3 Billion Lira Investment in Infrastruttura di Comunicazione in Turchia in 3,5 Months

Investimenti di miliardi TL per mese in infrastruttura di cumunicazione in Turchia
Investimenti di miliardi TL per mese in infrastruttura di cumunicazione in Turchia

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'investimentu fattu in u settore di a cumunicazione in u primu trimestre di u 2020 era di circa 3,5 miliardi di lire, è hà dettu: "In u stessu periodu di l'annu precedente, l'investimentu fattu da l'operatori era 2,1. miliardi di lire. In u stessu periodu di questu annu, un incrementu di più di 66 per centu hè statu ottenutu in a quantità d'investimentu cumparatu cù l'annu precedente. Questi investimenti di l'operatori cunsistenu in l'espansione di infrastrutture di fibra, rete core in servizii mobili è fissi, investimenti in rete radio in servizii mobili, è investimenti in crescita di capacità fatti in linea cù u trafficu aumentatu per disastri è emergenze è pandemie.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u redditu tutale di e cumpagnie chì operanu in u settore di a cumunicazione in u primu trimestre di u 2020 hà righjuntu 17,6 miliardi di lire, è hà dettu: "I rivenuti netti di vendita in u primu trimestre di u 2019 eranu circa 15,4 miliardi di lire. In altri palori, i rivenuti di u settore anu aumentatu da 2,2 miliardi TL cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà fattu valutazioni nantu à u "Primu Rapportu trimestrale di dati di u mercatu di l'industria di a cumunicazione elettronica in Turchia per 2020" preparatu da l'Autorità di Tecnulugia di l'Informazione è di Comunicazione (BTK). Dichjarà chì u mondu sanu hè statu significativamente affettatu da l'epidemie di Kovid-19, Karaismailoğlu hà dettu chì l'industria di a cumunicazione hè stata più forte da questu periodu. Rimarchendu chì e persone passanu a maiò parte di a so ghjurnata in casa per ragioni cum'è l'interruzzione di parechji posti di travagliu, a transizione à u travagliu remoto è a chjusura di e scole durante l'epidemie, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Questa situazione hà aumentatu a dumanda di a banda larga. Internet è servizii di voce. Cum'è una istituzione, avemu statu in cumunicazione constante cù i rapprisentanti di u settore per piglià e misure necessarie per prutege a salute di l'impiegati di u settore è per mantene a cumunicazione elettronica è i servizii postali senza interruzzione, ancu s'ellu ci sò restrizioni à e cundizioni di travagliu. Avemu avutu i risultati di questu, è in questu periodu, eramu trà i paesi cù a megliu infrastruttura di cumunicazione in u mondu ".

L'investimenti anu aumentatu di 66 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu

Karaismailoğlu hà dettu chì à a fine di u primu trimestre di u 2020, u numeru di operatori chì operanu in u settore di e cumunicazioni elettroniche hà righjuntu 456, è u numeru di autorizazioni datu à questi operatori hà righjuntu 823. Dichjarà chì l'investimentu fattu in u settore di a cumunicazione in u primu trimestre di u 2020 era di circa 3,5 miliardi di TL, u Ministru Karaismailoğlu hà spiegatu chì l'investimentu tutale di Türk Telekom è l'operatori mobili era di circa 2,6 miliardi di TL, è 878 milioni di TL sò stati investiti da altri. operatori in u listessu periodu. Karaismailoğlu hà dettu: "In u primu trimestre di u 2019, l'investimentu tutale di Türk Telekom è di l'operatori di rete mobile era di circa 1,65 miliardi di TL, mentre chì l'investimentu fattu da altri operatori era di circa 461,3 milioni di TL. In altri palori, a quantità di investimenti fatti da tutti l'operatori l'annu passatu era di 2,1 miliardi di lire. In u stessu periodu di questu annu, un incrementu di più di 66 per centu hè statu ottenutu in a quantità d'investimentu cumparatu cù l'annu precedente. Questi investimenti di l'operatori cunsistenu in l'espansione di infrastrutture di fibra, investimenti fatti in a rete core in servizii mobili è fissi, investimenti in a rete radio in servizii mobili, investimenti in crescita di capacità fatti per u trafficu aumentatu per disastri è emergenze è pandemie.

L'investimenti in queste tecnulugii anu effetti significativu nantu à l'ecunumia sana, cù ritorni diretti è cuntributi indiretti, cum'è l'efficienza in altri settori.

I rivenuti di u settore anu aumentatu di 2,2 miliardi di lire

Karaismailoğlu hà annunziatu chì u redditu tutale di e cumpagnie chì operanu in u settore di a cumunicazione in u primu trimestre di u 2020 hà righjuntu 17,6 miliardi di lire. In questu cuntestu, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i rivenuti netti di vendita di Türk Telekom è di l'operatori di rete mobile anu righjuntu 13,3 miliardi di lire, mentre chì i rivenuti netti di vendita di altri operatori in u stessu periodu eranu circa 4,3 miliardi di lire. In altri palori, i rivenuti di u settore anu aumentatu da 2019 miliardi TL cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. In u primu trimestre di l'annu passatu, i rivenuti netti di vendita di Türk Telekom è di l'operatori di rete mobile sò stati à circa 15,4 miliardi di TL. A summa di i rivenuti netti di vendita di altri operatori in u stessu periodu era di circa 2,2 miliardi di lire.

"Avemu u scopu di aumentà l'investimenti"

Karaismailoğlu hà sottolineatu chì u puntu più impurtante in questa zona hè chì e cumpagnie attribuinu una grande impurtanza à l'investimenti di R&D è di rinnuvamentu. Spieghendu chì cum'è u guvernu, anu fattu arrangiamenti chì apriranu a strada per l'investimenti è l'investituri in u settore di l'IT per aumentà l'investimenti citati, u Ministru Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle cusì:

"Vemu i risultati di questu in l'aumentu di l'investimenti. Tuttavia, vulemu aumentà sta quantità d'investimentu, in particulare in u software è u hardware domesticu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*