L'usu di u trasportu publicu hè dimezzatu in İzmir, l'usu di i veiculi privati ​​hè aumentatu

Sicondu a ricerca di trasportu incaricata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, u tassu di usu di u trasportu publicu in a cità hè diminuitu da a mità per via di a pandemia. In u risultatu di l'aumentu di u 25 per centu in l'usu di i veiculi privati, a velocità media hè diminuita è i tempi di viaghju sò diventati più longu.

Presidente Tunç Soyer, hà dettu chì Izmir duveria fà un "consensu" per pruduce suluzioni chì riduceranu a pussibule carica di trafficu in u vaghjimu. Trà i suggerimenti chì Soyer hà fattu à l'Uffiziu di u Governatore di Izmir hè l'applicazione di diverse ore di travagliu.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu un sondaghju di trasportu per determinà i motivi è e soluzioni per l'aumentu di u trafficu in a cità in l'ultimi mesi. Hè statu determinatu chì u 44,3 per centu di quelli chì anu utilizatu veiculi di trasportu publicu ogni ghjornu prima di a pandemia ùn anu micca cambiatu a so frequenza d'usu. A rata di quelli chì si alluntanò da i veiculi di trasportu publicu per via di u timore di l'epidemie hà righjuntu u 55,7 per centu in totale. Hè statu capitu chì u 34,2 per centu di stu gruppu diminuite a freccia di usu. Per d 'altra banda, 21,5% di a pupulazione hè cumplettamente disconnected from transport public; era capitu chì u 53,6 per centu di elli cuminciaru à aduprà "vehiculi speciali".

U numaru di veiculi privati ​​​​aumentatu da 25 per centu

In a valutazione fatta nantu à i participanti chì anu benefiziu di u sistema di trasportu publicu ogni ghjornu prima di a pandemia, hè statu determinatu chì ci era un 24-26 per centu di l'ingressu di l'automobile in u trafficu urbanu. In altre parolle, hè statu determinatu chì una di ogni 4 persone chì anu utilizatu veiculi di trasportu publicu prima di a pandemia furnisce avà u trasportu cù a so vittura privata.

IZUM sustene ancu e dati

I dati di u Centru di Trasportu Izmir (IZUM), affiliatu à a Municipalità Metropolitana di Izmir, revelanu ancu u crescente numeru di veiculi in a cità. Per esempiu, mentri u numeru mediu di veiculi chì passanu per a strada Yeşildere, unu di l'assi più trafficati di a cità, era 5.447 in uttrovi di l'annu passatu, hè aumentatu à 6.544 in lugliu di questu annu. Quandu settembre di u 2019 è lugliu di u 2020 sò paragunati, si vede chì u numeru di veiculi in u trafficu hè aumentatu di 20 per centu. Questu reduce ancu a velocità di crociera. Quandu i mesi di settembre 2019 è di lugliu 2020 sò paragunati, si dice chì a velocità di crociera media in l'arterie principali hè diminuita di 11 per centu. In u risultatu, a densità di trafficu è i tempi di viaghju aumentanu. U tempu mediu di viaghju hè aumentatu da 17% annantu à u listessu periodu.

Votu di cunfidenza in u trasportu publicu

Per d 'altra banda, a satisfaczione di quelli chì utilizanu veiculi di trasportu publicu hè statu ancu misurata in a ricerca. U 77,9 per centu di i participanti hà dichjaratu ch'elli eranu soddisfatti di a qualità di u serviziu. Hè statu determinatu chì l'applicazioni cum'è "Green Seat", masquematic, scatuli di disinfezione di e mani è segni di distanza suciale per i veiculi, tappe è stazioni, chì sò stati implementati in u scopu di e misure pandemiche, anu creatu 70 per centu di satisfaczione.

Pulizia dopu ogni volta

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà dichjaratu chì a suluzione per aumentà u trafficu di i veiculi hè di minimizzà l'usu di veiculi privati. Tunç Soyer"A necessità di utilizà i veiculi di trasportu publicu hè evidente. A causa di a pandemia, i nostri compatrioti sò giustamente preoccupati. Tuttavia, possu dì cun fiducia chì tutti i nostri veiculi di trasportu publicu sò puliti è disinfettati ogni ghjornu, dopu ogni viaghju. À a fine di u ghjornu, i prucessi di disinfezione assai più detallati sò realizati. Perchè simu ancu rispunsevuli di a salute di u nostru populu, è simu assai più sensibili in questu sensu, soprattuttu durante u periodu pandemicu.

Soyer: Izmir duveria discutiri questu

Dichjarà chì cù l'apertura di e scole è u ritornu di i citadini da altre cità per ragioni di staggione, un ritrattu assai più intensu serà scontru in u trafficu, u sindaco Soyer hà dettu: "Cum'è cità, avemu da pensà à suluzioni è esse preparatu in stu riguardu ". Dichjarà chì sta difficultà pò esse superata cù una mente cumuna è una participazione orientata à a suluzione, Soyer hà cunclusu e so parolle cum'è seguente: "Pensu chì a pratica "differenti ore di travagliu" chì vedemu in e cità mundiale deve esse discussa in İzmir in questu mumentu cum'è bè. L'ore di travagliu di tutti ùn deve principià è finisce à u stessu tempu. Questu mette una carica pesante à u trafficu ancu in i tempi normali, per ùn dì micca u periodu pandemicu. Provoca una seria disgrazia è una perdita di tempu à u nostru populu. Andà à una tale pratica riducerà assai l'intensità di i nostri veiculi di trasportu publicu durante l'ore di punta. L'unica istituzione chì hè autorizata, determinante è guida in questu sensu hè u Governatore di Izmir. Saria assai bonu per e nostre camere di cummerciu è di l'industria, i nostri sindacati è l'urganisazioni non governamentali pertinenti si riuniscenu sottu a coordinazione di u nostru Onorevole Governatore, Yavuz Selim Köşger. Un pianu d'azzione d'urgenza per esse preparatu serà una suluzione à a carica di trafficu è a distressa chì pò accade in i mesi d'invernu. L'apprezzazione hè u nostru Onorevole Governatore. Avemu ancu presentatu un schedariu chì avemu preparatu nantu à questu sughjettu à ellu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*