIMENTI

U Sicritariu Generale di l'ORAN, Ahmet Emin Kilci, hà spiegatu chì e bobine sò e spezie più riesciute in u mondu in quantu à a gestione di a mandria è hà dettu: "Grazie à questu centru, susteneremu in una certa manera l'allevamentu di i picculi bovini. Saremu u catalizzatore. I cani Kangal allevati quì daranu u più grande sustegnu à i nostri agricultori in a gestione di a mandria in i picculi mandrii di bovini ". disse.

A MORTE SERA PREVENTA PER A VACCINAZIONE

Cumhuriyet University Kangal Cane Research and Breeding Center Director Assoc. Dr. Esprimendu chì hà travagliatu in bobine per 30 anni cum'è veterinariu, Yusuf Ziya Oğrak hà dettu: "Sicondu e nostre osservazioni, i morti ponu accade finu à u 80 per centu in ogni nascita. In particulare, i morti per a mancanza di vaccinazioni necessarii in i cuccioli sò unu di i prublemi maiò. Grazie à stu prughjettu, i studii seranu fatti per vaccinà tutti i cani. disse.

"U LEONE D'Anatolia"

Kangals, chì anu accumpagnatu i pastori durante seculi in a geografia anatolica, sò boni prutettori di a banda. bobine; Sò cunnisciuti per esse intelligenti, intuitivi è troppu attaccati à u so patrone, è ancu per u so cumpurtamentu amichevule versu i zitelli è e donne. Kangals, chì sò cani valenti, veloci è agili, sò stati criati in una certa manera sistematica da u periodu di l'Imperu Ottumanu. Kangals, soprannominati u "Leone d'Anatolia" per u so eroisimu contr'à i pacchi di lupi, intraprendenu u compitu di guardà contru l'animali salvatichi in Africa, Australia è America. I cani Kangal sò ancu cunnisciuti per adattà à u clima difficili è e cundizioni di travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*