Disinfezione in ogni zona da l'autobus à i parchi in Mersin

A municipalità metropolitana di Mersin, chì hà pigliatu misure per prutege a salute publica è riduce a diffusione di l'epidemie dapoi marzu, quandu u prucessu di coronavirus hà iniziatu, ùn rinuncia micca à e so precauzioni è cuntinueghja a so attività di disinfezione, chì porta attivamente in tutta Mersin. Cuntinuendu à travaglià in u novu prucessu normale chì hà iniziatu in ghjugnu, e squadre metropolitane disinfettanu regularmente tutte e spazii publichi in tuttu Mersin, è ancu l'autobus chì i citadini utilizanu per u trasportu parechje volte durante u ghjornu.

E squadre di disinfezione apposta disinfettanu ogni puntu

Squadre di disinfezione apposta in u Dipartimentu di Prutezzione Ambientale è Controlu di a Municipalità Metropolitana è u Dipartimentu di Trasporti disinfettanu e spazii publichi chì i citadini entranu in cuntattu à intervalli regulari, minimizendu u risicu di epidemie.

L'autobus è e fermate sò disinfettati prima di a matina

E squadre di disinfezione di u Dipartimentu di i Trasporti, chì anu iniziatu a disinfezzione in prima ore di a matina, disinfettanu tutti l'autobus prima è dopu ogni viaghju. L'autobus, chì anu una flotta di veiculi assai grande è furnisce servizii di trasportu à parechji punti, cumprese i plateaux, sò disinfettati è preparati in modu sterile prima di a partenza in prima ore di a matina. Mentre l'autobus sò disinfettati di novu dopu ogni viaghju, u disinfettante di e mani hè tenutu in l'autobus per l'usu di i citadini.

I prucessi di disinfezione di e zone di usu cumuni sò stati stretti

E squadre metropolitane, chì travaglianu in nome di a salute publica cun un intensu ritmu di travagliu da u mumentu chì l'epidemie hà iniziatu, disinfettanu i passaggi, i banchi, i parchi, i percorsi per caminari è biciclette, i parchi di ghjocu per i zitelli è l'ATM, chì sò i spazii utilizati da i citadini, in particulare in i 4 distretti cintrali. . E squadre, chì facenu u stessu travagliu in i lochi di cultu è in e fermate d'autobus, chì sò spazii d'usu cumuni, disinfettanu ancu l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche in cunfurmità cù e richieste.

E squadre di disinfezione, chì rispondenu immediatamente à e dumande di i cummercianti, sterilizanu ancu i buttreghi in u centru di u bazar induve i citadini facenu a compra. Metropolitan, chì ùn si scurdanu di i citadini chì utilizanu e spiagge, disinfetta ancu i lettini urganizati in u quadru di e regule di distanza suciale nantu à e spiagge.

KentBiss hè ancu sottumessu à un prucessu di disinfezione

Cù u novu prucessu di nurmalizazione, unu di i mezi di trasportu più utilizati da e persone di Mersin, chì si sò ghjunti à e spiagge da u mumentu chì e misure sò state ammorbidite, hè e biciclette KentBis di a Municipalità Metropolitana. KentBiss, chì sò usati da parechji citadini di tutti i gruppi d'età, ghjovani è vechji, per passeggiate nantu à a spiaggia, sò ancu disinfettati dopu ogni usu è fatti sterili per u prossimu utilizatore.

"Cuntinuemu l'attività di disinfezione à un ritmu intensu per a salute di e persone di Mersin"

Dichjarà chì, cum'è u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale, anu cuntinuatu a so attività di disinfezione dapoi u principiu di u prucessu pandemicu, l'Ufficiale di Supervisione di Campu di Disinfezzione è Spraying Bülent Gül hà dettu: "Eseguimu prucessi di disinfezione è di cuntrollu di pesti simultaneamente cù 405 persone. è 110 veiculi. In particulare cù l'iniziu di u prucessu pandemicu, realicemu studii di disinfezione in parechji punti cum'è ATM, cavalcavia, fermate d'autobus, banche, campi sportivi, parchi di ghjoculi per i zitelli, etc. In u novu prucessu di nurmalizazione, cum'è a municipalità metropolitana, ùn avemu micca rinunciatu à a misura è cuntinuemu u nostru travagliu cum'è u primu ghjornu, cù un tempu intensu per a salute di i persone di Mersin ".

E squadre metropolitane cuntinueranu l'attività di disinfezione in tutti i distretti di a cità, da Anamur à Tarsus, finu à chì a minaccia di virus hè completamente eliminata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*