A più grande facilità di u mondu chì genera elettricità da u gasu di a terra hè in Istanbul

A più grande facilità di u mondu chì genera elettricità da u gasu di a terra hè in Istanbul
A più grande facilità di u mondu chì genera elettricità da u gasu di a terra hè in Istanbul

İBB hà finitu a prima fase di Seymen Landfill Gas Energy Production Facility, unu di i prughjetti chì sò stati fermati in u periodu precedente, è a messu in opera. A facilità, chì hè stata custruita cù un investimentu tutale di 130 milioni di lire, risponde à i bisogni annuali di l'electricità di 500 mila case quandu tutte e tappe sò operative. A facilità, chì cuntribuisce à l'ecunumia turca, chì hè dipendente di l'energia straniera, hà cuminciatu à pruduce l'electricità, è prima, u presidente IMM. Ekrem İmamoğluannunziatu nant'à i so cunti suciale Tecnica. In u so missaghju, hà dettu: "Quandu tuttu hè finitu, a più grande facilità di u mondu chì pruduce l'electricità da u gasu di a terra sarà in Istanbul".

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà cumandatu a prima fase di Seymen Landfill Gas Power Generation Facility. In a stallazione, chì prutege a natura è cuntribuisce à l'ecunumia cunvertisce i gasi accumulati in i rifiuti in energia, i mutori di gas sò stati attivati ​​per a generazione di l'electricità. L'electricità pruduciutu hè ancu vindutu. In quantu à a facilità chì risponde à i bisogni di l'electricità di centinaie di millaie di case quandu ghjunghje à a piena capacità, u presidente di IMM Ekrem İmamoğluhà annunziatu i sviluppi nantu à i so cunti suciali cù e seguenti dichjarazioni:

"Avemu messu in opera a prima fase di Seymen Landfill Gas Energy Production Facility, cun un investimentu di 130 milioni di lire, chì hè unu di l'investimenti chì a custruzzione hè stata fermata. Quandu tuttu hè finitu, a più grande facilità di u mondu chì pruduce l'electricità da u gasu di a terra sarà in Istanbul. Tutti i prughjetti fermati seranu rianimati unu à unu.

A CAPACITÀ TOTALE RIGGIA 90 MEGAVAT

Attualmente, una superficie di 30 ettari hè riservata à u almacenamentu di i rifiuti in u stabilimentu di produzzione di energia di gas di Seymen Landfill, chì si trova in a discarica sanitaria gestita da İSTAÇ è operata da Istanbul Enerji AŞ. U travagliu nantu à 20 ettari di sta zona, induve u gasu hè stata cullata simultaneamente, hè stata cumpletata è messa in opera. À a fine di l'annu, altri 10 ettari di terra seranu utilizati per a produzzione di energia. A stallazione serve cù una capacità di 20 megawatts. Quandu i travaglii sò finiti, un totale di 130 ettari di terra seranu almacenati in Seymen è l'electricità serà prodotta da u gasu di terra. A capacità tutale righjunghji 90 megawatts. Quandu u prugettu hè finitu, 45 mila metri cubi di gasu di discarica seranu cullati per ora. Cusì, serà u prughjettu cù a più grande quantità di gas di terraferma da una sola fonte in u mondu.

In a prima fase di a stallazione, chì hà cuminciatu à serve Istanbul, ci sò 14 cullettori, 1100 metri di linea perimetrale DN1000, 168 punti di misurazione, 18 tanki di condensate, è 2700 metri di canali orizzontali. Ci hè ancu 2 stanze di valvule, 2200 metri di linea aria-acqua, 330 metri di custruzzione di terrapieni, 18 canali di basura, 180 metri di diga di pioggia, 600 metri di linea di drenaje è uscita di gas in a facilità. À a fine di u prugettu, l'equipaggiu da esse situatu in u situ serà in forma di 125 cullettori, 4500 metri di linea perimetrale, 1120 punti di misurazione, 47 mila metri di duct horizontale, 24 camere di valvula, 23 mila metri d'aria. -linea d'acqua, 14 mila 600 metri di duct sotterraneo. A quantità di pipa per esse aduprata in tutte e produzioni di u campu ghjunghjerà à 150 mila metri.

SUPPRÀ I BISOGNI ANNUALI DI ELETTRICITÀ DI 500 MIL CASE

Mencionendu i guadagni furniti da Seymen Landfill Gas Energy Production Facility à a cità oghje, quandu u mondu si rivolge à fonti d'energia rinnuvevuli contr'à a minaccia di u riscaldamentu glubale, u direttore generale di Istanbul Enerji A.Ş. M. Aslan Değirmenci hà dettu:

"Quandu sta facilità righjunghji 90 megawatts di capacità, serà a più grande facilità in u mondu per generà elettricità da u gasu di discarica in un puntu unicu. U scopu principale di sta facilità hè di pruduce l'electricità da u gas di discarica accumulatu in i rifiuti raccolti in Istanbul, per risponde à i bisogni di l'electricità di a cità è di furnisce questu attraversu fonti d'energia alternativa, vale à dì fonti d'energia rinnuvevuli. Tutta a basura di a parte europea d'Istanbul vene quì avà. Circa 11-12 tunnellate di basura sò cullate in questu campu per ghjornu. Pigliemu u gasu in questa basura accumulata attraversu a linea principale quì, passà per certi prucessi è separà i particeddi dannosi in questu, è trasfiriu à u nostru bastimentu principale di produzzione. Quandu ghjunghjemu à 90 megawatts, serà una facilità chì risponde à i bisogni elettrici di circa 500 mila famiglie in i distretti di Silivri, Beylikdüzü, Arnavutköy, Büyükçekmece, Esenyurt è Çatalca. Questu significa: Cum'è un paese chì hè cusì dipendente di l'energia straniera, risponderemu à i bisogni energetichi annuali di 500 mila famiglie da questa facilità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*