Bona furtuna cù a Centrale Solare di Karapınar

Bona furtuna cù a Centrale Solare di Karapınar
Centrale Solare di Karapinar

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà vulutu chì a Centrale Solare Karapınar, aperta da u presidente Recep Tayyip Erdoğan cù a fabbrica di pannelli solari in Ankara, sia benefica per u nostru paese.

Dichjarà chì a fabbrica, chì riunisce a pruduzzione di pannelli solari in Ankara sottu un unicu tettu, hè l'unica in u mondu cù questa funzione, u sindaco Altay hà dettu chì i pannelli da esse pruduciuti in a fabbrica seranu usati in l'energia solare Konya Karapınar. Pianta in u primu stadiu.

Enfatizendu chì a Centrale Solare di Karapınar, chì pruducerà 1 miliardi di kilowatt-ora d'electricità annu cù un investimentu di 2,6 miliardi di dollari, serà incaricata in sezioni di 40 megawatt ogni mese da settembre, u presidente Altay hà dettu: "U nostru presidente, Mr. In nome di a nostra cità, vogliu sprime a mo gratitùdine à Fatih Dönmez, u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali, à Berat Albayrak, u presidente di u Tesoru è di e Finanze, chì hà cuntribuitu assai à a realizazione di e facilità, à l'Investitore. Kalyon Holding, è à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a realizazione di e facilità ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*