L'entrata-uscita di u trenu da a stazione ferroviaria di Edirne à l'Europa hè diminuita di un terzu

L'entrata è l'uscita di treni da a stazione ferroviaria di Edirne versu l'Europa sò diminuite di un terzu.
Foto: wikimedia

L'ultima riunione di e riunioni d'aostu di l'Assemblea Generale Pruvinciale di Edirne hè stata fatta. U rapportu preparatu da a Cummissione di l'Unione Europea è di e Relazioni Estere nantu à l'apertura di e ferrovie di Edirne à l'Europa hè statu presentatu à u parlamentu da u presidente di a Cummissione Önder Cin. In u rapportu in quistione, hè statu dichjaratu chì a causa di l'epidemie di Kovid-19, l'entrate è e surghjenti da a stazione di treni sò diminuite di un terzu in ghjennaghju-ghjugnu 2020.

U rapportu preparatu nantu à u fattu chì ci sò duie linee ferroviarie in Edirne per u trasportu à i paesi europei è u statutu attuale di queste ferrovie è u statutu di u trasportu di merci è di passageri hè statu discutitu in u parlamentu.

U presidente di a Cummissione, Önder Cin, chì hà presentatu u rapportu preparatu in u risultatu di l'esami è di e ricerche fatte da a Cummissione à u parlamentu, hà dettu chì l'entrata è l'uscita da a stazione di treni sò diminuite di un terzu in ghjennaghju-ghjugnu 19 per via di u Kovid- 2020 epidemia.

In a continuazione di u rapportu preparatu; "In i primi 2019 mesi di u 6, 36 entrate di treni è 16 uscita di treni sò state realizate. In i primi 2020 mesi di u 6, 810 entrate è 828 uscite sò state fatte. In i primi 2019 mesi di u 6, 75 mila 485 passageri sò entrati è 79 mila 645 passageri surtiti. L'entrata è a surtita di i passageri ùn sò micca accadute in u 2020, postu chì l'ingressu è a surtita sò stati pruibiti per via di a pandemia.

E mozioni presentate à u presidente di l'Assemblea sò state lette. U sughjettu di l'Agricultura è l'Allevamentu, a situazione di i palazzi di u paese in i distretti di Havsa è Keşan è l'investigazione di i paesi senza palazzi di u paese, u sughjettu di l'Affari Amministrativi è Finanziari, l'ultima situazione di e dighe custruite è in custruzzione in a regione. , e differenze in u numeru di turisti chì venenu à a cità trà 19-2019 per via di u focu Kovid-2020 è a so riflessione annantu à l'ecunumia, hè stata appruvata à l'unanimità da a Cummissione di Turismu. (Edirnehaber)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*