U Ministru Koca: "Avemu passatu à una nova pratica in u trattamentu in casa"

U Ministru di a Salute Fahrettin Koca hà fattu dichjarazioni in a cunferenza di stampa tenuta dopu a riunione di u Cumitatu Scientificu Coronavirus.

In quantu à l'aumentu di u numeru di casi, Koca hà dettu: "U numeru di casi hè in crescita per un certu tempu, avemu righjuntu u più altu numeru di pazienti in l'ultimi mesi 1,5". disse. Espristendu chì u numeru di pazienti era 1 u 1192 di lugliu, stu numeru era 1263 eri, cusì ogni aumentu hè un avvirtimentu, è hà dettu chì questi aumenti ùn deve micca guidà à l'intimidazione è un sensu di scunfitta.

Indicà chì u numeru di novi pazienti rilevati u 12 di ghjugnu era 1592, Koca hà dettu: "Ricurdatevi chì avemu riduciutu stu numeru à sottu à 1000 cù a cooperazione di e forze. Hè un prucessu epidemicu, tali variazioni sò vistu in tuttu u mondu. Ciò chì hè necessariu hè a persistenza in u successu. Sì l'aumentu chì accaderanu di tantu in tantu per diversi motivi ci intimidanu, a vittoria serà allungata è a ferita chì soffreremu cresce. Per quessa, vi invitu à esse persistenti è fideli. Vi invitu à fighjà u futuru, micca u passatu ". disse.

Esprimendu chì a lotta contru l'epidemie cuntinueghja cù successu, Koca hà dichjaratu chì nimu ùn deve avè dubbitu.

Dichjarà chì se qualchissia prova à mette una etichetta di fallimentu in a lotta di Turchia contr'à l'epidemie, o ùn sapi micca ciò chì significa l'epidemie, o preferisce scurdà ciò chì sapi puliticamente. A diminuzione di i casi ùn hà micca assicuratu chì ùn anu micca cresce. L'impurtante hè a stabilità in a lotta ". disse.

U Ministru Koca hà sparte l'infurmazioni seguenti riguardanti u puntu ghjuntu contr'à u coronavirus:

"In a tavula di ogni ghjornu, u numeru di teste oghje, u numeru di novi pazienti è u numeru di pazienti severi sò trè di e rubriche prominenti. Dopu chì u numeru di novi pazienti hè tornatu sopra 1000, u nostru numeru di teste di ogni ghjornu, chì era 3 mila u 41 d'Aostu, hè diventatu 82 mila eri. Stu numeru pò esse più di 100 in pochi ghjorni. E persone chì ùn anu micca una malatia crònica, chì sò ghjovani è chì anu sintomi ligeri, riposanu in casa isolati da l'altri populi è applicanu u trattamentu previstu per elli. I nostri squadre di salute cuntattate è seguite cù queste persone chì anu una malatia ligera in u primu, terzu, settimu è quattordicesimu ghjornu di trattamentu è isolamentu ".

"I medichi seguitanu i pazienti trattati in casa cù "Telemedicina" 

U Ministru Koca hà dichjaratu chì anu da inizià un novu studiu nantu à i pazienti trattati in casa è hà cuntinuatu cusì:

"Passeremu à una nova applicazione per i nostri pazienti trattati in casa in i ghjorni à vene. Grazie à u sistema chjamatu 'Telemedicina', i nostri medichi averà interviste dirette cù i so pazienti. Averemu fattu un novu passu in u seguimentu di i pazienti cù l'aiutu di a tecnulugia.

Turchia principia u trattamentu Kovid-19 di i pazienti in una fase iniziale. L'accessu à u trattamentu hè diventatu assai più faciule. Cusì, i sviluppi risichi sò impediti. Ùn avemu micca prublemi in u supply di droga. A produzzione domestica di a droga antivirale hè stata iniziata da quattru cumpagnie. Cum'è cù e teste di diagnostichi, e spese di droga sò cuparti da u statu. Semu unu di i rari paesi induve e spese di trattamentu sò cuparti da u statu ".

U Ministru Koca hà enfatizatu chì l'indicatore più impurtante in quantu à i risultati di l'epidemie hè u numeru di pazienti serii, è hà ricurdatu chì u numeru di pazienti gravi hà righjuntu 686 eri. Dichjarà chì i pazienti in questu gruppu sò principalmente custituiti da persone cù malatie croniche è adulti, Koca hà dettu: "Vemu i risultati più tristi in questu gruppu di pazienti. U so trattamentu si faci cun grande difficultà. Per una di e respirazioni chì pigliamu senza mancu esse cuscenti, ghjunghjenu à u puntu chì rinuncianu à tuttu. disse.

Sottulineendu chì daretu à u numeru di morti ogni ghjornu in a tabella di i casi, ci sò cunvulsioni chì una persona sana ùn pò mai sapè, Koca hà dettu: "Questa situazione hè cusì chocante chì scurdemu u fattu chì a maiò parte di i pazienti sperimenta Covid-19 ligeramente. Ùn ci vole micca permette à e catene di cuntattu è di trasmissione per diventà una catena di cause per i debuli di fronte à a malatia. Mentre seguite e trè regule simplici di a vita suciale cuntrullata, maschera, distanza è pulizia, ùn impediscemu micca solu a diffusione di a malatia, ma ancu riduce u nùmeru di pazienti serii è u numeru di morti. Prevenemu u pussibule dolore è soffrenza ". disse.

"Nisun prublema in u lettu di terapia intensiva" 

U Ministru Koca hà dettu chì a Turchia hà vistu i grandi benefici di u travagliu di filiazione in a lotta contru l'epidemie, è hà dettu chì e squadre di filiazione sò u sughjettu di e televisioni mundiali è questu successu cuntinueghja. Dichjarà chì anu aumentatu u nùmeru di squadre di filiazione da 1 à 7 u 507 di lugliu, Koca hà nutatu chì anu numinatu un duttore in ogni squadra di filiazione, è chì a tarifa di ghjunghje à e persone cunnisciute per esse in a catena di cuntattu hè stata di 9 per centu in l'ultimu. 344 ghjorni.

Koca hà dettu: "A parte l'occupazione di i letti di terapia intensiva in Sivas è Urfa per un pocu tempu, ùn ci hè statu scontru micca prublemi. Cumprendu Kovid-19 è tutte e altre malatie, u tassu di occupazione di u lettu di serviziu hè di 51,3%, u tassu di occupazione di u lettu di terapia intensiva hè di 64,8%, è u tassu di occupazione di u ventilatore hè di 31,7%. I nostri travagliadori sanitari, sistema di salute è ospedali sò abbastanza forti per risponde à i bisogni ". disse.

Dichjarà chì u numeru tutale di persone diagnosticate è u numeru di cuntatti aumentava ghjornu per ghjornu, Koca hà dettu chì ogni regione hà dimustratu e so caratteristiche in u prucessu, chì anu sceltu u metudu di cumbattimentu di l'epidemie in e cundizioni regiunale cù u tempu, è chì a lotta. contr'à l'epidemie hà guadagnatu a caratteristica di a lotta lucale.

Spieghendu chì i tribunali di sanità pruvinciali sò i bordi presiditi da i guvernatori in ogni cità è chì a cità piglia e decisioni necessarie secondu e so cundizioni, Koca hà sottolineatu chì queste decisioni anu u putere di sanzione. Dichjarà chì tene duie riunioni à settimana in media cù i consiglii di e pruvince induve l'aumentu di i casi hè nutatu, Koca hà dichjaratu chì in u risultatu di e decisioni prese, u numeru di casi diminuite in 10 cità, stabilizatu in 12 cità, è a lotta cuntinuò in 7 pruvince.

"L'applicazione HEPP serà attivata in tutta a Turchia" 

U Ministru di a Salute Koca hà dichjaratu ch'elli anu benefiziu da u putere di a tecnulugia in a lotta contru Kovid-19 è hà dettu:

"Daraghju una nutizia chì interessarà tuttu u paese è chì ogni citadinu chì vole prufittà di u putere di a tecnulugia in a lotta contru Kovid-19 serà entusiasmu. U nostru Ministeru avia sviluppatu una applicazione mobile chjamata HES. Avemu purtatu a funzione "Zona Risichi" à questa applicazione. Sta funzione, chì hè attualmente in prova in Kırıkkale, a regione pilota, serà messu in serviziu in tuttu u paese à a fine di u mese. A funzione "Zona Risicu" in l'applicazione mobile vi informarà in i lochi publichi chì andate leghjendu u codice QR. Truverete se un paziente Kovid o un cuntattu hè statu trovu quì recentemente. Avemu vistu grandi benefici da l'applicazione mobile HES chì avemu sviluppatu finu à avà. U numaru di citadini chì producenu codice HEPP hà superatu 25 milioni.

Cù sta pratica, avemu rilevatu è prevenutu più di 95 persone chì duveranu esse isolati per via di a so malatia o di u cuntattu, viulendu a regula di isolamentu è pruvà à cullà in un aviò, trenu o autobus. Grazie à questa applicazione, l'uffiziali di l'ordine impediscenu u viaghju di e persone risicate per i passageri in e so ispezioni in u trasportu interurbanu. L'insulazioni di a casa sò ancu inspeccionate cù questa applicazione mobile chjamata HEPP.

Esprimendu chì a perfezione ùn hè micca ciò chì esiste, ma ciò chì hè cercatu, ci ponu esse carenze è sbagli, Koca hà dettu: "In l'ultime settimane, avemu ricevutu lagnanze per errori in alcune di e nostre cità. A ghjente si batte sta guerra. A ghjente pò esse stancu, avemu fattu cambiamenti induve avemu rilevatu prublemi indotti da l'omu, avemu rinfurzatu a nostra infrastruttura ". usatu a frasa.

Koca hà dettu: "U nostru esercitu di salute cuntinueghja à mostrà u so sacrificiu per u nostru populu. Quandu riceve servizii da i nostri prufessiunali di a salute, duvemu avè piena fiducia è rispettu per elli. A carica chì sò sottu ùn hè micca una carica faciule da portà. Parechje si ammalanu mentre cumbattenu per i so pazienti. Ùn si vede micca in alcuna altra professione ". disse.

Sottu chì a lotta contru l'epidemie hè realizata in una distribuzione di funzioni è un cunsensu hè statu ghjuntu cum'è sucità, Koca hà dettu chì u so scopu hè di prutezzione di a salute umana, di superà stu prucessu cù u minimu dulore è soffrenu, è per vultà à a vita normale.

A chjama "Ùn sguassemu micca a nostra unità è sulidarità, a nostra amicizia di lotta" 

Sottulineendu chì stu scopu ùn deve esse abbandunatu, Koca cuntinuò e so parolle cusì:

"Ùn sguassemu micca a nostra unità è sulidarità, a nostra amicizia di lotta, chì mostra segni di debilitatu. Vivemu è vedemu cumu a vita pò esse turnata per ragioni inimaginabili. Scupremu chì a respirazione pò esse una sperienza miraculosa. Facemu una moralità per prutegge l'altri. Ci sò ancu guadagnà in fronte à e perdite di a guerra. Facemu a nostra sensibilità umana in sviluppu è u nostru sensu di u duvere permanente trà noi. Hè sta moralità, altruismu è rispettu per a vita di l'altri chì ci farà successu contru à l'epidemie.

In questa guerra, ognunu di noi vede quantu simu preziosi per a nostra famiglia è per a vita intornu à noi. Ci sò persone chì sò preoccupati per noi. Avemu a listessa preoccupazione per l'altri populi. Ricurdamu chì ogni persona hè unica. A lotta contr'à l'epidemie porta torna certi tratti scurdati è trascurati. Semu feriti, ma imparemu. Vinceremu a guerra cù i tratti chì avemu riapprenu è ci agganciamu. Noi, cum'è u vostru esercitu di salute, facemu tuttu ciò chì pudemu per voi, è continueremu à fà. Ùn ci sarà mai un passu in daretu. Cum'è hè statu finu à avà, vi vede chì u travagliu di u nostru statu, i scientisti è u Ministeru ùn si mette in una conversazione, in ogni casu faremu ".

"I modi di trasmissione di coronavirus è gripe sò listessi" 

U Ministru Koca hà dichjaratu chì in cambiu di questi sforzi, aspettanu chì i citadini aderiscenu à e regule di cumbattimentu di l'epidemie.

Enfatizendu chì tutti sò previsti di rispettà e misure di maschera, distanza è pulizia, Koca hà dettu:

"U nostru modu di vita finu à u ghjornu chì avemu vintu a lotta deve esse una vita suciale cuntrullata. Vi invitu à cooperà di novu in e misure. Vi cunsigliu di riduce u numeru di casi inseme è furnisce un ambiente suciale più sanu per i nostri figlioli cum'è travaglii di casa. Credu chì pudemu fà questu in modu più civilizatu, senza pruibizioni, restrizioni o punizioni, ricorrendu à elli u minimu pussibule.

A data per passà à l'educazione in faccia in i scoli hè ancu impurtante in altri rispetti. Entremu in u vaghjimu, i casi di gripe, chì chjamemu "influenza" in lingua medica, aumenteranu. Vi dumandu di esse assai attenti. Se seguite e misure epidemiche, u nostru travagliu serà assai più faciule. I modi di trasmissione di coronavirus è gripe sò listessi. Cù e stesse precauzioni, impediscerete tutti dui ".

"Ùn duvemu mai cumprumette nantu à e regule" 

U Ministru di a Salute, Koca, hà dichjaratu chì u mondu scientificu hà cuminciatu à dì chì u Kovid-19 si debilitarà cù u tempu è diventerà una malatia cum'è a gripe. Queste sò una bona nutizia chì deve esse pigliata cun prudenza ". hà fattu a so valutazione.

Dichjarà chì a diminuzione di a gravità di a malatia è l'aumentu di a diffusione duveranu esse cunsiderate inseme, Koca hà rimarcatu chì, cum'è a diffusione aumenta, u virus serà trasmessu facilmente à e persone cù bassa resistenza è e perdite aumentanu.

Koca hà dettu: "Avemu da registrà queste nutizie cum'è segni chì batteremu a malatia, ma ùn duvemu mai cumprumette nantu à e regule". usatu a frasa.

"Ùn ci hè micca epidemia chì ùn hè micca finita in a storia, nè guerra chì ùn hè micca finita" 

Indirizzendu i citadini, u Ministru Koca hà dettu: "Sò chì di tantu in tantu vi stancu è vi sentite impotente. Una persona chì hà stu sensu si trova solu in u mondu. Avà tutta l'umanità hà sentimenti simili. Per piacè ricordate chì ùn ci hè micca epidemia chì ùn hè micca finita, nè guerra chì ùn hè micca finita ". disse.

U Ministru Koca hà ricurdatu chì l'ultima volta chì ci era a gripe spagnola 100 anni fà, i primi casi in questa epidemia sò stati vistuti in u statu di u Novu Messicu di i Stati Uniti in marzu di u 1918, è a Prima Guerra Munniali cuntinuò in quella data.

Spieghendu chì l'epidemie si sparse in u mondu cù i suldati americani chì sò andati in Europa per unisce à a guerra, e persone chì portavanu maschere sò state vedute in e foto di quellu periodu, è stu virus hè statu trasmessu da persona à persona, cum'è u coronavirus, Koca hà cuntinuatu. :

"A gripe spagnola hà affettatu l'umanità, ma durò 18 mesi. Fiducia in u prugressu è a scienza chì l'umanità hà dimustratu in 100 anni. I virus ùn sò micca esseri cun intelligenza, una strategia per sparghje a malatia. Dopu tuttu, simu noi quelli chì infettate l'un l'altru agiscenu imprudente in ambienti risichi. Se implementemu e misure meticulosamente è ùn demu micca u virus a chance di sparghje, pudemu piglià l'epidemie sottu cuntrullatu avà è eliminà da esse un periculu dumani ".

Spieghendu i numeri di coronavirus d'oghje, Koca hà dettu chì a rata di pneumonia hè diminuita in l'ultimu periodu, è chì unu di i motivi impurtanti per questu hè a produzzione di Favipiravir, un agenti antivirale, in Turchia.

Dichjarà chì e cumpagnie 4 anu ottenutu licenze per a produzzione di sta droga, Koca hà nutatu chì queste cumpagnie sò previste di cuntribuisce à u supply in una figura fissa.

In questu sensu, Koca hà dichjaratu chì ci hè abbastanza quantità di medicina in Turchia è chì l'iniziu di sta medicina in u periodu iniziale hè inclusu in a guida di trattamentu cù a ricunniscenza di u Cumitatu Scientificu.

Dichjarà chì a tarifa di pulmonite diminuì gradualmente cù l'iniziu di Hydroxychloroquine è Favipiravir in u primu periodu, Koca hà dettu:

"U tassu di pneumonia in Konya, chì era 27,06 per centu u mese passatu, hè cascatu à 12,51 per centu in l'ultima settimana è à 3 per centu in l'ultimi 10,42 ghjorni. In particulare chì l'usu di droghe hè aumentatu da a festa ... A taxa di pneumonia in İzmir era 13,7 per centu in l'ultimu mese, hè diminuitu à 7,78 per centu in l'ultima settimana è à 3 per centu in l'ultimi 6,17 ghjorni. Ancu quì, l'usu di droghe hè gradualmente aumentatu. In Istanbul, u tassu di pulmonite hè diminuitu à 6,83 in l'ultimu mese, 4,28 in l'ultima settimana, è 3 in l'ultimi 3,67 ghjorni. In Ankara, era 12,1% in l'ultimu mese, diminuitu à 5,61% in l'ultima settimana, è diminuite à 3% in l'ultimi 4,57 ghjorni. Dunque, pensemu chì più pudemu riduce u ritmu di pneumonia in Turchia è più prestu pudemu inizià i medicazione, più l'uspitalisazioni diminuiranu. Pensemu chì l'impurtante quì hè di assicurà chì a carica di pazienti di e nostre istituzioni sanitarie hè in qualchì modu sustenibile ".

Apuntendu chì u numeru di pazienti serii hè in crescita, Koca hà dettu chì hè impurtante chì u numeru di pazienti serii hè in diminuzione, è chì aspettanu chì questu diminuisce cù l'approcciu di trattamentu precoce.

"A clarificà cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale"

U Ministru Koca hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa dopu a so dichjarazione. Dumandatu "quandu e scole si apriranu", Koca hà dettu: "U squadra di salute publica di u nostru Ministeru di l'Educazione Naziunale è a nostra Cummissione di Scienza, chì hè particularmente interessata à l'educazione, sò in cumunicazione constante è travagliendu. Semu in favore di riapertura di e scole u 21 di settembre. hà datu a risposta.

Esprimendu ch'elli anu da chjarificà u prublema di l'educazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale in e settimane à vene, Koca hà dettu: "In generale, hè essenziale chì l'educazione principia u 21, ma se u cursu di l'epidemie hè diversu, ghjunghjeremu. un puntu in linea cù a ricunniscenza di u nostru Cunsigliu di Scienza parlendu di sta questione cù u nostru Ministeru di l'Educazione Naziunale cù u metudu di stratificazione. disse.

Koca hà nutatu chì i metudi di distanza, in linea è ibridi ponu ancu esse applicati in l'educazione quandu hè necessariu.

"Ci sò ghjochi glubale daretu à u kit"

"Ci hè una dichjarazione da CHP Ankara Deputy Murat Emir chì" i kit di diagnostichi domestici sò stati venduti à u Ministeru di a Salute à 4 mesi di distanza à 6 volte a differenza di prezzu ". Chì hè a vostra valutazione nantu à sta materia? " Nantu à a quistione, u Ministru Koca hà dichjaratu u seguente:

"Chì sarete durante u periodu pandemicu, semu unu cù 83 milioni. Ùn implicemu micca a pulitica in a pandemia. Fora di u kit di $ 8,75 acquistatu da l'esteru, u Ministeru di a Salute ùn hà micca applicatu un prezzu più altu di 9,8 lira, chì hè a figura revelata in l'offerta tenuta da l'Uffiziu Statale di Supply. Ùn ingannemu micca a ghjente. 12 altri fabricatori ùn anu micca datu stu prezzu. Sò assai bè cumu si ghjucanu i ghjochi glubale daretu à u kit. Assicuratevi chì u libru hè scrittu. Per piacè ùn ingannate i nostri citadini. Sò assai bè quale è induve, cumu hà parlatu, è ciò chì hà calculatu daretu à ellu.

"Ci sò chjamati per u fornimentu di droghe utilizati in u trattamentu di i zitelli cù SMA. Chì vulete dì di questu?" U Ministru Koca hà dettu: "Ùn ci saranu micca prublemi in l'accessu à e droghe SMA Type-1, Type-2, Type-3. Possu dì chì assai facilmente ". ella rispose.

Enfatizendu chì a Turchia hè unu di i paesi rari in u mondu chì ùn carica micca i so citadini per a malatia di SMA Type-1, Type-2, Type-3, Koca hà dettu chì una droga simili hè stata licenziata recentemente, è chì sia u Ministeru di Finanze, SGK è u Ministeru di a Salute Dicenu chì era attivu.

"Ci sò 13 studii di vaccinazione in totale"

Koca hà dettu: "A Russia, l'India è a Cina anu annunziatu chì i studii di a vacuna di coronavirus sò stati cumpletati. Cumu hè Turchia in studii di vaccinazione? I vaccini sò previsti per esse pigliati da questi paesi?" Nantu à a quistione, hà dettu chì ci sò 13 studii di vaccinazione in Turchia, 3 d'elli anu finitu i studii d'animali, è i studii preclinici cuntinueghjanu.

Enfatizendu chì furnisce ogni tipu di cunvenzione à quelli chì facenu studii di vaccinazione, Koca hà nutatu chì ci sò studii di Russia, Cina, Germania è Inghilterra in u mondu.

Dichjarà chì u gruppu di vaccini russi è i scientisti turchi sò in cumunicazione, Koca hà dettu: "Avemu parlatu di u studiu di Fase-3 chì hè realizatu in Turchia è simu in cuntattu. Infine, un prugettu di cuntrattu hè statu preparatu riguardu à questu. Cunsideremu chì hè appruvatu di principià per vede studii preclinici prima di passà à u studiu di fase 3 ". disse.

U maritu hà dichjaratu chì a Cina è a Germania anu applicatu per realizà u studiu di Fase-3 in Turchia, aghjustendu chì sò ancu in discussioni nantu à questu, è chì facenu più faciule in questu sensu.

Nantu à a quistione di i cunsiglii di l'esperti per a vaccinazione di a gripe è a pneumonia, Koca hà dettu chì ùn ci hè micca una vaccinazione per tutti in u mondu, è questu ùn hè micca cunsigliatu.

Indicà chì ùn ci hè micca una tale produzzione in u mondu, Koca hà dettu: "Questa questione hè ghjunta in u Cumitatu Scientificu. Sapemu in generale chì quellu chì deve esse vaccinatu, in particulare, ma chì pò esse più risicatu durante u periodu Kovid, studii seranu realizati nantu à questu. Pensu chì serà chjaru in una settimana o duie ". disse.

Sottulineendu chì i criterii generali per a vacuna di l'influenza sò cunnisciuti, Koca hà dettu: "Siccomu sapemu chì Kovid serà cumunu quist'annu, u nostru Cumitatu Scientificu conduce un studiu nantu à quale gruppu di pazienti pò esse in più risicu per via di Kovid. ", disse.

Ricordendu chì u Ministeru face a vaccinazione di a gripe gratuitamente in i casi di malatia obligatoria, Koca hà dichjaratu chì a vacuna di a gripe hè ricevutu ogni annu è chì a vacuna serà furnita ancu questu annu.

Koca hà dettu chì, postu chì hè cunnisciutu chì a vacuna serà cunsumata più quist'annu, facenu un intensu sforzu per furnisce una vacuna abbastanza.

Nantu à a quistione di u sistema di telemedicina, Koca hà dichjaratu ch'elli vulianu espansione u sistema, cuminciendu cù i pazienti cù Kovid, è hà dettu: "Semu in cuntattu strettu cù u SSI è u Ministeru di u travagliu nantu à questu tema. Dopu avè purtatu à un puntu, faremu u so annunziu nantu à quali pazienti anu da esse aperti specificamente. Prima di tuttu, si tratta di i pazienti cù Kovid è dopu i pazienti cronichi ". disse.

Ricordendu chì alcune pruvince impone restrizioni à i pazienti di più di 65 anni è malati cronichi, è dumandò se si sparghjerà in altre pruvince, Koca hà enfatizatu chì e restrizioni sò state imposte per prutege i citadini di più di 65 anni contr'à u virus. U Ministru Koca hà dettu:

"Ùn ci hè micca restrizioni in quantu à l'età di 65 in termini generali, queste decisioni ponu esse prese da i cunsiglii di sanità pruvinciali in pruvince è regioni cù risicu, in particulare in una basa pruvinciale. Vi dicu solu una cità. Parlu di una pruvincia di quale avemu parlatu ieri, una pruvincia induve avemu spartutu i dati, u 42 per centu di i pazienti hospitalizzati avianu più di 65 anni. In altri palori, u tassu di quelli più di 65 in a pruvincia hè di 6 per centu, è quelli chì sò malati sò più di 40 per centu. Avà ùn hè micca un risicu per a pruvincia ? Ùn devi piglià una precauzione per sta pruvincia ? Sapemu chì avemu avutu questu per prutege i nostri anziani. Sapete chì ùn ci hè nisuna restrizione à l'età di 65 in generale, hè lasciata à e pruvince, s'ellu ci sarà una restrizione da piglià in e pruvince è cumu serà, i tribunali di sanità pruvinciali l'anu pigliatu è hà. hè stata presa in quasi 20 pruvince ".

Ricordendu l'allegazioni riguardanti l'aumentu di u numeru di casi, mentre risponde à a quistione di aghjunghje a frasa "paziente seriu" invece di "paziente intubatu" à a tabella di i casi di coronavirus, Koca hà spiegatu chì ci hè una differenza trà u gruppu di pazienti trà l'esteru è a Turchia. . Koca hà dettu: "Questu era per assicurà l'ugualità è a vicinanza di a literatura cù l'esteru". disse.

Dichjarà chì i pazienti ùn sò micca seguiti à l'esteru cum'è in Turchia, Koca hà dettu chì i pazienti ùn vanu micca in l'uspidale, salvu chì anu distress respiratoriu è chì i pazienti ùn sò micca testati.

Nutendu chì ùn ci hè un altru paese induve a filiazione hè realizata cum'è in Turchia, Koca hà sottolineatu chì e persone cù sintomi sò ancu pruvati.

Nantu à a quistione di quale tipu di misure sò state pigliate per u seminariu da esse urganizatu da u Ministeru di l'Educazione Naziunale per i prufessori, Koca hà dettu: "Ci hè digià una guida preparata per e precauzioni da piglià. In questu sensu, pensemu chì ùn serà micca un prublema per cumpiendu sta furmazione in cunfurmità cù queste regule ". disse.

Koca hà fattu a seguente valutazione in quantu à l'affirmazione chì sta situazione hè stata interpretata cum'è ospedali inadegwate dopu chì u trattamentu di i malati cù sintomi ligeri hè statu cuntinuatu in casa:

"Ciò chì facemu in particulare in a filiazione hè di pudè truvà e persone chì u paziente pusitivu hè ghjuntu in cuntattu. Se a persona in cuntattu cù i sintomi si sviluppa, vale à dì febbre, tosse, diarrea è sintomi simili, allora dicemu "pigliate un esempiu". A prova hè fatta, è s'ellu hè pusitivu, vulemu chì principia a droga in u periodu iniziale, postu chì hè u nostru scopu di inizià a droga in u periodu iniziale ".

U Ministru Koca hà dettu chì ùn hè micca ghjustu à purtà e persone di cuntattu in e cundizioni di l'uspidale cù una alta probabilità di esse pusitivu, è hà dettu: "Ùn hè micca bè di inizià stu trattamentu in casa cù un duttore s'ellu hè pusitivu. ? In quale paese avemu amici medichi chì furnisce stu serviziu? Questu hè un serviziu impurtante offertu. Un serviziu unicu per noi ". disse.

Trasferendu u prucessu di trattamentu di i pazienti, Koca cuntinuò e so parolle cusì:

"Se i pazienti sò pusitivi, dicemu chì l'isulazione in casa, a filiazione di e persone cun isolamentu, a traccia di cuntattu deve esse fatta in u periodu iniziale. Aumentemu u numeru di squadre di filiazione in e nostre pruvince risicate ghjornu per ghjornu. Solu in Ankara, u numeru di squadre chì facenu filiazione hè aumentatu à 800. Ùn dicu micca ghjente, parlu di 800 squadre cù 800 veiculi. Vulemu detectà questi cuntatti u più prestu pussibule è impediscenu di infettà qualcunu altru, è s'ellu sò pusitivi, ponu cumincià à piglià a so medicazione in u periodu iniziale è impediscenu u sviluppu di a pneumonia ".

Dichjarà chì i pazienti cun seguimentu sò ancu seguiti cù u sistema di chjama in i ghjorni 1, 3, 7 è 14, Koca hà nutatu chì anu creatu stu sistema per seguità più intensivamente durante duie settimane, in particulare in pruvince risicate.

U Ministru Koca hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Se ci hè un cambiamentu di sintomu, allora avemu sviluppatu un approcciu di portà u paziente à l'uspidale chjamendu u 112, in quale casu u nostru amicu medico visita in casa o hè esaminatu da telemedicina. Ùn truverete micca stu approcciu in parechji paesi di u mondu. Ùn pudete truvà parechje persone in u mondu per isolà u paziente ".

U Ministru Koca hà enfatizatu chì i citadini duveranu ancu attribuisce una grande impurtanza à l'isulazione è fà un sforzu per piglià a so medicina in u primu periodu.

Indicà chì u Ministeru deve ancu identificà i cuntatti in u primu periodu è rinfurzà u so isolamentu dendu a droga s'ellu hè pusitivu, Koca hà dettu: "Se luttemu questu inseme, pudemu avè successu". disse.

"U virus hè mutatu"  

Nantu à a quistione di s'ellu ci hè una mutazione in u virus, Koca hà dettu: "Sapemu chì hà mutatu è mutatu parechje volte in studii realizati finu à avà, cumpresu u nostru studiu. Ma avà sapemu chì sta mutazione ùn hè micca quella chì avaria a so virulenza ". usatu a frasa.

Espristendu l'esistenza di diversi approcci da u tempu à u tempu, Koca hà fattu a valutazione seguente:

"U virus ùn hà ancu persu a so virulenza, u so effettu cuntinueghja. Siccomu era l'estiu, ùn ci era micca cambiamentu di virulenza. Avemu dettu questu in marzu è aprili, se vi ricordate. "Se pensate chì stu virus perderà u so effettu in l'estiu, ùn pensate micca. Aghju dettu: "L'estiu pò avè solu questu effettu". L'infizzioni virali sò facilmente trasmessi perchè sò più cumuni in ambienti chjusi in l'invernu. Stu contagiu pò esse bassu in l'estiu per via di l'aria aperta, ma u virus cuntinueghja à esse contagiosu quandu site in cuntattu in l'estiu è l'invernu ".

Ricordendu a nutizia chì un citatinu chì hà avutu un test pusitivu in Diyarbakir, ma hè statu mandatu in casa perchè ùn ci era micca spaziu in l'uspidale, hà desideratu a misericordia è a pacienza di Diu à i so parenti.

Dichjarà chì ci sò qualchi prublemi in l'unità di terapia intensiva in Şanlıurfa è Sivas, Koca hà dettu:

"Hè accadutu parzialmente in Diyarbakir. Duranti stu piriu, quasi 2 milioni di pirsuni ghjunsenu à Sivas. In altri palori, mentre pianificemu u numeru di letti mentre custruimu l'istituzione di salute, chì hè l'uspidale, pianificemu secondu a pupulazione. Turchia media cum'è 10000/27. Sivas ùn hè micca sottu à questu livellu, ma u fattu chì 2 milioni di persone sò ghjunti quì à un tempu pò esse un fattore chì aumenta u tassu d'occupazione in spitali. Sapemu chì u numeru di casi cresce in Urfa. Per quessa, aumentemu u numeru di unità di terapia intensiva ghjornu per ghjornu ".

Sottulineendu chì ùn ci hè micca un prublema di terapia intensiva per u mumentu, u Ministru Koca hà dettu: "Ùn hè accadutu in i posti, hè accadutu. Ma vogliu dì chì ùn avemu micca un prublema per u mumentu, è chì si metterà in 2 letti in Urfa in e prossime 121 settimane à u massimu. disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*