TMMOB Kocaeli İKK: Suggerimenti fatti in quantu à e precauzioni da piglià prima di un pussibule terremotu

In a so dichjarazione scritta, u Sicritariu di u Cunsigliu di Coordinazione Pruvinciale di TMMOB Kocaeli, Murat Kürekci, hà fattu suggerimenti in quantu à a determinazione di risichi in fabbriche è impianti di produzzione è e precauzioni da piglià prima di un eventuale terrimotu.

In a so dichjarazione, Kürekci hà dettu: "Esattu 17 anni sò passati da u Grande Terremotu di Marmara di u 1999 d'Aostu di u 21, chì era trà i più grandi terremoti in u nostru paese è in u mondu. Lezioni necessarie è sufficienti ùn sò ancu state amparate da e cunsequenze dolorose chì brusgianu ancu i nostri cori.

Cum'è TMMOB Kocaeli Pruvinciali Cunsigliu di Coordinazione (İKK), vulemu attirà l'attenzione à l'impurtanza di uni pochi di avvisi dichjarati quì sottu nantu à a relazione Produzione-Termotu.

  • Prima di tuttu, a Legge di u travagliu N ° 6331 è a legislazione secundaria pertinente deve esse implementata è una vigilazione adatta deve esse realizata da l'istituzioni pubbliche pertinenti.
  • Malgradu i pussibuli scenarii di terremoti, i punti di periculu potenziale devenu esse determinati, valutazioni dettagliate di risichi deve esse fatte è e precauzioni necessarie anu da esse implementate.
  • In diverse parti di produzzione (produzione, uffiziu, magazzinu, etc.), in tempi diversi (ghjornu, notte, travagliu, riposu, commuting, cambiamenti di turnu, etc.) Drills, in quale l'istituzioni cum'è u Fire Brigade è u Centru di Coordinazione di Disastri participanu da u tempu à u tempu, in quantu à i scenarii chì includenu pussibuli intensità di terramoti duveranu esse implementati più frequentemente, è sta situazione deve esse inspeccionata da u tempu à u tempu da l'istituzioni pubbliche pertinenti.
  • I cuntrolli di resistenza à u terremotu di tutti l'edificazioni, a machina è l'equipaggiu deve esse realizatu, è se ne necessariu, u rinfurzamentu di l'edificazione è a fissazione di e macchine deve esse realizatu.
  • A resistenza à u terrimotu di a materia prima è i spazii di almacenamentu di i prudutti è i sistemi di scaffali deve esse verificatu. I cuntrolli di forza è periodichi di i sistemi di scaffali duveranu esse realizati da istituzioni è urganisazioni esperte in cunfurmità cù e norme pertinenti.
  •  I stocks intermedii devenu esse ridotti in l'area di pruduzzione, è i percorsi di fuga è di aiutu deve esse manteni aperti in casu di un terremotu.
  • In i zoni induve i prudutti inflammabili, inflammabili-splusivi sò almacenati, i pussibuli risichi dopu à un terremotu deve esse valutati è e precauzioni deve esse pigliate contr'à splusioni è incendi.
  •  Piscine di stock deve esse creatu contr'à u overflow per i tanki di almacenamentu di liquidu risicatu è contaminanti cum'è l'acidu. I livelli di cisterna di almacenamentu di sti liquidi sò à livelli di sicurità. (à un massimu di 80% d'occupazione, salvu micca specificatu in u standard) ùn deve esse guardatu.
  • L'infurmazione deve esse furnita nantu à e strutture è l'insediamenti lucali adiacenti à e strutture induve u gasu asfissiante hè almacenatu, è ancu i risichi è ciò chì deve fà in casu di un eventuale disastru. Nuvelli permessi di custruzzione ùn deve micca esse datu vicinu à e zone induve gasi asfissianti cum'è l'ammonia sò almacenati, è i piani di evacuazione d'urgenza per questi spazii anu da esse preparati.
  • Un numeru suffirenziu di l'equipaggiu di prutezzione persunale, cum'è e maschere di fuga d'emergenza, deve esse dispunibule in strutture induve u gas asfissiante hè almacenatu. Cosa da fà in casu di una eventuale fuga deve esse spiegata à u persunale praticamente. A rilevazione di fughe è i sistemi di spegnimentu automaticu deve esse guardatu in modu di travagliu, è se u sistema di sicurezza opera cù l'aria compressa, i compressori devenu esse alimentati automaticamente da u generatore in casu di una eventuale mancanza di energia.
  • Ci deve esse valvule in i principali linee di gas naturale chì rilevanu movimenti sismichi è chjude automaticamente e linee di gas naturale, è a so efficacità deve esse verificata periodicamente.
  • Per prevene eventuali perdite di pipeline a causa di i terremoti, i fissaggi di tubi necessarii sò deve esse fatti è a flessibilità deve esse furnita à e linee usendu compensatori.
  • Precauzioni deve esse pigliatu per eventuali interruzioni di energia dopu à u terrimotu. I generatori duveranu esse manteni in funziunamentu è e rotte di fuga di u persunale deve esse illuminate automaticamente. L'equipaggiu di illuminazione portatile deve esse mantenutu in ordine.
  • Pumps in sistemi di estinzione di u focu deve esse sustinutu da una fonte d'energia alternativa (cum'è pompe supportate da generatore o diesel) contr'à l'interruzioni di energia.
  • In e strutture portuali, i gru di scaffolding deve esse fissati quandu ùn sò micca travagliatu. In i porti induve l'operazioni di carica è scaricamentu di liquidi sò realizati, un accoppiamentu di separazione d'emergenza deve esse utilizatu contr'à e rotture di tubi di linea di trasferimentu.
  • Dopu à u terrimotu, i radiu deve esse manteni in ordine per a cumunicazione interna in a zona di a fabbrica. Hè da esse valutatu quali spazii duverebbe avè radiu, è deve esse assicuratu chì ci sò radiu in l'infirmerie, i spazii di sicurezza è di almacenamentu di materiali periculosi.
  • Se ci hè una ambulanza chì appartene à a fabbrica, un ordine di turnu deve esse stabilitu cù almenu dui cunduttori di ambulanza in ogni turnu.

Suggerimenti è dumande da e gestione di e Zone Industriali Organizzate (OIZ) è di i Piccoli Siti Industriali (SSR) anu da esse valutati, è i gestiti OIZ è SSI devenu esse inclusi in riunioni di coordinazione di u terremotu.

In più di i prublemi è e precauzioni evidenziati quì, ogni cumpagnia deve valutà e so circustanze particulare. In ogni casu, hè impurtante chì e misure deve esse allargate secondu altre facilità di produzzione è spazii di pruduzzione situati vicinu è in a regione, è se pussibule, e fabbriche in a listessa regione anu da applicà misure cumuni contr'à i terrimoti inseme.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*